Jo už jsem se tam dostal, našel matky (stejný jak na Simáloji až na ten přístup) , dotáhl prvním co bylo po ruce (sikovky, nj majzlík mě nenapadnul) zas zadělal (jsem se až zapotil, napasovat ty 12letý plasty povohejbaný) a teď přemejšlím o zkušební jízdě. V úterí v případě snesitelného počasí mě na tom čeká 300km cesta tak snad to byl onen problém. Řídítkama jde otáčet v pohodě (jen plasty to trochu brzdí, nj skútr
) takže jsem to nedotáhl příliš. Tak držte palce klucí, snad s tím dojedu do Bratislavy
12.11. edit:Zdar. Tož před týdnem v úterí jsem udělal velký krok, konečně jsem se odhodlal dopravit Sferari po ose do Bratislavy (od Kolína). Plán to byl hezkej ale nadával jsem si už cestou od Čáslavi do Havl. Brodu. Pocity smíšené, něco strašného, něco hezkého. Jak jsem se zmiňoval o nestabilitě stroje, cestou jsem si říkal že to je slabý slovo. Ještě dnes mě bolí celý ruce jak jsem se s ním pral. Tu samou cestu jsem jel na Simsonu v létě takže jsem naštěstí nemusel hledat kudy kam. Problém bylo to vylíčit skútru. Ten prostě rovně nedokázal jet. Krk řízení jsem dle rady dotáhnul ale beze změny. Řeknu vám, je to fakt jízda jet na skútru kterej držíte rovně všemi silami, a von si každou chvilku vzpomene že u krajnice "dlouho" nebyl, pak se mu zachce zkusit protisměr, pak zas zpět, to byla makačka... Vyrazil jsem pozdě (13:00) a chtěl jsem dojet za světla tak jsem rychlostí nešetřil, tachometrových 90-100 tam bylo furt, to jako motorově a převodově bylo bezva... Nejlepší byla jízda dolu kopcom do Zastávky u Brna ze směru od Velké Bíteše (kdo zná, ví vo co de, a když tam máte kilo a skútr zkouší střídavě obě krajnice, to je pak legrace). No to byla hračka... Ale pak po vjezdu do Židlochovic jsem uslyšel divný zvuky ale jen slaboučce. Říkám si, ložisko na předním kole? (při doplnění PHM v Bíteši jsem zjistil že má nepatrnou vůli). Dobrý jedu dál. Pak mě zamrazí když při pojíždění ve městě skútr jednou odmítl podřadit a po přidání plynu si zahrál na podtáčení motoru. Dobrý, jedem dál. No, ale 10m před cedulí Židlochovice pápá zvuk rázem zesílil a skútra jsem tedy radši zastavil. Samozřejmě, hned jsem hledal závadu. Našel. Variátor. Venkovní polořemenice je nanejtovaná na takovým středu s tisícihranem. To jsem ale zjistil až doma, vário jsem samo nepovolil na silnici
Já vůl samozřejmě "neměl čas" opsat si kontakty pro skútristy v nouzi. Tak po asi 2 hodinách práce obsluhy telefónní ústředny (mám 2 mobily, vždy zvonili když jsem telefonoval), jsem nakonec byl zachráněn. Všichni mi říkali "nech to někde tam u někoho a pak se pro něj vrátíš atd..." to já samozřejmě nemohl, i když je to kus plastu a Mussoliniho pomsta. Nechtěl jsem ho opustit. Pak přijel známej z Vyškova s kombíkem, v telefonu pochyboval o tom že by se to tam vešlo, no když to auto viděl hodnej člověk (tímto mu dík) který mě při čekání vzal do tepla a udělal mi kafe, jakožto řidič náklaďáku z povolání konstatoval dostačující velikost auta a obratně (za zvuku praskání plastů a nevím čeho) tam na ležato skútra nacpal... Známej si udělal neplánovanou jízdu do hl. města Slovenska. Takže to dobře dopadlo. Teď o něj zakopáváme s mamkou v předsíni a šetřím na vário a polořemenici. Spolužák ze školy, úspěšnej závodník skútrů malých kubatur když rozdělal vário a sundal onu polořemenici, konstatoval doslova: "Týýý.... volééé... tak toto som ešte nevidel!!!". Polořemenice se jaxi roznejtovala a točila se jak se jí chtělo na tom středovém tom nevím čem
O válečkách řakl jedině kde mám prej dulčik, že na ně uděláme tečky a zahrajem si kostky
Tak jsem zvědav kdy našetřím na potřebné díly abych se zas mohl ukázat s velkou ostudou na silnici a zase se zařadil mezi skútristy
9.12. edit:Tak konečně, polořemenice je doma, v pondělí ji s kámošem nahodíme a snad Sferrari bude opět trhat asfalt
Naposledy upravil
KYBLOS dne 08 črc 2013, 08:47, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou