Diskuze o skútrech většího objemu.
17 dub 2014, 14:00
Otáčkoměr tam bohužel není, ale uvažuji o jeho dodělání. Každopádně si myslím, že to opravdu bude variátorem, protože pocitově se z kopečka hodně zvýší otáčky, ale jak říkám, bez toho abych ho rozebral toho moc nezjistím. Řemen jsem kontroloval a ten je v pohodě. Opravdu to vidím spíš na ty válečky a vodítka. Start má skůtr super a na těch 80kmh je za chvilku, ale pak prostě dál nechce jet ani do kopce ani po rovince. Díky za rady, uvidíme po víkendu. Určitě sem napíšu co a jak:) Jinak už jsem vyměnil olej, vypral filtr, opravil spínačku a prodloužil zrcátka o cca 6cm a teď jen se dostat na technickou abych ho konečně přihlásil a dořešit tu rychlost:) Ještě se chci zeptat, dostal jsem s nim origo X8 kufr, ale nemá v zámku tu vrchní západku, takže nejde zamknout, nemáte někdo tento kufr a nemohl by jste mi vyfotit jak ten mechanizmus zámku funguje, abych věděl co shánět? Díky David
29.4. edit:Tak jsem rozebral a vyčistil komplet karbec a vypadá v pohodě, i nastavenej byl relativně dobře. Variátor jsem rozebral a řemen i válečky vypadají naprosto v pořádku, na válečkách je vždycky jen jedna hranka, která není okem vidět a poznal jsem to po důkladném zkoumání prstem, takže by to teoreticky nemělo dělat až takové problémy ne? A dneska jsem byl na technický, ujel jsem cca 80km a bohužel prostě do kopce jede max 80, po rovince max 90 a z kopce 120 (víc. jsem nezkoušel). Nevim jak přijít na to, jestli to může dělat variátor nebo něco jiného. Spojka vypadá taky v pohodě, ale jak jsou na tom pružinky a tak nepoznám. Napadlo mě, že tam někdo mohl vyměnit jen válečky za těžší (lehčí) a proto se jim nechce, nevíte kolik gr tam má být origo? Díky moc David
Naposledy upravil
KYBLOS dne 29 dub 2014, 23:11, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
29 dub 2014, 19:00
Dej tam o gram těžší válečky a malinko silnější kontrastku....
29 dub 2014, 23:02
Originál válečky jsou 7 gramů a rozměr 19-17
30 dub 2014, 08:52
Krasny den vsem !
Vedel by mi niekto poradit so spotrebou ?
Nalial som len 5 l benzinu. Mam najetych 108 km len v meste, a dnes rano sa uz rozsvitila kontrolka nizkej hladiny paliva... zda sa mi to vela, aj ked len v meste...
Je to v norme pre stroj rocniku 2007, alebo treba nieco prekontrolovat, nastavit ? Ked ano, mohol by mi niekto z Vas poradit prosim ?
Dakujem, Silvester
30 dub 2014, 09:01
Urcite mer spotrebu pouze od plny do plny, jinak je to vzdy hodne hruby odhad. Pak muzes zacit resit spotrebu;)
01 kvě 2014, 07:24
Silvester na tu rezervu najedeš ještě pohodlných 50km....
01 kvě 2014, 10:21
mcpapa: vic jak 80 do kopce nepojedes s timto obsahem).....
aby jsi dosahl maximalky i po rovine (105 km/h) je treba opravdu poradne zkontrolovat variator....
sirka remenu musi byt: 22,5 ± 0,2 mm....minimalni sirka je: 21,5 mm
(kdyz jsem pizo porizoval mel jsem sirku rovnych 21 mm a jelo mi max 90)
prumer valecku: Ø 18,9 ÷ 19,1 mm....minimalni: Ø 18,5 mm
s hmotnosti je to ruzne...nekde se se pise 7g....nekde 7.3)...
jestli uz na nich mas byt minimalni plosky...tak nechodi spravne...
doporucuji ti kluzaky dr. Pulley 6,5 nebo 7 g....podle toho jak casto litas do kopce, nebo poradne nalozeny....
(nekdo tu na foru myslim prodava soupravu)
Naposledy upravil
zitow dne 01 kvě 2014, 11:38, celkově upraveno 1
01 kvě 2014, 10:30
Takovouhle odpověď jsem potřeboval:) Já jsem si řikal, že to s tou rychlostí s takhle velkým skůtrem s velkým plexi nebude tak žhavé:) Jinak asi vyměním až budou peníze celej variátor a Dr. pulley určitě plánuju taky, na ebay jsem si již vyhledl sadu na multivar:) Řemen jsem měřil pouze pravítkem (musím si koupit šupléru) a měl cca 22mm, ale zase to bylo tak jakože odhadem. Ono je možné, že když se sejdou lehce sjeté válečky a řemen, tak to udělá tohle. No zatím řeším přihlášení, tak až pak budu řešit tyhle závady více:) Díky moc David
01 kvě 2014, 11:43
mcpapa: jeste pises, ze jsi pral filtr.....jestli mas stejny motor jako ja, tak tam mas jeste dalsi DVA filtry sekundarniho vzduchu kolem vodni pumpy.
http://www.easyparts.nl/showdrawing/642 ... r_box.htmlhttp://www.easyparts.nl/choosesubmodel/ ... 8_125.html
01 kvě 2014, 13:52
Aha, koukám na to, no vypadá to, že podle vinka mám stejný model, i když kdo ví, ale vůbec podle obrázku nepoznám kde by ty filtry měli být a hlavně jak se k nim dostat:)
01 kvě 2014, 14:52
jeden je pod plastovou krytkou na vrchu te pumpy, druhy je za pumpou, k tomu se dostanes po demontazi pumpy.
02 kvě 2014, 08:20
Dakujem Hasmann !
Ukludnil som sa ... nemam uzivatelsky manual ku skutru, takze som nevedel, kolko je rezerva v nadrzi. Ked este prejdem 30-40 km, tak to bude v pohode...Inac som s nim velmi spokojny. Rychlost OK, zrychlenie plynule bez sekania/stlmenia. Zatial som nekontroloval remen, valceky a ani spojku...nevidim dovod, pokial funguje bez problemov. Sice predajca mi to nevedel povedat, kedy boli menene...mozno na jesen si na nich posvietim..
19 kvě 2014, 18:35
Ahoj, zjistil jsem vůli v uložení zadní nápravy do rámu, budu dělat rozborku, nenašel jsem schéma na netu, nedělal jste někdo tuto opravu?Co tam je za uložení, nějaká futra nebo ložiska. Děkuji
21 čer 2014, 10:10
ahoj stal jsem se novým majitelem X8 dovezené z francie.konečně jsem ji přihlásil stálo to cca do 5000kč.Jsem moc spokojen jezdí dobře akorát mám olej ve vzduchovém filtru.Nesetkali jste se s tím někdo? Je to normální? díky za info
22 čer 2014, 16:03
Ahoj! Troška oleje se tam může dostat z přisávání teplýho vzduchu od krytu ventilů ... jinak filtr se taky potírá olejem kvůli nečistotám ... záleží kolik ho tam v tom prostoru bylo