Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

12 kvě 2017, 11:40

serak píše:Ahoj,
mám prasklý kryt, co jsou v něm uchyceny budíky. Objednal jsem nový, ale je to nějaké komplikované. Mám modrou motorku, kde i tento díl je modrý. Dá se ale objednat podle čísla jen jeden univerzální černý (5A0000390000C). Tak jsem ho objednal, ale kromě barvy je tam další zádrhel a to, že tento černý nemá na pravé straně otvor pro červený stop engine přepínač. Když jsem hledal na netu, zjistil jsem, že existují podle všeho podle obrázků motorek tři verze. První v barvě, která má červený přepínač. Pak černá, která má místo toho velkého přepínače jiný, malý, umístěný na pravé straně zrcadlově v místě jako je nalevo umístěný přepínač směrovek. A potom je ještě verze v černém, která nemá vpravo žádný stop přepínač. Máte/znáte někdo tu poslední verzi? To se u ní opravdu motor vypíná pouze klíčkem?
Mysliš diel č.2, tak ten je podľa všetkeho iba čiery a z otvorom pre stop spinač, neviem si to predstaviť extra bez stop spinača! Naproti tomu predný diel sa výraba lakovany aj v tvojej farbe 222A. https://www.easyparts.nl/showdrawing/25 ... rages.html

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

13 kvě 2017, 17:14

Díl č.2 se podle čísla šasi dělá ve dvou provedeních. Lakovaný (takový jako mám ja orig.) a který má otvor pro stop engine přepínač. Dá se objednat ale vyjde na cca 1900,-. Na ebay jsem koupil za třetinu černý nelakovaný, který se montuje na provedení motorky, které má celou zadní část karoserie před nohama řidiče v černé barvě. Tento díl nemá otvor pro to klasické velké červené stop tlačítko. Nejlepší asi bude pár obrázků pro ilustraci:
Tohle jsem měl já v originále:
http://www.boerni.cc/home/images/market ... /121_5.jpg
Tohle je černé provedení bez stop přepínače:
https://www.globalmoto.cz/files/mod_esh ... 5-3v-e.jpg
A takto vypadá stop engine přepínač, který se dá použít do záslepky v tom černém krytu:
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... za/$_1.JPG
Nicméně jak je vidět z předchozího obrázku, některé verze fly 125ie, se vyrábí v černém provedení bez stop engine. Myslel jsem, že je povinné, proto
bych chtěl vědět pokud má někdo verzi v černém provedení, jestli není nouzové vypnutí motoru vyřešeno nějak jinak. Já jsem tam dal ten černý kryt a tlačítko je zatím schované (zapnuté) uvnitř.

Mimochodem italští inženýři se museli opravdu hluboce zamyslet když navrhovali kapotáž. Potřeboval jsem vyměnit utržený boční malý černý plast v přední části kapoty. Na rozdíl od těch nacvakávacích bočních co jsou po stranách u sedla, jsou ty přední na šroubcích. Aby jste se k nim dostali, musíte odstrojít prakticky celo motorku. Výjimkou je přístrojovka a protikus co jsou nahoře na řídítkách. Jinak začínáte zadním světlem a postupně musíte odstrojit celou motorku včetně sedla. Musím říct, že v půlce mi došla zásoba sprostých slov a musel jsem vymyslet některé nové.

Díky tomu mám odpověď na otázku, která tu padla ohledně baterie. Baterie se odpojuje tak, že se odmontuje přední díl (jeden šroubek pod čelním znakem) Dalším šroubkem se vzniklým otvorem odšroubuje a vysune horní kryt baterie, baterie se mírně povysune směrem k vzniklému otvoru a odšroubují se přívodní dráty. Pak už jde z kastlíku pohodlně vytáhnout. Zní to komplikovaně, ale je to poměrně jednoduché a nezabere to víc než 10 min.

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

25 kvě 2017, 13:42

Tak si odpovím sám :wink: :
Servis při 10t km - výměna oleje, filtrů a brzdovky a kontrola (variátor, řemen, válečky ...), to vše za 1.800 Kč. Ale byl jsem varován, že v 15 tisících se budou seřizovat ventily a měnit válečky s řemenem, tak to bude dražší :)

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

06 čer 2017, 19:51

Ahoj, nemerili jste nekdo otačky motoru ?
pouzivam pridavne motohodin ale vubec nevim jake nastaveni tam mam dat.
jelikoz pri 1jiskra/1 ot se motor otací do 4900 rpm.... ze by takovy rezerva vykonu?
a pri 1 jiskru / 2 otačku ,motor se otací 9000 +-.... motor vybuchne kazdouchvili .... max je 8200 a 9kw
nemate s tim nekdo zkusenost??

