Diskuze o skútrech většího objemu.
17 čer 2015, 21:22
Zdarec chtěl jsem se zeptat nevíte někdo kolik má být napětí naměřené na baterii při volnoběhu já jsem naměřil 16,2V nebude vadný regulátor dík za info mám stále problémy s baterií když skútr stojí víc jak týden musím nabíjet baterii a to je tři měsíce stará. gelovka ,,,,,
Tak vyměněn regulátor za nový a napětí nekleslo co s tím poraďte
Naposledy upravil
kutitim dne 25 říj 2015, 20:46, celkově upraveno 1
17 čer 2015, 22:11
Tohle jsem řešil loni na Phantomu, baterka dostávala moc. Mělo by tam jít něco kolem 13V. Problém byl právě v tom regulátoru napětí jak píšeš, po výměně vše v poho.
18 čer 2015, 06:49
Přesně tak. 16 je moc a baterka tak dostává pěkně na prd*l a nejspíš už bude po smrti. Vyměň regulátro,proměř to a pokud to bude dobíjet kolem těch 13V na volnoběh a kolem 14 při zvýšených otáčkách,tak je vše OK a můžeš dát s klidem novou baterku.
18 čer 2015, 07:11
Nebo protože je baterka skoro KO, tak regulátor dává víc ... chybí mu "stabilizační rybníček". Jestli máš možnost, dej tam jinou baterku a znovu změř napětí. Pak teprv se pusť do výměny regulátoru.
18 čer 2015, 20:48
Regulator ma drzat napatie 14v bez ohladu na to ci tam baterka je alebo nieje, regulator KO a baterka to ma zasebou tiez kes je gelovka, s klasickou by si snad nieco este zachranil ale bude uz sucha
19 čer 2015, 09:32
Měl by, ale záleží na tom, jak to konstruktér vymyslel.
07 led 2016, 21:52
Tak Regulátor vyměněn za nový a stále naměřené stejné hodnoty nemohl by být někde přerušený kabel k regulátoru, skútr byl nejspíš položený na bok je opravovaná vana pod sedlem, když je regulátor zapojený nebo odpojený tak je napětí naměřené na baterii stále vysoké kolem 16 voltů
07 led 2016, 22:05
Ten novy regler je značkový alebo No-name čina? Daj sem link na tu gelovku ktorú tam máš!
08 led 2016, 20:28
http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-r ... eti-5-pin/Kupoval jsem tento a to byl již druhý nejdřív jsem koupil použitý a s tím to bylo to samé.
-- 8. 1. 2016 19:40 --
http://www.motoriegl.cz/nahradni-dily-a ... e1124e512m A tuhle baterku
08 led 2016, 22:50
U týchto italiek do 250ccm je tento regler asi tou najslabšou a najčastejšie odchádzajúcou súčiastkou! Mne sa to presne tak isto spravalo ako aj tebe ale po výmene za novy regler, značku teraz neviem bolo vsjo hned v poriadku. Skúsil by som ešte regler vymontovať a dať ho nejak odborne premerať, osobne ani neviem či je to možne ale skúsiť treba. Potom podľa výsledku by som ho reklamoval, ale medzi tým by bolo asi najlepšie predsa len skúsiť si od niekoho požičať v tvojom okoli nejakú jazdenku ale overene 100% dobru nech máš istotu. Skôr si myslím že si iba mal šťastie 2x za sebou.
06 úno 2016, 12:26
Zdarec pánové nejste někdo z Ústeckého kraje kdo máte X8 125 až 200 ccm potřeboval bych vyzkoušet můj regulátor napětí jestli je funkční abych nekupoval zbytečně nový mám tento
http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-r ... eti-5-pin/
06 úno 2016, 13:21
To je výborný návod. Vytiskli jsme si ho a postupovali podle něj. Pro amatéra jako jsem já je ale složité vyhodnotit nepatrné odchylky. Když je třeba uveden úbytek napětí do 0.2V a já jsem naměřil 0.4V , jak velký je to problém? Je to vlastně o 100% víc. Zase rozdíl 0.2V není tak moc.
10 bře 2016, 20:15
Tak baterie a regulátor vyměněny za nové závada přetrvává
10 bře 2016, 23:58
Zmerat indukcnost statora, pozor rotor ovplyvnuje namerane hodnoty