tydeet píše:to Timgad: Provokuješ slušně, ale dávám Ti za pravdu ... Můj osobní dojem je, že diskuze na SF poněkud uvadá. Stále klesající počet nových příspěvků, během dne třeba i tři hodiny zcela hluché ... Nikdy jsem nebyl ten, kdo by se přehnaně aktivně zapojoval do debat, ale rád jsem si je pročítal. V poslední době ale už není co .... nevím, kde je chyba, ale je to škoda ...
Tak částečně má jistě pravdu medved.m a částečně se to pokusím rozvést Ještě dva roky zpět patřilo tohle fórum lidem, kteří na skútrech opravdu jezdili a zajímali se o jejich vylepšování, hlavně tedy co se pohodlí týče. Valná část skútrů byla dostatečně výkonná a tak se řešili žárovky, vyhřívání čehokoli, opěrátka. Pokud se řešili závady, tak u Burgmanů 400 (starší model) se lámal kabílek k nějakému čidlu, u Burganů 650 (starší model) diesel efekt a u skútrů s motorem Master 500 se měnily termostaty a přehrávaly palivové mapy. To byla krásná doba Všichni kdo se chtěl "svézt" musel mít papíry na velkou motorku a neřešil ve třiceti letech kraviny jako zvyšování výkonu u 125. Každej si pořídil to co chtěl a na co mu stačila peněženka. Za cenu dnešní 125 si koupil "olítanýho Itala nebo Francouze" a nemusel tady číst, že kýble šroubů z Auto Kelly jsou skútry se stejným motorem jako má Yamaha Neos (Tomáši, známe se čtyři roky, ale tohle jsi nemohl psát při plné příčetnosti). Neřešili jsme jestli můžeme vyjet za hranice a klidně jsme jeli, protože jsme mohli Doporučuji přečíst http://www.skutrportal.cz/393-osvetim-a ... trech.html Jo a jel s námi i Dom999 na Maxonu, ta že se žádná čínská selekce opravdu nekonala. Dnes je to tu samý internetový teoretik, který za sezónu najede stěží 3000 km, ale rad a zkušeností má víc než Sršeň. Málo koho už baví oponovat stále se obměňujícím majitelům skútrů (čest vyjímkám jako je Crhy), kteří po zaregistrování ihned vykřikují svá moudra podpořená 500 kilometry najetými mimo povolených šroubů, upadlého výfuku a vyměněného dobíjení zcela bez problémů. Po třech měsících se obvykle takovýto diskutér zcela beze stopy ztrácí a dále již po něm není vidu ani slechu, viz za poslední dobu kocur, meloon a jiní .Než se do mě pustí někdo kdo mě jště nezná, tak upozorňuji, že jsem majitel skútrů z obou táborů. A proč mám tedy tu Čínu, když je tak špatná. No právě proto, protože nemám žaludek ten byť pojízdný, ale přesto střep, komukoli prodat. To ho radši nechám synovi, kterej za tři roky může okusit krásu jízdy na silnicích To jsem ale dosti odbočil. Chlapci a děvčata přeji všem hezký rok 2015, kupujte si co chcete, jezděte co se do vás vejde a když chcete něco napsat, tak si řádně rozmyslete jestli vás k té radě dovedl rozum, srdce, závist nebo něco jiného a podle toho volte slova. Skútrům zdar.