Tak jsem dnes absolvoval první garančku po 1000km. Ve skutečnosti po cca 1050km. Další mě čeká po 10.000km nebo po roce. Takže po roce, protože 10tis. km za rok nenajedu ....
Jaké jsou dojmy po ujetí 1000km? Zatím veskrze pozitivní.
- jízdní vlastnosti OK
- bez sebemenšího jízdního problému
- spotřeba po ujetí 1000km pod 2,5l/100km
- takže celková spokojenost. Jsem rád, že jsem kopil právě tento model
- vadí mi vysoká cena doplňků (plexi)
Přesto jsem ale již i opravoval.
Na parkovišti mi jeden trouba do skútříka nacouval a položil ho. Viděl jsem to přes výlohu, než jsem vyběhl ven, byl pryč. Naštěstí to dopadlo celkem dobře. Asi 3mm škrábanec na brzdové páčce (z boku, není vidět), asi 4mm škrábanec na plastu řidítek a nepatrný škrábanec na boku stojánku (kdo neví, co hledat, ani to nenajde). Nejvážnější škodou bylo ulomené zrcátko. Vlastní zrcátko je v pořádku. K poškození (zlomení) došlo jen u dílu, který propojuje držák zrcátka s řídítky. Takový cca 5cm dlouhý váleček se závity (vnitřní M10, vnější M8). Samostatně se prý neprodává, jen komplet se zrcátkem (935Kč). Zahrál jsem si tedy na opraváře, odvrtal zbytek ulomeného závitu, vyřízl závit, zašrouboval a pojistil šroub M8 a cca za půl hodiny bylo hotovo. Po přestříknutí černou barvou by nikdo nepoznal, že je to opravované. A ušetřil jsem 935,-Kč. Tedy 931,-, protože 4,-Kč mě stál šroub ...
A mám jeden dotaz. Na auta se prodávají lakové tužky na opravy škrábanců. Existuje něco podobného pro skůtry?
A toto je ten zlomený "bazmek" před opravou: