Diskuze o skútrech většího objemu.
26 črc 2016, 12:48
Už jsi zkoušel brzdy, jestli ABS umí zastavit na pětníku jak NMAX? I když vzhledem k tomu, že mi je 27, tak možná nakonec skončím u toho NMAXE, to Medley je možná až moc usedlý
26 črc 2016, 21:37
Jak zastaví NMAAX pomocí ABS nemám tušení, takže nemohu srovnávat. U Medleye jsem to zkoušel jen opatrně. A funguje to. Ale jestli je to "pětník" tedy nevím.
29 črc 2016, 22:46
Mám jej doma, ale chčije a chčije. Tak snad v sobotu to půjde někam vyrazit.
30 črc 2016, 00:14
Už jsem si zkusil projížďku. Musím uznat, že svezení to je komfortní, ale nepřijde vám ten start-stop strašně líný na rozjezdu? Auta vedle mě se začnou rozjíždět dřív než se skutrik uráčí rozbrumlat.
30 črc 2016, 06:17
Na každém skutru, věci, člověku, autě ..... se vždy najde něco méně dokonalého. Start-stop jsem ještě nezkoušel, na obou minulých skutrech mně fungoval dobře, u Medley tedy ještě nevím. Co je ale moje zásada, že tento systém mám deaktivovaný. Skutr má 6 Ah baterii, jen stále svítící reflektor má spotřebu 4,55 A (+ další spotřebiče) a kolik ubere 1 nastartování nevím, ale jistě dost a baterie by byla zřejmě třeba v Praze, kde je jeden semafor za druhým, brzy vyšťavená. Jak moc výkonný je alternátor, se mně ještě nepodařilo zjistit.
Co ale mohu zatím říci, klasické startování skutru je tak rychlé, že motor naskočí stejně rychle, "jako trvá" zmáčknutí startovacího tlačítka až nadoraz.
30 črc 2016, 07:16
S tím startováním souhlas, naskočí fakt rychle. A taky mi přijde, že i na nohy je místa dost za jízdy. Při prohlídce to tak nevypadalo, ale pár poloh změnit jde.
30 črc 2016, 12:34
Líný START-STOP? Mě to tedy vůbec nepřipadá. Jakmile naskočí na semaforu oranžová, pootočím rukojetí plynu, motor naskočí a vyjíždím. Určitě je to výrazně rychlejší, než řidič v autě stihne zareagovat a rozjet se. Pravda le je, že jsem již START-STOP vypnul. Právě kvůli akumulátoru. Sice by na to měl být stavěný, ale to časté startování mi vadí (možná víc mě, než tomu akumulátoru).
Timgad: Budou fotečky?
30 črc 2016, 15:26
pytlak01: nefotil jsem jej, internet je fotek plný. Byl jsem se projet, oproti Symu je Medley pro mě výrazně pohodlnější na sezení a v Piaggiu přišli na to - na rozdíl od Symu - na co jsou tlumiče a péra. Drobné nerovnosti (třeba odfláknutý asfalt) nejsou cítit. A podstatně tišší, než Sym.
08 srp 2016, 21:07
Tak po najetí celkem 650km mám za sebou 4 čerpání benzínu. Spotřeba se zatím pohybuje v rozmezí 2,34 - 2,44 l/100km. Většinou jezdím po městě, pokud jsem se jel projet mimo město, tak jsem se snažil nejezdit moc přes 80 km/h.
Jinak dojmy zatím pozitivní.
08 srp 2016, 21:21
U mě rovněž zatím zcela pozitivní dojmy.
13 srp 2016, 22:28
DSC_0546.JPG
DSC_0542.JPG
Medley s originálním vysokým plexisklem, horní hrana je cca 80 cm nad úrovní sedla. Ochrana hlavy dokonalá, dá se jezdit bez brýlí (štítu na helmě), což je mně v letním horku příjemné, protože se trochu chladí obličej.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
14 srp 2016, 18:52
Timgat: Pěkné. Plexi také zvažuji, ale nevím, jestli vysoké nebo to nižší.
Jak se chová skútr s tímto vysokým plexi za větru? Není to jako plachta?
A co za deště? Je přes plexi vidět?
A zatím poslední dotaz. Jak vypadá spotřeba skútru při použití tohoto plexi?
14 srp 2016, 20:33
Při výšce těla to mám cca 10 cm nad helmu. Ve větru jsem nejel, míjející auta s tím nic nedělají. V dešti jsem nejel a ani nejezdím. Spotřebu neměřím, ale pouze odhadem: dnes jsem najel 100 km a co jsem do nádrže doma dolil 2 litry, tak jsem je tak právě nějak spotřeboval. Rychlost většinou tak 60, kopce i sjezdy, na kvalitním asfaltu na rovině 80 (ještě zajíždím, 550 km). Ona ta spotřeba bude stejná bez plexi - nápor na tělo, jako s plexi - nápor na plexi. Ono je to jedno, jestli je plachtou můj trup a hlava nebo velké plexisklo. Viditelnost za deště se dá řešit tekutými stěrači.
Ale co se mně oproti Symu Joymax líbí, je měkké sedlo a příjemné pérování.
18 srp 2016, 00:32
Včera jsem se pokusil porovnat rychlost měřenou tachometrem s údajem, který ukazovala GPS. Při rychlostech okolo 50-60km/h tachometr "přeměřuje" o cca 5km/h (tj. tachometr ukazuje 60km/h, skutečná rychlost je cca 55km/h). Zkusil jsem i "maximálku". Podle tachometru byla cca 105km/h, podle GPS 98km/h.