Také se mi stávalo, že jsem při brzdění občas přidal plyn ... hlavně když jsem tam měl takovou tu opěrku dlaně na plynu .. to je dobrý akorát na dlouhé cesty.
To přidání plynu při brzdění je způsobeno instinktivní reakcí jezdce, který za brzdové páčky křečovitě "tahá" celou paží, dlaně se mu při tom sklápí dozadu dolů.
Teď to dělám tak, že naopak zápěstí vysadím trochu nahoru, řidítka při (intezivnějším) ) brzdění držím trochu shora a brzdím jen tahem prstů proti palci. Řidítka nedržím křečovitě, ale jen lehce pevněji než při přímé jízdě - v zatáčce ještě trochu pevněji, abych podchytil otočný moment v náklonu, ale stále volně. Do řídítek se neopírám, ale brzdnou sílu působící na tělo držím zapřením nohou do nášlapů vpředu a - i se trochu zakloním ... tak nás to učili na polygonu v Jihlavě na Učme se přežít
Snad jsem to napsal srozumitelně