Diskuze o skútrech většího objemu.
13 srp 2013, 12:39
Milosvee...urco se dohodnem,tedy jestli tu mou dvacu nebudes moc honit po kopcich ) ...a myslim, ze uz jsme se videli jednou na Benzine.
Mirek77...jaky maji ty multivary rozmer? ...mam nevyuzite dve sady malossi HAT 19x17...jedny ti klidne poslu, a mohl bys zkusit akurat vymenit zavazi z tech svych...tedy, jestli maji valecky stejny rozmer.
13 srp 2013, 13:10
Kvalitní si můžeš vyrobit....stejně jako já
13 srp 2013, 13:13
tuner : a material, ktery pouzivas?....vytocene ze silonu?
13 srp 2013, 13:39
Silon,teflon a určitě by se našli i další materiály. Ovšem ne každej to ustojí bez problemů. Zkoušel jsem asi 4 druhy ...jeden se "rozletěl" asi po 15 km....
13 srp 2013, 15:31
Bohužel pro mě .... nemám si to sám na čem udělat.Ale věřím že to funguje taky. Ale zkalmali mě,že zrovna malossi nevydrží ani 1000 km
13 srp 2013, 18:10
mam koupený originál a mají najeto přes 15 000 a jsou OK.
zkus to nejjednodušší
mallossi odcházej dřív ale po 700 je fakt brzo,
15 srp 2013, 13:47
zitow píše:Milosvee...urco se dohodnem,tedy jestli tu mou dvacu nebudes moc honit po kopcich ) ...a myslim, ze uz jsme se videli jednou na Benzine.
Mirek77...jaky maji ty multivary rozmer? ...mam nevyuzite dve sady malossi HAT 19x17...jedny ti klidne poslu, a mohl bys zkusit akurat vymenit zavazi z tech svych...tedy, jestli maji valecky stejny rozmer.
Klid, jezdím pomalu
Jo, máš pravdu, potkal jem Tě na Benzině
11 led 2014, 17:05
nazdar borci.můžete někdo poradit skůtr má problém při studeném motoru.start bez plynu bez problému na sitič chztne hned.nechám ho chvíli běžet na volnoběh a když přidám plyn tak má tendenci se dusit a nejde do otáček.pak chcípne a hodně dlouho točí motor než naskočí,když je motor zahřátý tak reaguje na plyn normáně,tak nevím co mu chybí???jinak karburátor prohlédnutý-ok,svíčka nová,podtlaková pumpa a palivový filtr nový.jsem už bezradný nevím co stím.děkuji za každou radu.
11 led 2014, 17:34
Já mám tohle samé u x8. Když nastartuji, nechám to běžet na volnoběh dvě tři minutky a pak už to jede bez problémů. Asi se musí zahřát motor na provozní teplotu, než s tím můžeš vyrazit. V teplém počasí můžu jet hned po nastartování, ale jakmile klesne venkovní teplota pod nějakých 10 nad nulou, musím nechat motor běžet, než se ohřeje a jedu.
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 led 2014, 19:24, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
12 led 2014, 11:51
taky musím v zimě tak 2-3 minuty počkat než se trochu ohřeje, je možný že při spuštěným sytiči
a přidáním plynu tam vstříkne akcelerační pumpička a přehltí se to a pak to nechce ani nastartovat
03 úno 2014, 08:05
Ahoj ve spolek, mám možnost koupit X9 z roku 2003 s najetejma 28 tisícema. Chci se zeptat jestli to už není moc a případně na kolik vyjde GO motoru? Máte tip, kde kupovat náhr. díly za rozumnou cenu? Kolik na to stojí například rozvoďák, klikovka nebo ventily?
03 úno 2014, 08:13
pokud ji někdo dával co měl tak to moc neni, Záleží na stavu jestli to neni past na hejly.
Já mám na 200 (stejnej motor jen větší obsah) 50 000 a jezdí bez problémů olej nežere.
Díly scootland maj i použitý.
04 úno 2014, 18:32
Ahoj, moc rád bych položil jeden fakt hloupej dotaz, jak rozeznám na první pohled Piaggio X9 a Evolution? Chápu správně že to jsou dva různé modely?
04 úno 2014, 18:43
Ahoj X9 Evolution je novější typ má blinkry v zrcátkách a dělá se od 2003 výš
do 2003 to byl X9 a blinkry byli v kapotáži to je nejhlavnější rozdíl jinak jiná světla a jiný plast mezi světly
04 úno 2014, 19:06
Děkuju za vysvětlení, zajímalo by mne, jak je na tom X9 z roku 2003 s vlastnostma a vychytávkama, má například vyhřívání rukojetí atd? Kde to zjistit? Nějak nemůžu nic najít