Diskuze o skútrech většího objemu.
04 dub 2014, 09:45
Ahoj, hledal bych chybu u přepínače světel a případně si myslím, že to relátko být může
Chci se jenom zeptat, jakou máte maximálku? Resp. já když jedu po rovince (mám hodně vysoký štít) tak mi jede 90 tacho, víc se mu nechce. Když jedu z kopce, tak dám tacho 120, ale spíš mě zajímá, jestli mám hledat chybu, nebo je to normální. Na předchozím leonardu mi nefungoval tacháč a hlavně byl o dost menší, takže nemám srovnání:)
Díky David
04 dub 2014, 19:07
Silvestre pokud je X8 a Evo stejné, tak vyndej přepínač, je jenom zasunutý a zacvaknutý, odpoj konektor a celý mechanismus rozdejel, vyčisti a slož zpátky. Pozor, je tam jedna malá kulička, tu neztratit..
08 dub 2014, 08:37
Noo, vybral som spínač, zopne bez problémov. Včera sa mi podarilo rozobrať celý predok skútra, aby som sa dostal ku káblom. Podľa schématu zapojenia, kľúčom spínaných 12 Voltov sa má dostať na spínací kontakt blinkrov z kontaktu č. 1 z CDI. V pozícii kľúča ON na miesto 12V som nameral len 0,6 V. Keď som spravil premostenie , že priamo som pripojil 12 V na spínač z iného kontaktu, blinkre idú. Zaujímavé je, že skúter štartuje, aj ide....už bolo neskoro, takže som včera takto skončil. Dnes skúsim odpojiť vedenie z CDI na spínač, lebo tých 0,6 V na miesto 12 V je málo.....asi skrat / uzemnenie drátu ? CDI asi vadný nebude, lebo skúter funguje, ako má....
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 08 dub 2014, 15:58, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
08 dub 2014, 20:35
Tak máš někde přeseknutý/předřený drát a jede to jen na jedno vlákno z kabelu a zbytek jde do kostry. Ale divné je, že jinak byterka drží pokud by tam byl zkrat.
10 dub 2014, 11:39
Premeral som. Spinac blinkrov nedostane napajanie z kontaktu c.1 z CDI....Vyzera to tak, ze mi odisiel ta cast v CDI..Zaujimave pri tom je, ze skuter ide bez problemov. Chvala Bohu, aspon nemusim menit CDI. Mal som nevyuzitu predinstalaciu na pripojenie GPS, z toho som prepojil 12V na spinac, a blinkre funguju...
15 dub 2014, 11:21
Tak to zkusim ještě jednou. Kolik vám skutr jede po rovince? Me se na rovince rozjede max na 90km, pritom z lehkeho kopce jede i 120tacho. Valecky? Pruzinka? Vysoke plexi? Díky David
15 dub 2014, 12:01
A co z toho už jsi kontroloval ? Velké plexi něco z maximálky sundá.
15 dub 2014, 12:03
po zimnim servisu mi jede 105-110, cistil se karburator, menil vzduchovy filtr, a jen nove valecky.
mam velke plexi.
velky vliv na to ma v jakem stavu je karbec a privod vzduchu do nej. Nasledne valecky, remen, kladky, pakny na spojce a zvon. A v neposledni rade, v jakem stavu je svicka.
15 dub 2014, 21:53
No filtr jsem cistil, karbec zkusim zitra, to bude snad na chvilku(nevite jak se k nemu nejlepe dostat?) A na zbytek nemam razovej utahovak, takze spis mi slo o to, jestli je to normalni, nebo ne, nez to zacnu resit;). Mam skutr chvilku, jeste ani neni prihlaseny. Diky moc. David
15 dub 2014, 22:44
Rázový utahovák si pořiď,bude se ti hodit. Určitě by X8 měla jezdit víc jak 90. Tou rychlostí (když se zadaří a je dobrý vítr) jezdí čínské stroje se 7 kW.
Kontrola komponent vario prostoru je základ,takže zkoukni řemen,válečky,vše změř,vyčisti a hned uvidíš na čem jsi.
16 dub 2014, 15:43
Jo jasny, zatim jsem si ho jen pujcil a zkusim to rozdelat. A on jede 120 v klidu, ale musi se prehoupnout pres tech 90, takze si myslim, ze to bude variatorem nebo spojkou.
16 dub 2014, 19:14
Špatné válečky a vodítka.
Naposledy upravil
saimon1 dne 17 dub 2014, 09:55, celkově upraveno 1
17 dub 2014, 09:05
Takže k tej rychlosti...
Treba najskôr sa pozrieť o ake Piaggio X8 125 ccm ide. Vyrabali sa dva druhy :
Piaggio X8 125 ccm Street Euro 2
Piaggio X8 125 ccm Premium Euro 3
Street ma 7,5 kW motor, a Premium ma 11 kW motor. Ze o ktory typ ide, je mozne zistit podla VIN a typu motora :
Street : VIN sa zacina na ZAPM491.... a oznacenie motora : M491M
Premium : VIN sa zacina na ZAPM366.... a oznacenie motora : M368M
Moj skuter som vytiahol na 118 km/h, a plyn este nebol na doraze, ale mam velky stit a zacinal velmi hucat...
17 dub 2014, 09:25
Mám ZAPM363 a motor M364M 11KW, v tom problém nebude, opravdu to spíš vidím na špatné válečky, případně vodít, uvidíme až ho o víkendu rozeberu:)
17 dub 2014, 13:19
Máš otáčkoměr? Podle toho snadno poznáš, jestli je to variátorem a jedeš pod otáčkama, nebo motor nemá výkon. Se správně naladěným variátorem by motor na plný plyn měl točit 8500 - 9000 ot/min. Pod 8000 ot/min už ztrácí znatelně výkon. Další věc co snižuje maximálku je sjetý řemen, nejvíc klouže v krajních polohách variátoru - při rozjezdech a při maximálce. Jinak já mám maximálku tachometrových 125 km/h na omezovači při 10500 ot/min z kopečka a 120 km/h při 10000 ot/min po rovině.