Díky za radu.
2.3. edit:Zdravím, tak jsem to v pátek už nevydržel a vyjel jsem se strojem ze sklepa, kde byl přes zimu. Trvalo to teda pěkně dlouho, než se mi povedlo ho vůbec nastartovat. I když jsem baterii vyndal a každý měsíc jí dobíjel, tak mi zdechla (byla už dost stará). Koupil jsem novou, nalil elektrolyt a přifázoval. Párkrát jsem protočil s plným plynem, pak vyndal svíčku a dal náhradní. To už naskočil motor okamžitě. Nechal jsem pět minut se zapnutým motorem stát a pak jsem vyrazil. Dal jsem si cca 40 km, bylo to fakt prima. Dneska se chystám vyměnit řemen a válečky. Nikdy jsem to nedělal, ale nastudoval jsem si to na netu, tak se mi to snad podaří?! Mám najeto cca 12 300 km a v manuálu se píše, že by se měl ve 12 000 km ten řemen a válečky vyměnit. Koupil jsm standartní hmotnost válečků, tak uvidím, jak to bude jezdit. Máte s tím někdo zkušenost, jaká hmotnost válečků je nejoptimálnější?..díky za rady
18:18 edit:Nevíte náhodou, jak se sundá kryt variátoru, abych se dostal na ty válečky a výměnu řemene? Odšrouboval jsem všechny šrouby po obvodě, mele se to, ale nemůžu to za živého boha sundat. Když se sundá ta černá kulatá krytka na krytu variátoru, je pod tím 19-ctka matka, ta mi nejde vytočit. Jakmile zaberu, celé se to protáčí. I když držím zadní brzdu, prostě to nepovolím. Nevíte někdo jak na to?...díky za rady a tipy
Naposledy upravil
KYBLOS dne 02 bře 2014, 19:38, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou