Diskuze o skútrech většího objemu.
27 črc 2015, 21:30
Až se mi to podaří povolit dole, vyndám ten kluzák?
-- 27. 7. 2015 21:31 --
Já nějak potřebuju vyndat to staré gufero, které mi prolíná, abych tam dal nové, nalil olej a mohl jezdit.
27 črc 2015, 21:35
A nebo po tom spodním imbusu párkrát majzni kladivem, ale s citem.
27 črc 2015, 21:44
jo pak půjde ven kluzák
28 črc 2015, 21:24
Tak se nakonec zadařilo. Gufera jsem opatrně prosekl malým šroubováčkem. Z elektrody jsem si udělal háček a tím jsem to vyrazil ven. Vyčistil, narazil nová gufera, nalil nový olej a osadil. Zítra to sundám z heveru a půjdu to projet.
12 srp 2016, 17:07
Zdravím po roce, gufera drží, najezdil jsem na nich už 5 tisíc km. Nastal ale jiný problém, skútr mi začal při jízdě chcípat, pak nešel nastartovat, ztratil rychlost a začal střílet na hrbolech. Už jsem z toho byl neštěstný a nemohl nic najít. Nakonec se mi podařilo zjistit, že mi praskla příruba, co vede od karburátoru k motoru. Koupil jsem novou, namontoval a nastal další problém. Motor okamžitě naskočí, sepne spojka a rozjede se skútr bez přidání plynu rychlostí cca 30 km/h. Na první křižovatce zastavím a motor se začne dusit, po přidání plynu motor chcípne. Nastartuji znova a na volnoběh chcípá. Tak to trvá několik minut, než se motor zahřeje na provozní teplotu a pak už to jede normálně. Se zahřátým motorem nastartuji, zase vysoké otáčky, ale už to po přidání plynu jede. Zkoušel jsem štelovat šroubem volnoběhu, ale to nepomáhá. Nemáte někdo s tímto zkušenost? Budu vděčný za každou radu...díky
14 srp 2016, 09:55
Budes muset znovu vykuchat karbec a vsechno si poradne znova projit podle manualu.priruba je presne ta,co tam ma byt?.vsechny hadicky a trubicky mas k ni napojeny spravne?
Lanko ti nikde nevazne?membrana je ok a soupatko nevazne?jehla je zalozena spravne?sytic zkontroluj podle manualu,ale jestli mas keihin cvek 30 hodnoty pro sytic jsou jine nez v manualu(tam je jen pro walbro).je to presne ve studene poloze 10,9-11,5mm a po pripojeni na 12V po dobu 5 minut by se mel vysunout o 4-5mm.na polarite pripojeni nezalezi.
v prvni rade si stahni workshop manual,bez toho jsi uplne v p*deli:-)
30 srp 2016, 20:07
Přírubu jsem koupil originál, která tam má být, to je v pořádku. Všechno jsem zapojil stejně jak bylo, než jsem to měnil, nafotil jsem to a pak to zpět dával dle fota. Lanko nevázne, membrána a šoupátko v pořádku. Ted k tomu přijdu, nastartuju na první drncnutí, ale okamžitě vystřelí otáčky a skútr se rozjede. Po cca 20 vteřinách otáčky klesnou, ale motor na volnoběh má nepravidelný chod. Co je to tarokování?
31 srp 2016, 06:48
Že by to pořád někde přisávalo vzduch ? Jaká je barva svíčky ?
31 srp 2016, 11:17
Skús ešte rez prezrieť poriadne tú membránu.Presne to samé som riešil nedávno.Studený skuter jazdil bez plynu a keď sa zahrial skapínal.Jazdiť sa dalo,keď som zastavil skapal.Keď som pridal voľnobeh,tak hneď zoplo spojku.Vybral som membránu,ktorá nejavila žiadne známky poškodenia.Na dennom svetle som ju mierne ponaťahoval a našiel som v nej 3 dierky. Po výmene za inú to prestalo.
31 srp 2016, 17:44
Dneska mám fofr a nedostanu se do garáže, na tu membránu a svíčku kouknu zítra po práci...každopádně díky za rady...jo a barvu té svíčky, to je myšleno závit asi?
31 srp 2016, 17:52
Závit nie,ale elektródy.
-- 31 srp 2016, 16:53 --
Závit nie,ale elektródy.
31 srp 2016, 17:58
Nedá mi to, jdu se na to podívat hned, mám cca 15 minut času, tak to snad stihnu....jo a zapomněl jsem se zmínit, že mi stoupla taky spotřeba ze 3,4 l na 4,2 l/100km.
-- 31. 8. 2016 17:22 --
Takže membrána v pořádku, natahoval jsem jí a díval se proti slunci, žádná dírka tam není....no a svíčka byla mokrá (naposledy jsem jezdil v neděli) a má mírně zakarbonované elektrody
31 srp 2016, 20:26
důležitá je barva
http://www.motorkari.cz/tema/?t=126120 na konci vlakna je přehledná tabulka
01 zář 2016, 18:46
No podle té tabulky je barva v pořádku, ale nejsem si jistý. Mám bohužel poruchu barvocitu a vidím blbě barevné odstínování. Například vidím pět odstínů hnědé stejně a nerozeznám rozdíl. Takže s barvou svíčky je to pro mě těžký. Musel bych to leda někomu ukázat, aby mi přesně řekl zda je to v pořádku..hihi. Každopádně skútr nejede jak má a při volnoběhu má nepravidelný chod a špatně reaguje na plyn.
-- 1. 9. 2016 18:53 --
Tak jsem se na netu dočetl, že to může dělat velká hlavní tryska karburátoru. Soused mi potvrdil, že svíčka je barvy uhelně hnědé až do černa a je mokrá. Ten nepravidelný chod motoru (zřejmě se tomu říká tarokování?), barva svíčky a že je mokrá, to všechno ukazuje na tu trysku. Jak se k té trysce dostanu, kde jí najdu? V karburátoru mám membránu na šoupátku s křidélky, takže by to měl být Keihin..ale to nevím přesně? Ale mělo by to tak být.
01 zář 2016, 21:57
Walbro křidélka nemá má jen válcové šoupátko
kolik máš volnoběh? mělo by být kolem 1800 ot/min
co ten sytič je ok zavírá?
nemůže být zaseknutý jehlový ventilek na vstupu do karburátoru a ten se přeplavoval?
trysku jsi přece neměnil tak pokud to jezdilo do výměny příruby musí to jezdit i po výměně
tu bych do toho netahal maximálně jestli je čistá