Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

11 lis 2015, 22:43

flyAnd píše:Tiez mam tento model a po roku som sa prehupol cez 10000 km. Moj dojem sa zlepsuje z tohto skutra stale viac a viac.Zacnem s temou koli ktorej som ho kupil ....

Spotreba : po servise 10 000 km a vymene variatora za seriovy sa ustalila na 2,4 l (teraz v lete). Jazdim denne cca 40+ km , 60% 90kmh+ 40%mesto , podotykam ze nie som ziadny drobec , preto sa z toho tesim. Mam nahodeny maly sportovy stit. Velky od GIVI NEDOPORUCUJEM.
Jazdil som s Multivarom , ten je sice asi najlepsia volba na starty z krizovatky ale na obchvate mi klesla maximalka o 8 kmh a otacky sli po obmedzovac co sa prejavilo na spotrebe cca 2,8 - 3,1 l
Polini 9 valcekovy variator je setup ktory bol pre mna najvhodnejsi a vratim sa k nemu po nainstalovani noveho remena. Ten zatah v strednych otackach nemal taky ani Multivar spotreba cca 2,7 - 2,8 , vyssia maximalka ale nie ako so seriou.
Dr.Pulley 8,5 gr - trosku zivsie ako seria ale nebola to ani ryba ani rak..... spotreba asi ako polini.

Jazda : Po obruseni stojana o asfalt (takych vycnelkov na stojane , neviem naco tam su ) sa uz nebojim ist do hlbsich naklonov s rizikom ze sa vykotim v prvej rychlej vlasenke.
Kto chce raceovat nech si nahodi Multivar , ten je do rychlosti cca 60 km/h na to stvoreny , kto hlada ideal do mesta , rychlejsiu komunikaciu a zabavu tomu doporucujem variator Polini. Ma dlsiu zivotnost valcekov a lepsie zrychlenie od cca 50 km/h smerom hore ako Multivar.
Kto je ekonomicky naladeny nech zostava pri serii , ta ma najvyssiu maximalku ale do cca 90 kmh sa na Multivar ani Polini nechyta , az pri rychlosti 90 kmh zacina mat navrch.
12 kolesa milujem pri prepletackach v meste a rannych zapchach na obchvate , asi nic lepsie v tomto smere nie je , sirka pneu je predimenzovana (asi zamerne) a na limit sa pri pouziti lepsich pneu (a uprave stojana) dostanete az na okruhu , tu si PCX ani neskrtne , horsie je to pri prejazde jam a nerovnosti , tam sa plati dan za obratnost. Ak ho nahanate na po obmedzovac samozrejme ze si cucne trocha oleja.....treba to sem tam skontrolovat.

brzdy : makke /vlazny nastup/ , treba viac tahat za packy alebo plynulejsie jazdit , pripadne osadit maksie platnicky. Chapem to ze su tak nastavene , asi koli bezpecnosti menej skusenych jazdcov ......

Vymena za , snad len Gilera Runner 180 pripadne Derbi GP1 250 .......

Co mi vadi , ukazovatel stavu nadrze , po prejdeni 170 km je na nule a az potom sa rozsvieti rezerva , kto si to ma pamatat kolko km este mozem cca prejst , proste posledna ciarka a benzinu je tam takmer na 80 - 90km.

Zavady : chybne spinanie stretavacieho svetla ( oprava v zaruke )
Cena za servis : 120 euro pri 10000

Este preco nedoporucujem velky stit : Ak tam je jazda za nim je luxus , ale ak zacne prsat je to problem s viditelnostou , trocha zvysuje spotrebu, ale najhlavnejsi dovod je u mna ze pri silnom vetre ktore su v BA dost caste mi sfuklo skuter zo stojana koli tejto "plachte" , no a najviac ma zarazilo akym sposobom sa stit pukol a hlavne ake su OSTRE!!! ulomky.

Myslim ze staci , majte sa :D



Novy upgrade : osadil som tam kevlarovy remen od malossi a valceky 9,5 gr v kombinacii s Multivarom 2000 top speed 108 podla GPS :P asi zatial najlepsia kombinacia na ktoru som prisiel pri badani....

