Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X10 125 i.e.

12 kvě 2015, 19:51

Aha, tak to je škoda že budeš muset kus své práce prodat, ale zase máš pravdu, já bych udělal to samé co ty, kdybych byl ve tvé situace... Ono vývoj skútru jde dal a až to bude ok. tak si koupíš ne x10 ale rovnou tohle :-)

https://www.youtube.com/watch?v=v2OJa-vWEaE

kdyby i ostatní sem šoupli svoje zkušenosti s x10 tak to by bylo super... :-) Já si taky vychutnávám každou jízdu, pro mě je to taková droga, minulý pátek sem se jel projet jen tak do Opavy a nakonec sem se octnul až Albrechticich u Havířova :-) a v neděli sem se rozjel do Jeseníku , Králiky a pak přes Šumperk do Bruntálu. A dneska sem se byl podívat na Rejviz. Mě se na X10 líbí to že málo papa benzín a přitom vidíš kus světa :-) Navíc sem už párkrát využil chodník ke zkrácení cesty když sem občas zakufroval a nechtělo se mi objíždět celé město :-) samozřejmě ze vši opatrnosti na chodce :-)
No prostě x10tka mě okouzlila :-D jj tak že budu informovat o mých zkušenostech a výletech a ty se chlape drž, ať ti všechno v pohodě vyjde...

Re: Piaggio X10 125 i.e.

14 kvě 2015, 19:39

Díky ;) , jinak v Havířově jsem kdysi pracoval, ale abych pravdu řekl u nás tady není o co stát (od Ostravy dolů samá továrna), shodou okolností jsem onehda zase já byl u Vás v Opavě :) na zámku Raduň a rozhledně Šance, nádherná krajina, míjel jsem i bílou X10 :)
Naposledy upravil Maco82 dne 14 říj 2015, 14:45, celkově upraveno 3

Re: Piaggio X10 125 i.e.

10 črc 2015, 16:29

Tak to je super :-) chlape

Re: Piaggio X10 125 i.e.

14 črc 2017, 22:26

WP_20170712_10_29_42_Pro.jpg
Ve středu jsem se zařadil do této malopočetné skupinky majitelů X10 125.
Koupil jsem r.v.2014 s ABS,ASR, výfuk Akrapovič, variátor POLINI Maxi HI-Speed, originál kufr, najeto 4500km kupované v ČR.Mám k němu i českoou servisku a příručku, kdyby měl někdo zájem, mohu naskenovat.
Neví někdo v čem se liší ten variátor od originálu?
Jak se vám dává skůtr na hlavní stojan? Já musím jednou rukou za heft, druhou za zadní madlo a fest šlánout, jinak to tam nedám. Jste tu vůbec ještě? :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Piaggio X10 125 i.e.

16 črc 2017, 19:51

Hustý. Rád si přečtu zkušenosti jako rychlost rozjezdů nebo dálniční rychlost jestli z toho někdo vymáčkne. Ať slouží :)

Re: Piaggio X10 125 i.e.

16 črc 2017, 20:00

Krásny stroj! ;)

Re: Piaggio X10 125 i.e.

16 črc 2017, 22:21

Díky. Nemam s čím srovnat, ale rozjezdy super a max. co jsem zatím jel bylo 107 dle palubniho pc. Takže za mě zatím super extra multi bomba.

Re: Piaggio X10 125 i.e.

17 črc 2017, 21:59

Mne sa páči hlavne vzhľadovo. S ničím iným si to človek nespletie. :)

Re: Piaggio X10 125 i.e.

17 črc 2017, 22:09

Ked to chces dat na stojan, nemusis tahat ani heft, ani madlo. Staci, ked na hlavny stojan polozis nohu a zatlacis celou vahou, tj postavis sa nan. Pokial ti to nejde, budes musiet viacej papat :-)
Na ilustraciu foto z netu: Skace sa na tu bezprizornu tyc spojenu so stojanom
http://cloud.leparking-moto.fr/2017/07/ ... 086319.jpg

Re: Piaggio X10 125 i.e.

18 črc 2017, 07:04

Přesně tak, je to o souhře pohybů a pak to jde samo, ale hlavní silou je vlastní váha při našlápnutí na stojan :)

Re: Piaggio X10 125 i.e.

18 črc 2017, 07:57

Připadá vám mých 100 kg málo, chlapi ? :D :lol: :lol:
Ale máte pravdu jde o grif a správné postavení vedle skůtru. Už jsem to nacvičil a zvednu ji hned napoprvé :D

Re: Piaggio X10 125 i.e.

18 črc 2017, 15:21

Hoši nemají zcela pravdu, alespoň u mně (Kymco Downtown ... 160kg) je to jinak. Šlápnout na stojan ano a současně pravou rukou tahat zadní část skůtru nahoru. U prázdného skútru to jde relatině lehce. Pokud bych naplnil topcase "10kg cementu" a pod sedlo dal dozadu 12 kg pet flašek vody, už by to šlo hodně ztuha.

Edit: Moje hmotnost 73 Kg
Naposledy upravil JardaB dne 18 črc 2017, 19:41, celkově upraveno 2

Re: Piaggio X10 125 i.e.

18 črc 2017, 18:56

Gandalf má pravdu, mých 103kg stačí na lehké šlápnutí a už jsem na stojanu.

Re: Piaggio X10 125 i.e.

22 črc 2017, 15:06

Objednal jsem u "zdejší" firmy proužky na ráfky a výsledek je tento. Šlo mi spíše o nenápadný reflexněbezpečnostní tuning ..... nebo tuzing? :D :D :D
Bez předchozí praxe to dopadlo celkem slušně i když by to mohlo být lepší. Pokud to čte někdo z firmy proužky na ráfky, neškodilo by přerušované proužky doplnit o velikost mezer mezi nimi, nebo nějakou šablonu. Ale i tak se to dá :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Piaggio X10 125 i.e.

11 zář 2017, 21:22

Chlapci,včera jsem si přivezl z Německa 125-ku.Komplet se serviskou,najeo 9500 km, bez jediného škrábance, ani od nehtu, v květnu dělaná stk a servis za 350E.A to dal ještě 5OE na novou baterii,že ta stará už za moc nestojí.Od května najel jen 11 km. Asi ze servisu domů. Bylo to od soukromého prodejce přes mobile.de.A cena?Asi nejlepší kup, 62000 Kč.I s originál kufrem.Zítra jdu pro značky.Teď jsem zjistil,že když zamknu řídítka, tak mi nejde vytáhnout klíček. Není v tam nějaká finta? Díky za odpověď.
Odeslat odpověď