pro sinistre:Přesně jak říkáš, když jednou okusíš jízdu s plexi, nechceš už jinak
. já byl rozmlsaný z Kymco Agility City 125, na kterém jsem měl sice o něco menší plexi, ale i tak velmi dobře plnilo svou funkci. No a když jsem teď byl nucen jezdit na Beverly zhruba měsíc bez jakéhokoliv plexi, bylo to vyloženě pro mě utrpení. Teď už je to jiné kafe, jsem chráněný dokonce celý, takže zmizel i ten šílený kravál , který jsem měl v helmě u nižšího plexi na Agilitce.
. Jinak Beverly není špatný skútr, v každém případě oproti Agility City obří kufr pod sedlem, ještě velká uzamykatelná schránka pod řídítky, jednoznačně lepší sedlo, krásně se na něm sedí i při delších cestách. Také vynikající odpružení, Beverly po cestě krásně "pluje" i přes nerovnosti, podvozek také supr, určitě je konstruován na vyšší rychlosti, než s mým kusem dokážu vyvinout. Ale tím výhody končí. Rychlost a spotřeba je prakticky stejná jako u Agility, což je pro mě obrovské zklamání ...
Ta více než dvojnásobná cena za těch pár výhod asi není zrovna kladný argument ... holt přišel jsem na to pozdě
pro webbot:Tak co bude časem, se uvidí, snad nedospěji k tak radikálnímu rozhodnutí, že bych ho zkracoval. Tím bych přišel o velkou výhodu celého zakrytí a zas by mě čekal asi kravál, jak jsem měl na Agility. Uvidím, co to udělá časem, snažím se čistit plexi opatrně s mikrovláknem, tak snad si ho hned nepoškrábu ... Ale je také pravdou, že zejména když svítí slunce, tak se na plexi hrozně projevují odlesky od reflexní vesty, někdy je to až nepříjemné. Ale to je zatím jediné negativum.
pro TUNER:Tak dneska, jak jsem jel z práce, jsem schválně provedl měření dle GPS trackeru, v úseku, kde jsem měřil i rychlost Agility City 125. Je to úsek Osek nad Beč. a Lipník n. B., rovná silnice, minimální převýšení. Vyzkoušel jsem schválně pro objektivnost jet oba směry. Plyn na plno, na rychlost 90km/h dle tacho celkem jakž takž rychle jsem se dostal, pak už to stoupalo hrozně pomaloučku k číslici 100, Ve směru na Lipník jsem dokonce ani nedosáhl 100Km/h dle tacho - dle GPS mi to ukázalo max. 91,5Km/h.
Při jízdě opačným směrem jsem dosáhl max. 101km/h dle tacho, dle GPS 92,3km/h. Vytáhl jsem si data z neděle, kdy jsem tudy jel na výlet, tak v tomto úseku se mi povedlo dosáhnout "rekordních" 96,9km/h, ale to podotýkám, že bylo po větru ...
Takže co se týče dosažení maximální rychlosti, v tomto směru je pro mě Beverly velkým zklamáním. Co jsem tady na foru vyčetl, tak lidi dosahují u 11kW strojů maximálky kolem 110 a více, sice asi tacho, ale i tak. Já to na rovince vytočím max. na 100 dle tacho, což je fakt bída. To už Agility mi jela lépe. Tam výrobce udával max. rychlost 90km/h, no a já na Agilitce jezdil 95!!! dle GPS, tacho něco lehce přes 100!!! a to prosím byl tady pohrdaný číňan s jen 7kW motorem ...
O spotřebě ani nemluvím. Jako aby mi to žralo 3,5 l/100km a houby jelo, tak to je fakt síla. Takovou spotřebu bych bral třeba u motoru 300, ale ne u 125!!! Zatracená práce. Nevím, v čem je problém, jestli je to prostě dáno konstrukcí Beverly, a nebo mám nějaký vadný kus či co.
Nejhorší je, že nemám s kým porovnat mé poznatky. Nevím o nikom, kdo by měl stejný model, takže pro mě je to opravdu jen zjišťování faktů na vlastní náklady
. Ale na druhou stranu jak jsem pátral po jakýchkoli informacích o Beverly, tak jsem narazil na
Skutrmanii na test Beverly 300ie, a tam borci vytáhli maximálku na 125km/h dle tacho, takže tím pádem u 125-ky asi tu rychlost, co dosahuji, bude asi fakt maximum. A v techničáku je udávaná jen 105, tak fakt je to Beverly asi tak přiškrcené? Nevím, nemám kde zjistit...
pro Gandalf:Já u Agility také nezaznamenal po montáži plexi úbytek maximálky a ani spotřeba nijak měřitelně nevzrostla. Jediné co mě ještě u Beverly napadá, jestli tam nemají někde nějaké čidlo v těch zdířkách, jak se montuje plexi, které by nějak zaplo omezovač rychlosti? Nevím, asi je to blbost, ale nic kloudnějšího mě nenapadá ...
Nárust spotřeby vlivem využívání vyššího výkonu motor. No nevím jak to myslíš, v žádném případě nejezdím stylem plný plyn v kuse. Prostě jezdím stejně jak na Agilitce, tzn. 80-90 dle tacho, rozhodně nejezdím na maximum. Snažím se vyhýbat prudkým akceleracím. Počítám, že kdybych jezdil stylem jak mají ve zvyku mnozí mlaďoši, tak spotřeba by klidně vylétla i na 5L...
Jinak já těch vyloženě studených startů moc nemám, skutr garážuji, tudíž i když je třeba venku kolem nuly nebo i pod nulou, tak v garáži mám vždy podstatně více, tak skútr určitě nikdy nestartuji promrzlý. Ale i tak ho nechám chvíli zahřát a pak jedu pomalou rychlostí, dokud se motor nezahřeje, a i tak ráno jezdím jen kolem 80 tacho. Takže obávám, se, že ta spotřeba už níže nepůjde, spíše stoupá s každým tankováním.
Původně jsem kalkuloval se spotřebou do 3 l/100km, při udávané nádrži 12-13 L jsem předpokládal s dojezdy kolem 350-400km. No a teď to vypadá, že budu rád, když na nádrž udělám alespoň 200km, což je teda parádní průser. Na tak obrovskou nádrž u 125-ky je to zoufale malý dojezd. Jen podotýkám, že tankuji předražený Shell V-Power Nitro 95. Asi přejdu na obyčejný Natural 95, když už to tolik žere, tak alespoň ať mám levnější benzín.
pro Fota:1/ tak to máš dobrý, já těch 110 dám akorát z kopce ...
2/ já mohu jedině srovnávat bez plexi, možná byl motor o něco pružnější, ale opět jen subjektivní pohled, neměřil jsem to.
3/ Také ti to dost žere ...
4/ přesně tak
Jinak nechci dávat ještě předčasný verdikt, ale mám takový neblahý pocit, že koupě Beverly 125ie nebyl ten nejlepší obchod. Docela už lituji, že jsem nešel raději do Kymco Downtown 125i ABS ...
PS: omlouvám se za ten memoriál, ale v jedné větě jsem nedokázal odpovědět na všechny příspěvky, tedy šlo, ale ta věta by byla rekordně dlouhá a končila by až touto TEČKOU