Piaggio XEVO 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod Hasmann » 04 dub 2014, 20:07

Díky Aleši...Snad to nebude trvat několik hodin.. :lol:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod AlesM » 04 dub 2014, 20:18

...několik hodin :D... dost dobrý
myslím, že to nebude trvat odhadem ani pět vteřin.
Uživatelský avatar
AlesM

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 13 črc 2012, 22:07

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod Hasmann » 04 dub 2014, 20:26

Tyhle pokusy několikeré zmáčknutí, podržení apod už jsem zkoušel a proto jsem napsal sem...Nicméně budu zkoušet dále. Asi budou za**** kontakty...asi se podívám, jak se pod ně dostat a vyčistit. :wink:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod Pavel M » 04 dub 2014, 21:53

Tlačítko mode (v kastlíku vlevo pod řídítkama) se musí podržet cca 3 vteřiny. Přehazovat denní počítadlo A - B - teploměr ti jde normálně?
Uživatelský avatar
Pavel M

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 36
Registrován: 06 led 2014, 20:22
Bydliště: Pelhřimov
Skútr / moto: Piaggio X-Evo 125 2009
Tuning / úpravy: variátor Polini Maxi Speed Control (6x Dr.Pulley 4g + 3x váleček 5g), kontrastka Polini +20% , řemen Malossi kevlar, filtr Malossi Double Red Sponge

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod Hasmann » 04 dub 2014, 22:17

Jo to jsem zkoušel a po několikerém pokusu se přeplo na teplotu, zkusím to ráno přepnout zpátky až pojedu z noční...Blbě to asi chytá kontakt... :wink:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod Pavel M » 04 dub 2014, 22:25

Taky bych to tipoval na zoxidované kontakty. Celkem se tam drží vlhko, zásuvku na 12V mám už pěkně porezlou...
Uživatelský avatar
Pavel M

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 36
Registrován: 06 led 2014, 20:22
Bydliště: Pelhřimov
Skútr / moto: Piaggio X-Evo 125 2009
Tuning / úpravy: variátor Polini Maxi Speed Control (6x Dr.Pulley 4g + 3x váleček 5g), kontrastka Polini +20% , řemen Malossi kevlar, filtr Malossi Double Red Sponge

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod Hasmann » 04 dub 2014, 22:55

Jen doufám, že nebudu muset rozebrat celou palubovku, to by mě cip střelil...Ale jak říká klasik:" počkáme, uvidíme"... :wink:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod Hasmann » 05 dub 2014, 18:59

Tak tlačítko CLOCK chytá dobře a změnil jsem rovnou čas,ale tlačítko SET ani prd...Asi po něm někdo mlátil kladivem...No pohledám kontox.... :wink:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod Pavel M » 07 dub 2014, 21:57

Jedna technická, když rozsvítím dálkové oko, tak to potkávací zhasne, má to takhle být? Obě světla svítí jen, když držím světelnou houkačku, což není za jízdy dvakrát pohodlný...
Uživatelský avatar
Pavel M

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 36
Registrován: 06 led 2014, 20:22
Bydliště: Pelhřimov
Skútr / moto: Piaggio X-Evo 125 2009
Tuning / úpravy: variátor Polini Maxi Speed Control (6x Dr.Pulley 4g + 3x váleček 5g), kontrastka Polini +20% , řemen Malossi kevlar, filtr Malossi Double Red Sponge

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod Gandalf » 08 dub 2014, 07:41

Pohodlné to není, ale tak to má být :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod Pavel M » 08 dub 2014, 10:05

Obě najednou neutáhne alternátor, nebo proč to ital takhle blbě vymyslel? Pochopil bych tenhle systém u jedný dvouvláknový žárovky, ale takhle když jsou dvě oddělený světla mi to hlava nebere. Jenom jedna 55W žárovka jako dálkový světla mi přijde dost málo, když v autě mám 4x tolik :roll:
Uživatelský avatar
Pavel M

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 36
Registrován: 06 led 2014, 20:22
Bydliště: Pelhřimov
Skútr / moto: Piaggio X-Evo 125 2009
Tuning / úpravy: variátor Polini Maxi Speed Control (6x Dr.Pulley 4g + 3x váleček 5g), kontrastka Polini +20% , řemen Malossi kevlar, filtr Malossi Double Red Sponge

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod Dusan14 » 08 dub 2014, 21:33

Uvazujem osadit to nejako dobre svietiacou LEd nahradou a aby pri dialkovom svietilo akoze na oba vlakna. Lebo pri dialkovom nevidim na diery pred skutrom.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod Pavel M » 10 dub 2014, 11:57

Tak jsem spáchal malej mod na konektoru přepínače světel a už svítím oběma na dálkové :D . Potkávačka (oranžový drát) je zapojená natvrdo na hlavní napájení (šedo-červený) a dálková (fialový) bere štávu ze šedého, stejně jak při světelné houkačce.
128870316-Piaggio-X8-125-200-EN.jpg
headlight_mod_diagram.gif
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Pavel M

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 36
Registrován: 06 led 2014, 20:22
Bydliště: Pelhřimov
Skútr / moto: Piaggio X-Evo 125 2009
Tuning / úpravy: variátor Polini Maxi Speed Control (6x Dr.Pulley 4g + 3x váleček 5g), kontrastka Polini +20% , řemen Malossi kevlar, filtr Malossi Double Red Sponge

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod 942004 » 11 dub 2014, 08:49

Super,do toho jdu taky :idea: Díky za návod :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio XEVO 125

Příspěvekod AlesM » 11 dub 2014, 19:59

Díky PavloviM a jeho super vypracovanému návodu mi ode dneška na tlumené svití jedno a na dálkové dvě světla ... zatím super !
Uživatelský avatar
AlesM

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 13 črc 2012, 22:07

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 10 návštevníků

cron