Zdar skútraři, dlouho jsem zde nebyl - čekal jsem až přijde novela zákona a už tomu není tak daleko a já budu moci vyrazit na silnici oficiálně - zakoupil jsem starší skútr Piaggio Typhoon 125ccm no je to skoro veterán 1997 - co mě udivilo je to, že je to 2takt, jel jsem pro něho s tím, že to je na 100% 4takt. Nechtěl jsem nic uřvanýho, ale k udivení tento dráček ani moc neřve, tak jsem ho vzal. Je to malinkatá mrška, která má celkem slušný zátah a to i ve dvou. Ke srovnání jsem jezdil na Hondě Lead 100 a to byla lenoška. Rád bych se vás zeptal na pár rad. Co udělat nyní se skútrem? Vzduchový filtr a výměna olejů je jasná. Má to najeto 16000km, což lahodí dobře oku, ale pravdy na tom asi bude tolik, jako že na hradě bezděz dodnes straší
Díky předem všem za odpověď
Edit: tak olej jsem dnes nalil, vzducháč objednán stojí na wemotu 86,-kč
vyměnil jsem brzdovou kapalinu DOT4, koupil jsem baterku L43 do hodin co jsou na přístrojovce, bohužel italské sluníčko se podepsalo a digitální hodiny vzaly za své
akorát mě trochu vadí vůle u plynu, trvá cca 1/4 otáčky, než plyn zareaguje, což bych přisoudil oběhanému lanku v bovdenu. Kde a jak koupit nevím, jestli vyndat, změřit? Na studený silnici jsem se bál, takže max km/h jsem nedal, ale 100km/h tam bylo relativně brzo, má to 9,5 kW, co udělá výfuk a nové sání to netuším a vůbec nevím, jestli to mám měnit, když to funguje, raději se do toho nerejpat.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125