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

13 čer 2017, 12:13

Samozřejmě že 1 zápal na 2 otáčky,je to 4takt. To tě měli naučit už ve škole a nejpozději v autoškole,jak pracuje 2T a 4T motor ;-) 10k otáček není u 125 ccm 4T skútru nic vyjímečného.....

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

13 čer 2017, 15:59

To neni pravda kludne to moze palit aj do výfuku tj 1ot jedna iskra. Ale kedze to bude nabusene elektronikou tak uz to mozu mat osetrene a palit to raz za 2 otacky. Tak ze v tomto pripade si sa trafil.

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

16 čer 2017, 21:26

:D jasne ze me to napadlo ze je to 1 jiskra za 2 ot ale kdyz se podivate vsude okolo i na sekacky tak je to 1 za1

abych to vysvetlil
1/1ot to maji vsechny co maj karburator (levnejsi... u sekacek a starych skutru)
1/2ot to co by melo elektronicke vstrikovani(drazsi...)
to plato vetsinou... jestli jsou vyjmky nevim...princip je jedna vec ale cena je druha takze teorie je spravna ale ne vzdy



a mate nekdo zkusenost na kevlarovy remen od malosii....? opravdu vam to udela ryhu do variatoru?

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

17 čer 2017, 07:01

Jelikož pracuji ve zpracování kevlaru, kde nám kevlar "projíždí" (ničí) keramické vodiče příze a tvrdokovové rozváděcí válce, určitě by jsem se vyhnul jeho velké procentuální míře v řemenu. Určitý obsah Kevlaru je v každém řemenu, ovšem slouží tam jen jako výztuha jádra. Jako řemen do vária je nejvhodnější ten, který používá výrobce v prvovýrobě (u jap. Mitsuboshi)

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

19 črc 2017, 11:48

nema nekdo zajem o malossi variator za 2350 ? po nehode mam zdemolovany predni čast, ale motor zustal nedotceny kontakt 7028910001 napiste sms a ja vam zavolam jak budu k dispozici.
vse v originalni balenni, najeto opravdu jen 1000 km a k tomu je 9g,13g,9.5g valečky nepouzite. (chybi kontrasni pruzinu jinak vse je k dispozici)

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

21 črc 2017, 20:42

Ahoj, já už jsem dělal servis v 15 tisících. Vyšlo to na 3800 kč. Zadní kolo, válečky, řemen, olej, filtr a možná nějaká kravinky okolo. Už si to moc napamatuji, bylo to loni. :D

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

27 črc 2017, 09:48

Ahoj. Tady jsou odkazy na odstrojování plastů a třeba vyndavání baterky u našeho New Fly. https://youtu.be/LuHybiO3Kqc.
https://youtu.be/9g-_c02U7E0, https://youtu.be/rfJOne70pCk.
Seznam videí: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... yuvvGe94OP. Ahoj.

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

06 srp 2017, 23:41

Před třema dnama jsem dodal na skútra plexi (vysoké od Piaggio). Vůbec za tím nefouká, ale docela se to třese při přejíždění nerovností. A citelně to skútra zlenivělo. Musím víc tahat za plyní. Nejvíc mi vadí, jak to na rigolech sebou hází dozadu a dopředu. Tak jsem plexi zase sundal. Kdo ví možná ho tam zase dám až bude větší zima. Tak alespoň nějaké fotky. Ahoj.

https://goo.gl/photos/pEDQAcWARp25kzA18
https://goo.gl/photos/QTUsj5Yc9gweCP1A7
https://goo.gl/photos/jG6jjzC26ZtiwZaF6

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

25 úno 2019, 11:17

Ahojte,

vedel by pri niekto z Vas majitelov Fly 125 odfotit stitok ktory je v kufri a je tam VIN cislo + nejake technicke informacie?
potreboval by som to na STK, nepresiel som kedze moj stitok je uplne zosuchany/necitatelny. A ak poziadam importera Piaggio o novy stitok tak si uctuju 100-120e.
Cize si dam vyrobit len potrebujem predlohu.

Vdaka

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

14 kvě 2019, 11:08

Koukal jsem že nové už se nedá objednat, neví někdo proč? Skončila výroba?
Naposledy upravil Jirka. dne 15 kvě 2019, 21:39, celkově upraveno 1

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

14 kvě 2019, 18:48

Skončila výroba. Fly je nahrazeno Liberty. Větší je Medley a největší zůstvá Beverly. A ještě tříkolka MP3.
Odeslat odpověď