od cibuk » 24 čer 2018, 23:31
Ještě k přístupu k vzd. filtru a k variatoru.Mám vyzkoušené.Vycvaknout prostřední lištu, odšroubovat zadní lištu a vycvaknout ji, dále odšroubovat celý boční plast,ale nechat jej tam, odšroubovat všechno na stupačce a sundat spodní lakovaný plast.Hotovo.Vzít nějaký přiměřený špalík dřeva a celý boční plast odehnout, špalík vložit mezi rám a boční plast. A mohu sundat filtr a dokonce použít rázový utahovák na variator.Je to otázka 5 minut bez sundávání plastu.Poprvé jsem také bok odplastoval . A potom jsem zjistil, že to není třeba. Dost jsem byl překvapen, že mi nešel sundat spojkový zvon a musel jsem použít stahovák. Nanečisto jsem to několikrát zkusil bez spojky tam zvon na hřídel nasadit a stáhnou a stejný výsledek. Vpodstatě se zvon musí po nasazení víka variatoru víkem variatoru nalisovat na hřídel. A to nemluvím o tom, že bez víka variátoru se nesmí motor nastartovat, neboť hřídel spojky je zapuštěna do víka variátoru, kde je také ložisko. Bez namontovaného víka má spojková hřídel vakl, takže nastartování bez víka je oddělání ozubeného kola v převodovce.Pitomci italští. Měl jsem Hondu S-wing a tam jsem všechno mohl dělat poslepu. A ještě malá rada. Pokud se podaří ulomit nějaký plastový hajzl, Tak je výborný dvousložkový lepidlo Patex z OBI . Protože jsem to rozebíral poprvé, také se mi podařilo něco ulomit, tak jsem to opravil tímto lepidlem a ještě jsem to pojistil tavnou pistolí. Teď to drží jako čert. Ale to je to, že když se to rozebírá poprvé, tak se neví jak to tam je zaháknuté. Ale i to rozebrání boku je v celku v pohodě. Holt se musí dát bacha na ty pacičky. Ta moje odzkoušená varianta je bez rozebírání plastů. Všem hezký den.