Piaggio Beverly 125ie

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 30 dub 2014, 22:13

Stačí silný vítr a spotřeba letí znatelně nahoru...
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 05 kvě 2014, 21:08

30.4.2014
Stav tachometru: 1800 km

Koupě a montáž plexi Givi a přílby

Tak jsem se konečně dočkal! :-) Po více než měsíci čekání konečně dorazilo plexi, a tak jsem okamžitě 30. dubna 2014 upaloval do Velkého Týnce k Bláhům, kde mi ho také hned na počkání namontovali :-). Po týdnech mrznutí na skútru to byla úleva. Konečně si mohu jízdu na skútru vychutnávat :-).

Jaké jsou dojmy z jízdy s plexi

Po necelém týdnu od montáže plexi na můj skútr Piaggio Beverly 125ie bych se rád podělil o své dojmy, které jsou zatím jednoznačně pozitivní :-). Vybral jsem si plexi od Givi. Líbilo se mi víc než originál od Piaggio. Je to ten větší typ, takže jsem v podstatě zakrytý celý včetně ochrany rukou. Je to dost podstatný rozdíl oproti plexi, které jsem měl na svém předchozím skútru Kymco Agility City 125, kde jsem měl také poměrně velké plexi, ale díval jsem se nad něj. Teď u Beverly se dívám přes plexi, takže velká výhoda je ochrana před větrem, deštěm atd. Každá varianta má své klady a zápory, tak se pokusím shrnout své prozatímní zkušenosti.

Klady:

- jednoznačně lepší pocit z jízdy, zaručená ochrana proti větru, dešti, létající hmyz apod.
- prakticky odpadl hluk v přilbě, který vznikal zejména při vyšších rychlostech.
- vynikající ochrana proti chladu. Po montáží plexi jsem mohl vyhodit zimní vložku v bundě, také jsem si mohl pořídit otevřenou Jet přílbu a není mi zima.
- výborná ochrana rukou, plexi krásně chrání ruce, takže opět platí co v předchozím bodě, už nemusím používat zimní rukavice, i když i v těchto dnech se teploty, hlavně po ránu, pohybují kolem bodu mrazu.

Zápory:

- pravděpodobně nepříznivý vliv na maximální rychlost. Zkoušel jsem, jakou rychlost dokáže Beverly 125ie vyvinout s plexi, no docela zklamání, dle tacho maximálně 100-105km/h, a to ještě po větru... Ale je fakt, že i bez plexi ta maximálka nebyla o moc lepší, prostě Beverly, alespoň moje, je nějaké línější :-(
- zřejmě také citelně větší spotřeba. Po natankovaní do plna teď ručička prakticky před očima klesá s každým ujetým km, takže dostat se se spotřebou pod 3l/100km bude z říše sci-fi... :-(. Teď po posledním tankování mi spotřeba stoupla na 3,5 l/100km, což je teda ranec.
- vzhledem k velikosti plexi slouží zároveň jako lapač much :-D a veškerého létajícího hmyzu, který lze potkat na cestách, tudíž nutnost velmi častého šetrného čištění, abych vůbec viděl. Ale to je problém u všech typů plexi.

Hodnocení skútru po najetí 2000km

K dnešnímu dni (5. 5. 2014) mám najeto 2100km, prozatím bez závad. Se svým Beverly 125ie jsem jakž takž spokojen i když je pravdou, že za ty peníze bych očekával více muziky... Zejména mě dost zklamala nízká maximální rychlost a ta spotřeba, to je hodně velké zklamání... :-(. U tohoto stroje s takovými parametry bych očekával podstatně lepší hodnoty. Když to porovnám se svým předchozím skútrem Kymco Agility City 125, tak co se týče maximální rychlosti a spotřeby, jsem si prakticky vůbec nepomohl. Snad jen v tom, že díky větší nádrži mám téměř dvojnásobný dojezd, ale jinak přes 50% výkonu navíc oproti Agilitce prakticky není znát. Nevím, jestli je to v pořádku, jestli na rychlost i spotřebu má plexi tak zásadní vliv, ale podotýkám, že na Agility City 125 po montáží plexi, i když o něco málo menšího, jsem nezpozoroval zhoršení jízdních vlastností. A podle mě Beverly by si mělo dokázat s 11 kW poradit i s větším plexi. Nevím, nemám s kým porovnat, stejný model tu zřejmě nikdo nemá, takže nemám s kým srovnávat své poznatky.

Koupě otevřené Jet přilby

Jak už jsem se zmínil výše, tak po montáží plexi, díky kvalitní ochraně proti větru, jsem si hned koupil do teplejšího počasí otevřenou Jet přílbu. Po výběru a zkoušení několika modelů a značek jsem si nakonec koupil Bayard XP-100 S. Výborně mi sedí, je z ní krásný 4D výhled :-D :-D :-D, zatím maximální spokojenost. Akorát mám trošku problém s mlžením hledí plexi při nižších teplotách, ale to možná půjde eliminovat nějakým přípravkem.

