Otáčkoměr tam bohužel není, ale uvažuji o jeho dodělání. Každopádně si myslím, že to opravdu bude variátorem, protože pocitově se z kopečka hodně zvýší otáčky, ale jak říkám, bez toho abych ho rozebral toho moc nezjistím. Řemen jsem kontroloval a ten je v pohodě. Opravdu to vidím spíš na ty válečky a vodítka. Start má skůtr super a na těch 80kmh je za chvilku, ale pak prostě dál nechce jet ani do kopce ani po rovince. Díky za rady, uvidíme po víkendu. Určitě sem napíšu co a jak:) Jinak už jsem vyměnil olej, vypral filtr, opravil spínačku a prodloužil zrcátka o cca 6cm a teď jen se dostat na technickou abych ho konečně přihlásil a dořešit tu rychlost:) Ještě se chci zeptat, dostal jsem s nim origo X8 kufr, ale nemá v zámku tu vrchní západku, takže nejde zamknout, nemáte někdo tento kufr a nemohl by jste mi vyfotit jak ten mechanizmus zámku funguje, abych věděl co shánět? Díky David
29.4. edit:
Tak jsem rozebral a vyčistil komplet karbec a vypadá v pohodě, i nastavenej byl relativně dobře. Variátor jsem rozebral a řemen i válečky vypadají naprosto v pořádku, na válečkách je vždycky jen jedna hranka, která není okem vidět a poznal jsem to po důkladném zkoumání prstem, takže by to teoreticky nemělo dělat až takové problémy ne? A dneska jsem byl na technický, ujel jsem cca 80km a bohužel prostě do kopce jede max 80, po rovince max 90 a z kopce 120 (víc. jsem nezkoušel). Nevim jak přijít na to, jestli to může dělat variátor nebo něco jiného. Spojka vypadá taky v pohodě, ale jak jsou na tom pružinky a tak nepoznám. Napadlo mě, že tam někdo mohl vyměnit jen válečky za těžší (lehčí) a proto se jim nechce, nevíte kolik gr tam má být origo? Díky moc David