Diskuze o skútrech většího objemu.
12 říj 2016, 18:40
Tak zase pro nas dobra zprava je ta ze pokud ty skutry cca 150tis km najedou tak ti z nas vo si u nas koupili novy maji sanci ze bude slouzit dlouho bez zavad. Ostatne mesici po Praze uz maji taky pres 100tis km.
26 říj 2017, 16:19
Ahoj, jak je to s rozvodama na X8 125, mění se tam a popřípadě je složitá výměna? Díky za radu
24 led 2018, 19:26
Předpokládám, že máš rozvody už hotové? Jinak výměna je celkem jednoduchá, jen musíš mít přípravek na aretaci bubnu, jinak to nerozebereš. Nebo případně mít rázový utahovák, tím to jde taky. Já osobně jsem si to dělal před dvěma roky a neměl jsem s tím do té doby žádnou zkušenost a krásně se mi to povedlo. Měnil jsem jenom řemen a válečky. Dle návodu výrobce by se měly měnit válečky a řemen každých 12 tisíc km.
-- 24. 1. 2018 19:32 --
Zdravím skútristi. Potřeboval bych poradit se svou X8 125. Vloni mi začala špatně startovat, tak jestli nemáte někdo podobnou zkušenost a co s tím udělat? První star je bezproblémový, nastartuje hned. Jakmile se ale zahřeje motor, chcípnu ho a pak chci znova nastartovat, nejde to. Startér jako by chrčel, ale neotočí. Až pak třeba na desátý pokus nastartuje a někdy ani to ne. Musím počkat třeba půl hodiny i déle a pak to naskočí. Prostě každý první star je v pohodě a pak už to začne blbnout. Mám ted přes zimu čas, tak bych s tím chtěl něco udělat, abych mohl na jaře zase jezdit. Děkuji za rady.
24 led 2018, 20:40
starter se dá vyčistit, tipnu že konstrukčně je to stejné jako u beverly, uvolní se 3 šrouby na levé straně a starter se povytáhne, rozdělá, vyčistí a namažou se ložiska...k tomu očisti kontakty kontoxem a pokud je chyba ve starteru bude odstraněna
24 led 2018, 21:58
Ložiska raději vyměnit za nové, než se je pokoušet mazat. Rozhodně dát stejná, jako v originále (tzn. s plechovým krytím ZZ, nebo s plast.krytím RS - potom ještě motorová ložiska = s větší vůlí - ozn. C3)
25 led 2018, 15:03
Ja by som povedal ze su tam klzne puzdra...
25 led 2018, 15:31
Nejspíše ano, startéry to tak mají, ty by jsem ovšem rozhodně nemazal.
24 úno 2018, 13:12
mzxy píše:starter se dá vyčistit, tipnu že konstrukčně je to stejné jako u beverly, uvolní se 3 šrouby na levé straně a starter se povytáhne, rozdělá, vyčistí a namažou se ložiska...k tomu očisti kontakty kontoxem a pokud je chyba ve starteru bude odstraněna
Díky za radu, příští víkend se má snad krapet oteplit, tak se do toho pustím a zkusím ten startér vyčistit. Jak se k němu vůbec dostanu, to asi budu muset rozebrat oplastování, že?
21 kvě 2020, 10:54
Ahoj, chci se zeptat jestli někdo řešil držák na telefon (navigaci) aniž by se musel sundávat plastový kryt na řidítkách nebo jak máte případně vyřešeno pokud používá někdo? Děkuji případně za informaci
31 led 2022, 19:51
Ahoj,chci se zeptat na "studené starty".Koupil jsem X8 na zimu,tedy jsem se svezl jen 2x a když nastartuju,nechám chvilku běžet motor než zamknu garáž cca 2-3 minuty a od garáže to mám do kopečka,Tak se skůtr nechce rozjet a dusí se a po cca 300metrech se rozjede a jede normálně a při dalším nastartování jede opět v pohodě.Měl jsem dříve skůtr Aprilia SR50 a ten mi to dělal stejně.Studený se nechtěl rozjet a při přidání plynu se hltil a stejně tak asi po 0,5km se rozjel a na plyn reagoval už v pohodě.Je to normální,nebo čím to je?Díky.
31 led 2022, 20:13
No .. tak to už se ohřál
zima je holt zima
01 úno 2022, 18:21
Ale to dělalo i v létě
01 úno 2022, 22:52
Píšeš že jsi koupil skútr na zimu !
02 úno 2022, 13:57
U mě to byl automatický sytič. Překvapivě to startovalo v pohodě, ale při rozjezdech za studena se to dusilo a v pohodě to bylo až potom, co se to chvíli ohřálo. Taky se to projevovalo tak, že to za studena na neutrál mělo velmi nízké otáčky (ne hned po startu, cca minutu po nastartování), i to po ohřátí přestalo (5 až 10 minut po nastartování).
Po výměně sytiče je to nesrovnatelný.
Ale pro doplnění: je normální, že skutr se za studena trochu zahlcuje. Do kopce obzvlášť. Jde o to, jak moc ti to dělá.