Piaggio X9 125 Evolution

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod nem.pe » 04 úno 2014, 19:20

z výroby vyhřívání rukojetí nebylo to se muselo dodělat nějaké univerzální
vlastnosti jizdní na skútra ujdou,spotřebu mojí viddíš v podpisu když to rozklikneš jsou tam i náklady na údržbu
někteří dokážou jezdit i pod 3,5l ale to já ne (problém je u mě v pravé ruce) brzdy jsou slušný ve předu jsou dva kotouče pravý je pro přední brzdu a levý je pro dual brzdu kdy levá páčka brzdí zadní kotouč a přes omezovač brzdné síly i levý přední na cca. 30%.
velký prostor pod sedlem dám tam notebook 14" v brašně
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod Haja » 04 úno 2014, 20:09

Ale tak 125ka bude mít spotřebu menší ne? Ve tvém popisu vidím že máš X9 200ccm. Teda ne že by mi na té spotřebě kdoví jak záleželo

Jo a máte s X9kou 125 zkušenosti s jízdou po dálnici? Osobě si to nedovedu na skůtru představit, ale vím, že v zahraničí je to normální.

Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 úno 2014, 23:18, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jezdím na pohodu, spíš pomalu než rychle.
Uživatelský avatar
Haja

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 99
Registrován: 27 kvě 2013, 15:54
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Piaggio X9 125

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod nem.pe » 04 úno 2014, 20:38

párkrát jsem přesun po dálnici zkusil ale není to moc dobrý pocit maximálka je kolem 120 a to je fakt na plno
cestovní rychlost je tak 90-100 maximálně
a 125tka na tom bude ještě trochu hůř
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod peezee » 04 úno 2014, 20:42

no me to fici tak kolem 110km/h, ta rychlost neni tak hrozna ... ale ta nuda na te dalnici :-)
S přátelským pozdravem
peezee IT programmer
------------------------------------
http://peezeeu.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
peezee

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 181
Registrován: 10 čer 2013, 13:32
Bydliště: Opavsko
Skútr / moto: Piaggio X8 125, nyní Yamaha FZS 600 Fazer rv.2001

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod nem.pe » 04 úno 2014, 21:01

no mě spíš vadí když musíš předjet kamion kterej nejede 80 ale jezděj přes 90 a zezadu vidíš v zrcátku magora co jede
180 tak pocit nic moc
sice ti to jede 110 ale neumim si to představit jak to drtíš 250-300 km v kuse na max
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod Haja » 04 úno 2014, 21:19

Mě to zajímalo jen tak, co se toho předjíždění týče tak bych se taky dost bál. Asi bych jel spíš za kamionem tak dlouho, než bych si na to troufnul na nějakém volnějším úseku. Ale něco mi říká že tohle Piaggio nění o předjíždění a rychlosti.
Jezdím na pohodu, spíš pomalu než rychle.
Uživatelský avatar
Haja

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 99
Registrován: 27 kvě 2013, 15:54
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Piaggio X9 125

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod nem.pe » 04 úno 2014, 21:34

ne je to o pohodlném svezení a když chceš tak i v zatáčce to jde slušně naklopit a trochu si
užít proto po dálnici nejezdím.
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod Haja » 04 úno 2014, 21:56

No, já přecházím z čínské padesátky, takže věřím že pro mne to bude mašina jak prase :) Zítra by měl být chlapec doma :) Pak se pochlubím
Jezdím na pohodu, spíš pomalu než rychle.
Uživatelský avatar
Haja

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 99
Registrován: 27 kvě 2013, 15:54
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Piaggio X9 125

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod saimon1 » 04 úno 2014, 21:56

Tak to si piš :D :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod Haja » 05 úno 2014, 20:44

Ahoj, tak skútřík už mám doma, Jenom na něm nebyla taková ta malá opěrka zad řidiče. Nevíte kde ji sehnat a kolik tak může stát?
Jezdím na pohodu, spíš pomalu než rychle.
Uživatelský avatar
Haja

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 99
Registrován: 27 kvě 2013, 15:54
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Piaggio X9 125

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod nem.pe » 05 úno 2014, 21:23

tak to fakt nevim to bys musel mít štěstí a kápnout na někoho kdo to sundal a prodá ti to
zkus inzeráty že koupíš třeba se někdo ozve
ale myslí že spíš koupíš celé sedlo
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod Haja » 05 úno 2014, 21:25

Ono mi to v jízdě naprosto nevadí, jen bych to měl rád kompletní. Mimochodem, jaké by jste doporučili brašny na tento skůtr?

9.2. edit:
Ahoj, dnes jsem jel projet trochu dál moje Piaggio, a zdá se mi, že v nižších otáčkách nebo někdy z kopečka bez plynu, je cítit v nohách takové vibrace. Je to normální nebo se mám bát?
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 úno 2014, 15:21, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jezdím na pohodu, spíš pomalu než rychle.
Uživatelský avatar
Haja

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 99
Registrován: 27 kvě 2013, 15:54
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Piaggio X9 125

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod nem.pe » 10 úno 2014, 12:31

Vibrace pokud nejsou hodne znat anedoprovazi je kovovy zvuk tak v pohode
je to jednovalec trochu muze zavibrovat i remen pri prechodu z tahu do brzdeni motorem
sorry za hacky acarky pisu na tabletu
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod Haja » 12 úno 2014, 21:28

Abych náhodou nepolevil ve svých dotazech, tak pro jistotu přidám další. Na displayi mi začalo blikat OIL, což znamená výměnu, zítra vyměním olej a filtr. Ale jak ta mašina pozná že je tam novej olej a nemá blikat? Nebo se to nějak nuluje?
Jezdím na pohodu, spíš pomalu než rychle.
Uživatelský avatar
Haja

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 99
Registrován: 27 kvě 2013, 15:54
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Piaggio X9 125

Re: Piaggio X9 125 Evolution

Příspěvekod TUNER » 12 úno 2014, 23:20

Sundáš plast mezi světlama a je tam resetovací tlačítko.

http://www.youtube.com/watch?v=YNv3glT0kvo
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků

cron