-- 11 lis 2015, 21:54 --

alfonzo píše:Saraparka: Neparkuješ venku? Jestli nějaký dítě nebo nenechavec nezkoušel co to udělá... Mě takhle smrad na SR Factory zmáčkl chcípák, když na něj lezl. A PC ukázal chybu EFI, což jsem se zděsil, protože jsem myslel že je KO vstřik. :-)

FlyAnd: Jak vypadá sportovní štítek? Nefouká na tebe? Pošli foto.



Ahoj , mam tento :
http://www.ebay.de/itm/Original-Piaggio ... SwECZUokQY

Fuka mi to niekde do oblasti prilby , je to v pohode , ovela menej ako pri jazde napr na endure .......

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

07 dub 2016, 13:48

Tak jsem se stal majitelem tohoto skútříku (respektive manželka, ale znáte to ;-) ) a zarazila mě jedna věc. V drtivé většině čtu, že má vzadu bubnovou brzdu, ale já mám kotoučovou. Je sice z druhé ruky r.v. 2014, ale původní majitelka rozhodně žádný tuning neprováděla. Byly na trhu dvě varianty?

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

07 dub 2016, 13:59

Jo jo, bohužel inovace k horsimu, nove maji buben.

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

08 dub 2016, 12:32

Chlapi, mám jeden akutní problém. Byl jsem dneska na evidenčce a STK technik mě ji odmítnul udělat, že musí být při tom nafocený i štítek motorky, přičemž FLY má štítek umístěný v kufru na vnitřní boční straně, takže je samozřejmě podřený a už téměř nečitelný. Nedal si to vymluvit, že mám prostě smůlu.
Tak jsem volal do prodejny, kde to bylo prvotně prodáno a po chvilce vzrušivé debaty na předaném telefonu poslal prodavač servisáka doprdele, že malá skůtry nic jiného než nálepky nemají a důležitý je vyražený VIN kód případně číslo motoru. Servisák se samozřejmě nasral a poslal do háje pro změnu mě. Tak jsem se stavil v piaggio servisu, kde mi chlapík oznámil, že už jsem tento měsíc třetí se stejným problémem, a že mi bohužel nemá jak pomoct, protože žádné náhradní štítky piaggio nevystavuje. Taky k čemu, že. Dokud se nezmění legislativa tak to bude boj. Čili varování pro všechny. Dokud můžete, přelepte si štítky průhlednou izolepou, nebo je nějak ošetřete proti ošopání, jinak budete mít jednou při prodeji problém.

No a teď ta prosba. Mohl by jste mi někdo prosím vás nafotit, jak přesně ten štítek vypadá? Samozřejmě VIN si zašeďte, jdem mi jen o to, co je tam všechno za informace a kde, a já už si to z techničáku doplním sám a nechám si tu samolepku někde udělat. Na prodejně jsem si nafotil štítek z jiného 125 piaggie skútru, alo co tak vidim z těch mých zbytků, tak je rozvrhnutý jinak. Celkem to dost spěchá, abych to stihl převést v zákonné lhůtě.

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

08 dub 2016, 21:49

Dovézt moto do prodejny. Vy jste mi jej prodali, zajistěte TK.

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

08 dub 2016, 22:14

I ked to nie je až také podstatne, tak si ešte daj pozor na správny kod farby, ono neskôr pri predaji by mohlo nejakemu chytrakovi vadiť že to farebne z kodom nesedi! :idea: :wink: Myslim si že ten problém z predrenou nálepkou bude problém zrejme vačšiny piaggio group, ako aj môjho Beverly. Už som pred časom na to pozeral že by bolo celkom vhodne to prelepiť transparentnou špeci foliou, ale tým to si mi to pripomenul že to musím urobiť čim skôr! :idea: :wink:

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

11 dub 2016, 12:23

Ten servisní interval se týká i výměny oleje?

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

13 dub 2016, 07:10

Ahoj. Neprodava tu někdo tento skutr?

