pracovní mula

Diskuze o skútrech většího objemu.

pracovní mula

Příspěvekod Toom » 27 bře 2022, 20:41

Chci se opět kvůli situaci na trhu s benzinem vrátit ke skútru. Sháním pracovní mulu na příměstské cesty do práce(na výlety mám motorku).
Napadá mě všema opětované pcx125, sh 125, možná nmax? Opravdu zvládnou v tomto režimu(sprint od kruháku ke kruháku) jezdit s velkým plexi do 2,5L???
Nebo mi raději doporučíte něco jiného? Takhle malý obsah jsem totiž nikdy nevlastnil...
Děkuji za každý rozumný příspěvek, třeba i nabídky do sz, kdyby se někdo něčeho zbavoval.
Toom

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 289
Registrován: 16 srp 2007, 12:16
Bydliště: Tlustovousy
Skútr / moto: exB650exe K8
Tuning / úpravy: mouchy na plexi

Re: pracovní mula

Příspěvekod goes » 27 bře 2022, 20:44

a opravdu usetris? kdzy zapocitas ty dalsi naklady na nakup, provoz apod. toho skutru? Jinak tech 2,5 pri klidnem tempu klidneho ridice na klidne silnici by asi slo. Ale nez "do 2,5" bych bral tak do 3...
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1089
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: pracovní mula

Příspěvekod Toom » 27 bře 2022, 21:03

Neušetříš asi nikdy, to máš pravdu! Nicméně mě jízda na dvou kolech baví a bude mě hřát pokaždé ta malá částka na stojanu u pumpy :mrgreen:
Toom

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 289
Registrován: 16 srp 2007, 12:16
Bydliště: Tlustovousy
Skútr / moto: exB650exe K8
Tuning / úpravy: mouchy na plexi

Re: pracovní mula

Příspěvekod goes » 28 bře 2022, 07:33

ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1089
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: pracovní mula

Příspěvekod Citelis » 28 bře 2022, 08:03

Mám PCX 2015 (plexi spíš střední - někam do úrovně ramen) a ještě se mi nepovedlo jet za 2,5l/100km ... nejvíc mám 2,43; dlouhodobý průměr (18500km) mám 2,3. Jezdím v podstatě jen Praha, na zelenou plnej, půlku cesty mám jižní spojku 80km/h+ ... když náhodou někdy vyjedu za město, spotřeba mi spíš klesne.
Existují i lidi, kterí tvrdí, že s tím v pohodě jezdí za 1,8 ... pravda nikdy jsem se příliš nesnažil, ale nejmíň se mi povedlo 2,16 :wink:
Citelis

100+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 183
Registrován: 20 bře 2019, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda PCX 2015
Tuning / úpravy: Yamaha FZS 600 Fazer 2000

Re: pracovní mula

Příspěvekod keto » 28 bře 2022, 09:56

Malá spotřeba je jen jeden bonus, druhý je parkování ve městech a všude tam, kde je plno, další je proplétání se kolonou nebo ucpaným městem a třetí je radost z jízdy a výlety s dobrou partou lidí. Pravda je, že čistě ekonomicky se to v holých číslech nevyplatí, ale s těmi bonusy už to pak vypadá jinak :wink:
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1142
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: pracovní mula

Příspěvekod johny_r » 28 bře 2022, 10:01

Citelis píše:Mám PCX 2015 (plexi spíš střední - někam do úrovně ramen) a ještě se mi nepovedlo jet za 2,5l/100km ... nejvíc mám 2,43; dlouhodobý průměr (18500km) mám 2,3. Jezdím v podstatě jen Praha, na zelenou plnej, půlku cesty mám jižní spojku 80km/h+ ... když náhodou někdy vyjedu za město, spotřeba mi spíš klesne.
Existují i lidi, kterí tvrdí, že s tím v pohodě jezdí za 1,8 ... pravda nikdy jsem se příliš nesnažil, ale nejmíň se mi povedlo 2,16 :wink:
Stejný jízdní režim na Forze mám za 2,6-2,7 (sám mám metrák). Takže k původnímu dotazu, na pcx to pod 2,5 asi nebude problém.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
johny_r

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 152
Registrován: 29 srp 2018, 11:25


Zpět na 100-125ccm skútry

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků