Piaggio X9 125 Evolution

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod Haja » 18 úno 2014, 20:44

Ahoj, řešili jste někdo na Piaggio X9 nějaký tankvak mezi nohy?
Jezdím na pohodu, spíš pomalu než rychle.
Uživatelský avatar
Haja

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 99
Registrován: 27 kvě 2013, 15:54
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Piaggio X9 125

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod 942004 » 19 úno 2014, 00:42

Co vím,tak to na netu seženeš jako scooter bag a dělá to Kappa nebo Givi.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod Haja » 19 úno 2014, 19:45

Právě řeším různé formy ověšení skútru bagáží, nevíte jestli nejde koupit montáž kufru za nějaké normální peníze? Našel jsem ji jen za 1600 což mi přijde za kousek ohnuté trubky hodně.
Jezdím na pohodu, spíš pomalu než rychle.
Uživatelský avatar
Haja

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 99
Registrován: 27 kvě 2013, 15:54
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Piaggio X9 125

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod Iwos » 20 úno 2014, 11:21

Taky jsem kdysi hledal a stejně za 1590,- koupil Givi SR57, je to nejlevnější řešení. Tedy pokud ti někdo držák na kufr nesundá ze svého skútru a neprodá zvlášť :)
Iwos

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 71
Registrován: 28 úno 2013, 15:51
Bydliště: Brno - město

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod Haja » 22 úno 2014, 19:34

Ahoj, na scootlandu prodávají jeté díly na X9ku, zajímalo by mne, co všechno bych musel vyměnit na svém motoru, kdybych na něj chtěl namotnovat 200ccm válec. Co všechno bych musel vyměnit? I klikovku? Mám na mysli tohle:

http://www.scootland.cz/uzbozi/gilera-valec-200ccm/
Jezdím na pohodu, spíš pomalu než rychle.
Uživatelský avatar
Haja

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 99
Registrován: 27 kvě 2013, 15:54
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Piaggio X9 125

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod Karelbrezky » 22 úno 2014, 20:03

To je otázka.
Teoreticky by mohla klika být původní. Jaký je ale průměr pístního čepou? Vleze ten válec na Tvé kartry? Kde máš komplet hlavu s ventily? Je opravdu píst jen na překroužkování? Může být i problém, že píst nebude přesně v poloze, ve které běhal ve válci původně. Chceš si to udělat sám?
Uživatelský avatar
Karelbrezky

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 271
Registrován: 29 zář 2012, 18:57
Bydliště: Skoro Zlín
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300i, JAWA 350/ 632
Tuning / úpravy: Netřeba.

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod nem.pe » 23 úno 2014, 08:10

válec, píst, koncové převody kamarád Jarous tady z fora to dělal tak mu když tak pošli SZ on ti
to upřesní
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod Pavel M » 23 úno 2014, 15:52

Válec, píst s kroužky, pístní čep, svíčku, těsnění pod válec a pod hlavu, možná přetryskovat karburátor. Dál je vhodný dát těžší sekundární převod. Klikovka i hlava je stejná.
Uživatelský avatar
Pavel M

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 36
Registrován: 06 led 2014, 20:22
Bydliště: Pelhřimov
Skútr / moto: Piaggio X-Evo 125 2009
Tuning / úpravy: variátor Polini Maxi Speed Control (6x Dr.Pulley 4g + 3x váleček 5g), kontrastka Polini +20% , řemen Malossi kevlar, filtr Malossi Double Red Sponge

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod davsobik » 24 úno 2014, 08:55

zdravím všechny mam problem Na x9 nejdemi tachometr asi bude špatne šnek nahonu co myslíte da se to nak spravit?nebo budu muset s hánět nový sem tam se mi to jede ale ted už se mu nechce díky moc za radu
Piaggio X9
Uživatelský avatar
davsobik

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 66
Registrován: 18 bře 2011, 12:10
Skútr / moto: tauris samba
Tuning / úpravy: upravy

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod nem.pe » 24 úno 2014, 09:09

podívej se vlevo na předním kole na ose je snímač otáček předního kola který dává impulzy pro tachometr velmi často bývají ulámané zobáčky unašeče od špatné montáže předního kola ještě projdi kabeláž jestli není někde přerušená
v tématu X9 je o tom více stačí hledat
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod davsobik » 24 úno 2014, 09:29

jj díky moc skusíl jsem se dívat asi špatně
Piaggio X9
Uživatelský avatar
davsobik

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 66
Registrován: 18 bře 2011, 12:10
Skútr / moto: tauris samba
Tuning / úpravy: upravy

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod TUNER » 24 úno 2014, 19:15

Mrkni do tematu X9 500 ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod Haja » 26 úno 2014, 22:36

Přátelé, používáte na vaší X9 navigaci? Jak ji máte připevněnou? Testuji přísavkový držák na plexi a jsem z toho nervózní že upadne za jízdy. Máte jiný tip?
Jezdím na pohodu, spíš pomalu než rychle.
Uživatelský avatar
Haja

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 99
Registrován: 27 kvě 2013, 15:54
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Piaggio X9 125

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod davsobik » 02 bře 2014, 10:01

Zdarec chlapi jak se obvzdusnujou brzdy na piaggio x9 dík moc za odpověď
Piaggio X9
Uživatelský avatar
davsobik

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 66
Registrován: 18 bře 2011, 12:10
Skútr / moto: tauris samba
Tuning / úpravy: upravy

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod nem.pe » 02 bře 2014, 11:10

na každém brzdiči je odvzdušňovák a nezapomeň odvzdušnit i omezovač brzdné síly pro levý přední brzdič
a ten se nachází u krku řízení nad předním kolem
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků