Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X8 125ccm

17 dub 2014, 14:00

Otáčkoměr tam bohužel není, ale uvažuji o jeho dodělání. Každopádně si myslím, že to opravdu bude variátorem, protože pocitově se z kopečka hodně zvýší otáčky, ale jak říkám, bez toho abych ho rozebral toho moc nezjistím. Řemen jsem kontroloval a ten je v pohodě. Opravdu to vidím spíš na ty válečky a vodítka. Start má skůtr super a na těch 80kmh je za chvilku, ale pak prostě dál nechce jet ani do kopce ani po rovince. Díky za rady, uvidíme po víkendu. Určitě sem napíšu co a jak:) Jinak už jsem vyměnil olej, vypral filtr, opravil spínačku a prodloužil zrcátka o cca 6cm a teď jen se dostat na technickou abych ho konečně přihlásil a dořešit tu rychlost:) Ještě se chci zeptat, dostal jsem s nim origo X8 kufr, ale nemá v zámku tu vrchní západku, takže nejde zamknout, nemáte někdo tento kufr a nemohl by jste mi vyfotit jak ten mechanizmus zámku funguje, abych věděl co shánět? Díky David

29.4. edit:
Tak jsem rozebral a vyčistil komplet karbec a vypadá v pohodě, i nastavenej byl relativně dobře. Variátor jsem rozebral a řemen i válečky vypadají naprosto v pořádku, na válečkách je vždycky jen jedna hranka, která není okem vidět a poznal jsem to po důkladném zkoumání prstem, takže by to teoreticky nemělo dělat až takové problémy ne? A dneska jsem byl na technický, ujel jsem cca 80km a bohužel prostě do kopce jede max 80, po rovince max 90 a z kopce 120 (víc. jsem nezkoušel). Nevim jak přijít na to, jestli to může dělat variátor nebo něco jiného. Spojka vypadá taky v pohodě, ale jak jsou na tom pružinky a tak nepoznám. Napadlo mě, že tam někdo mohl vyměnit jen válečky za těžší (lehčí) a proto se jim nechce, nevíte kolik gr tam má být origo? Díky moc David
Naposledy upravil KYBLOS dne 29 dub 2014, 23:11, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Piaggio X8 125ccm

29 dub 2014, 19:00

Dej tam o gram těžší válečky a malinko silnější kontrastku.... :wink:

Re: Piaggio X8 125ccm

29 dub 2014, 23:02

Originál válečky jsou 7 gramů a rozměr 19-17

Re: Piaggio X8 125ccm

30 dub 2014, 08:52

Krasny den vsem !

Vedel by mi niekto poradit so spotrebou ?

Nalial som len 5 l benzinu. Mam najetych 108 km len v meste, a dnes rano sa uz rozsvitila kontrolka nizkej hladiny paliva... zda sa mi to vela, aj ked len v meste...

Je to v norme pre stroj rocniku 2007, alebo treba nieco prekontrolovat, nastavit ? Ked ano, mohol by mi niekto z Vas poradit prosim ?

Dakujem, Silvester

Re: Piaggio X8 125ccm

30 dub 2014, 09:01

Urcite mer spotrebu pouze od plny do plny, jinak je to vzdy hodne hruby odhad. Pak muzes zacit resit spotrebu;)

Re: Piaggio X8 125ccm

01 kvě 2014, 07:24

Silvester na tu rezervu najedeš ještě pohodlných 50km.... :wink:

Re: Piaggio X8 125ccm

01 kvě 2014, 10:21

mcpapa: vic jak 80 do kopce nepojedes s timto obsahem).....
aby jsi dosahl maximalky i po rovine (105 km/h) je treba opravdu poradne zkontrolovat variator....
sirka remenu musi byt: 22,5 ± 0,2 mm....minimalni sirka je: 21,5 mm
(kdyz jsem pizo porizoval mel jsem sirku rovnych 21 mm a jelo mi max 90)
prumer valecku: Ø 18,9 ÷ 19,1 mm....minimalni: Ø 18,5 mm
s hmotnosti je to ruzne...nekde se se pise 7g....nekde 7.3)...
jestli uz na nich mas byt minimalni plosky...tak nechodi spravne...
doporucuji ti kluzaky dr. Pulley 6,5 nebo 7 g....podle toho jak casto litas do kopce, nebo poradne nalozeny....
(nekdo tu na foru myslim prodava soupravu)
Naposledy upravil zitow dne 01 kvě 2014, 11:38, celkově upraveno 1

Re: Piaggio X8 125ccm

01 kvě 2014, 10:30

Takovouhle odpověď jsem potřeboval:) Já jsem si řikal, že to s tou rychlostí s takhle velkým skůtrem s velkým plexi nebude tak žhavé:) Jinak asi vyměním až budou peníze celej variátor a Dr. pulley určitě plánuju taky, na ebay jsem si již vyhledl sadu na multivar:) Řemen jsem měřil pouze pravítkem (musím si koupit šupléru) a měl cca 22mm, ale zase to bylo tak jakože odhadem. Ono je možné, že když se sejdou lehce sjeté válečky a řemen, tak to udělá tohle. No zatím řeším přihlášení, tak až pak budu řešit tyhle závady více:) Díky moc David

Re: Piaggio X8 125ccm

01 kvě 2014, 11:43

mcpapa: jeste pises, ze jsi pral filtr.....jestli mas stejny motor jako ja, tak tam mas jeste dalsi DVA filtry sekundarniho vzduchu kolem vodni pumpy.

http://www.easyparts.nl/showdrawing/642 ... r_box.html

http://www.easyparts.nl/choosesubmodel/ ... 8_125.html

Re: Piaggio X8 125ccm

01 kvě 2014, 13:52

Aha, koukám na to, no vypadá to, že podle vinka mám stejný model, i když kdo ví, ale vůbec podle obrázku nepoznám kde by ty filtry měli být a hlavně jak se k nim dostat:)

Re: Piaggio X8 125ccm

01 kvě 2014, 14:52

jeden je pod plastovou krytkou na vrchu te pumpy, druhy je za pumpou, k tomu se dostanes po demontazi pumpy.

Re: Piaggio X8 125ccm

02 kvě 2014, 08:20

Dakujem Hasmann !

Ukludnil som sa ... nemam uzivatelsky manual ku skutru, takze som nevedel, kolko je rezerva v nadrzi. Ked este prejdem 30-40 km, tak to bude v pohode...Inac som s nim velmi spokojny. Rychlost OK, zrychlenie plynule bez sekania/stlmenia. Zatial som nekontroloval remen, valceky a ani spojku...nevidim dovod, pokial funguje bez problemov. Sice predajca mi to nevedel povedat, kedy boli menene...mozno na jesen si na nich posvietim..

Re: Piaggio X8 125ccm

19 kvě 2014, 18:35

Ahoj, zjistil jsem vůli v uložení zadní nápravy do rámu, budu dělat rozborku, nenašel jsem schéma na netu, nedělal jste někdo tuto opravu?Co tam je za uložení, nějaká futra nebo ložiska. Děkuji

Re: Piaggio X8 125ccm

21 čer 2014, 10:10

ahoj stal jsem se novým majitelem X8 dovezené z francie.konečně jsem ji přihlásil stálo to cca do 5000kč.Jsem moc spokojen jezdí dobře akorát mám olej ve vzduchovém filtru.Nesetkali jste se s tím někdo? Je to normální? díky za info

Re: Piaggio X8 125ccm

22 čer 2014, 16:03

Ahoj! Troška oleje se tam může dostat z přisávání teplýho vzduchu od krytu ventilů ... jinak filtr se taky potírá olejem kvůli nečistotám ... záleží kolik ho tam v tom prostoru bylo
Odeslat odpověď