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

18 dub 2016, 23:22

Ahoj. Já prodal svoje krásný červený FLY před měsícem na Aukru a při evidenčce se zjistilo, že má uvedený jiný typ motoru v TP. Ne číslo motoru - to nikoho nezajímá, ale typ. Místo M7913, který byl fyzicky v motorce, byl v TP uveden M791M. Jsem první majitel, takže vím, že motor nebyl měněný. Rok 2014 dovozce A-Spirit. Při koupi mě vážně nenapadlo kontrolovat s VIN i typ motoru. Teď už budu kontrolovat úplně všechno.
Samozřejmě nastalo martýrium, protože bez evidenčky se to nepřevede ani nikdo neudělá technickou. A-Spirit musel poslat vyjádření, že nainstalovaný motor je alternativní. Pak se šlo na Magistrát, kde to za 50,- zapíšou. Teprve potom udělají evidenčku (samolepku jsem neměl seškrábanou) a převedení na nového majitele.
Doporučuju, kdo má rok výroby taky 2014 ať si to zkontroluje, protože bez správného typu motoru v TP se ani neprojde technickou, ani to neprodáte.

-- 18 dub 2016, 22:26 --

FLY jsem prodával, protože jsem ho nemohl legálně parkovat ve sklepě. Koupil jsem si elektrickou Čínu. A ta vadí té důchodcovské mafii u nás v domě taky, takže kupuju znovu FLY 125 Blu midnight a bude holt venku na ulici. Ahoj.

-- 18 dub 2016, 22:35 --

serak píše:Tak jsem se stal majitelem tohoto skútříku (respektive manželka, ale znáte to ;-) ) a zarazila mě jedna věc. V drtivé většině čtu, že má vzadu bubnovou brzdu, ale já mám kotoučovou. Je sice z druhé ruky r.v. 2014, ale původní majitelka rozhodně žádný tuning neprováděla. Byly na trhu dvě varianty?

Modely 2014 pro náš trh by měly mít jenom bubnovou brzdu. Předchozí měly některé kotoučovou. Je to kvůli ceně. Vždyť se 2014 prodávaly za 55.000 tisíc. Teď stojí 62.990,- A má taky v vzadu bubnovku. Ale brzda je to kvalitní - když nic tak je lehčí než kotoučovka. Na rozdíl od mojí Číny nemá žádnou ovalitu a opravdu brzdí dobře.
Naposledy upravil Sarapatka dne 31 kvě 2016, 12:51, celkově upraveno 2

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

19 dub 2016, 06:56

Ahoj. Jelikož nemůžu nikde sehnat zánovní, zajetou za slušnou cenu, budu muset jít taky do funglovky. Kde budeš kupovat? Zase v a-spiritu? Tam kde to koupím musím dělat i garančky? Nebo můžu dělat garančky někde jinde?

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

19 dub 2016, 19:32

A co tyhle:
http://motorky.bazos.cz/inzerat/5864517 ... ly-125.php
http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... 89982.html

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

19 dub 2016, 20:12

To první bych bral hned, ale nikdo na emaily sms ani volání nereaguje. Druhé je z dovozu bez servisní knihy, to se mi moc nezdá.

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

19 dub 2016, 21:30

No, za zavolání to stojí, případně za prohlídku. Pokud to není utopené, opravené po pádu nebo přidřené, což vše mechanik odhalí, tak je to zajímavý kus.
Ještě možná nějaké reference na prodejce (dělá díly, motorky jinak v nabídce nemá). Jo a je to model s kotoučem vzadu.

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

19 dub 2016, 22:15

Komunikoval jsem s ním přes email. Přihlášení 2-3 tis, dovoz jelikož se na tom nedá odjet a mám to cca 250km dalších cca 3tis. Tj. 43tis a v Budějovicích maj funglovky za 57tis. Jelikoz se v tom nevyznám nerad bych koupil nějakou past, proto bych radši něco od nás se serviskou, skoda toho bílého.., ten by byl ideální.

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

20 dub 2016, 14:45

Jestli mají někde FLY ještě za 57 tis., tak ušetříš. Od 14. 4. 2016 je oficiální cena 62.990. A jsou to modely 2015. Modely 2016 se čtyřventilovým motorem ještě prý nejsou.
Odeslat odpověď