od barby.II » 02 zář 2016, 12:55
Volnoběh fakt nevím kolik mám, na skútru nemám otáčkoměr. Sytič jsem si objednal nový, měl by mi přijít v pondělí, nejpozději v úterý. Jaký jehlový ventilek máš na mysli a kde ho najdu? Kdyby se dalo někde stáhnout schéma karburátoru s českým popisem, bylo by to super. Nevíte někdo kde to stáhnout, či to náhodou někdo nemáte?
-- 2. 9. 2016 12:14 --
Jinak dnešní zkušenost, risknul jsem jet do práce na skútru. Ráno naskočil motor na první cvrnknutí a hned se rozjel, ujel jsem 1,5 km. Pak jsem zastavil na křižovatce a zdechnul. Znovu jsem nastartoval po cca 10 minutách a rozjel se. Pokud jsem neklesl s rychlostí pod 40 km/h, tak to jakžtakž jelo. Do práce to mám 35 km, takže jsem docela zariskoval, jel jsem ve 4 ráno. Motor má divný zvuk, takhle to fakt nikdy předtím nedělalo. Cesta z práce: Zase na první cvrnknutí naskočil motor a hned se zase bez plynu rozjel, jel cca 7 km do Týna, kde jsem musel zastavit na křižovatce, kde mi to zdechlo. Na druhý pokus naskočil a zase se sám rozjel, po cca 15 km jel jsem zrovna 90 km/h se začal motor dusit, rychlost klesla na 60 a víc to za boha nejelo, dusilo se to a střílel výfuk. Po ujetí dalších pár km mi to znova na křižovatce chcíplo a nechtělo nastartovat. Posledních 10 km to bylo jak na houpačce, chvilku to jelo jak mělo, pak se zase ztratil výkon a klesla rychlost. Byl jsem vůbec rád, že jsem dojel domů. Máme tu ve městě dva chlapy, kteří opravují motorky. Jeden mi řekl, že skútry nedělá a k tomu druhému to nedám. K tomu jsem si dal před třema rokama skútra, aby mi vyměnil na přední vidlici gufera a olej...no a ten blb mi rozlámal plasty, ulomil spoustu plastových příchytů a nakonec jsem zjistil, že mi tam nechal ta stará gufera a vyměnil jenom olej, takže mi po necelém měsíci vidlice zase začala téct.