Pár foto zde, jinak komplet fotogalerie na Facebooku
01_wp_20140430_13_54_43_pro.jpg
04_img_3547.jpg
10_img_3540.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Mohy 125 » 05 kvě 2014, 21:22

Sakra, jako bych tu přilbu odněkud znal :D ajo, je to kopie mojí Kenny :D Je to dobrá volba....
Jinak jako to plexi je mega veliký :D
copyrighter.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 05 kvě 2014, 21:51

Plexi bomba, podobný (Biondi) mám na své padesátce a teprve až člověk zkusí, nechce jinak. Pokud tě to bude zajímat, mě to na té chudince jde znát jen minimálně, co se týká maximální rychlosti i spotřeby...jen se v něm odráží hluk motoru, ale za tu pohodu jezdit s odkrytým obličejem to stojí.
Palec nahoru za upřímnost, že s dvakrát dražším skůtrem není všechno žůžový-růžový, ačkoli jsi velmi spokojený.
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod webbot » 05 kvě 2014, 22:08

To nove plexi:

Uvidis casem - viz moje zkusenosti - viewtopic.php?p=241362#p241362
Uživatelský avatar
webbot

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 190
Registrován: 29 čer 2011, 21:54
Bydliště: blízko F-M
Skútr / moto: BMW C 400 GT

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod TUNER » 06 kvě 2014, 05:56

Myslím,že i kdyby jsi jezdil za podobnou/stejnou spotřebu,cestovní tempo máš na Piaggiu určitě vyší. Stejně tak maximálka. Počítam že bude řekněme o 10- 15 km/h vyší ? Máš změřeny max rychlosti GPSkou,nebo to jsou tacho hodnoty ? Jak píšeš,velké plexi něco srazí a jde o to co člověk požaduje. Mě přišlo že po nandání štítu šla spotřeba nepatrně dolu,ale mam malé,koukam nad ním a mám kravál od turbulencí v helmě.....Pořád mi to ale za to stojí,protože ten vítr do těla byl bez plexi pro mě nejhorší,takhle mi fouká už jen na ruce.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Gandalf » 06 kvě 2014, 07:38

Přiznám se, že jsem spotřebu neměřil exaktně s/bez plexi, ovšem také jsem měnil plexi za vyšší a širší. Spotřeba je +/- deci stále stejná. Maximálku jsem ještě upřímně řečeno nezkoušel vůbec, takže tam porovnání nemám. U Tebe může nárůst sotřeby být částečně způsoben i tím, že už využíváš plný výkon motoru, na rozdíl o záběhu.

Podle mého mají aktuálně na spotřebu podstatný vliv dvě okolnosti, jednak venkovní teplota a dále délka samotné jízdy. Možná je to specialita italských motorů, že jsou na chladné starty citlivější než třeba japonské nebo taiwanské. Měřitelný rozdíl zaznamenám ve srovnání ranní jízdy 20 km do práce a celodenní vyjížďky, tam je rozdíl cca 3 deci. Přiznám se, že na Downtownu jsem vloni nikdy nejezdil ve 2-5 °C ráno, jako jezdím teď celkem běžně. Dokud nebylo nad 10°C, ani jsem na jízdu nepomyslel. Takže zkus měření spotřeby dát čas na teplejší počasí a možná, že po většinu sezony se srovná a poklesne. Stejně tak mám za to, že po ujetí 2000 km také ještě může dojít k určitému poklesu. Osobně jsem si myslel, že budu blíž 3 litrové hranici a jezdím aktuálně za 3,3 (jistě se tu najdou hlasy - co to je 2 nebo 3 deci, ale když už to měřím, tak to zkrátka rozlišuji). Uvidíme, až bude italský motor startovat v 15 °C a přes den jezdit v 25-30 :)
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Fota » 06 kvě 2014, 08:54

Já mám na Scarabeu hodně podobné plexi. Teď na sezónu jsem tam dal to menší sériové a moje zkušenosti jsou následující:
1. na maximálku to vliv nemá, s oběma plexi jezdím 110 km/h tachometrových (105 podle GPS), pak zasahuje omezovač
2. subjektivně to s tím menším plexi rychleji dosáhne maximálky, ale neměřil jsem to
3. spotřeba s oběma plexi přibližně stejná 3,1-3,5 l podle stylu jízdy
4. větší plexi - výrazně lepší ochrana, klid v přilbě.
Fota

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 43
Registrován: 28 srp 2012, 20:37
Bydliště: Ostrava Poruba
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 125 i.e. (2013)
Tuning / úpravy: Malossi Multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 06 kvě 2014, 19:56

pro sinistre:
Přesně jak říkáš, když jednou okusíš jízdu s plexi, nechceš už jinak :-). já byl rozmlsaný z Kymco Agility City 125, na kterém jsem měl sice o něco menší plexi, ale i tak velmi dobře plnilo svou funkci. No a když jsem teď byl nucen jezdit na Beverly zhruba měsíc bez jakéhokoliv plexi, bylo to vyloženě pro mě utrpení. Teď už je to jiné kafe, jsem chráněný dokonce celý, takže zmizel i ten šílený kravál , který jsem měl v helmě u nižšího plexi na Agilitce. :-). Jinak Beverly není špatný skútr, v každém případě oproti Agility City obří kufr pod sedlem, ještě velká uzamykatelná schránka pod řídítky, jednoznačně lepší sedlo, krásně se na něm sedí i při delších cestách. Také vynikající odpružení, Beverly po cestě krásně "pluje" i přes nerovnosti, podvozek také supr, určitě je konstruován na vyšší rychlosti, než s mým kusem dokážu vyvinout. Ale tím výhody končí. Rychlost a spotřeba je prakticky stejná jako u Agility, což je pro mě obrovské zklamání ... :-( Ta více než dvojnásobná cena za těch pár výhod asi není zrovna kladný argument ... holt přišel jsem na to pozdě :-(

pro webbot:
Tak co bude časem, se uvidí, snad nedospěji k tak radikálnímu rozhodnutí, že bych ho zkracoval. Tím bych přišel o velkou výhodu celého zakrytí a zas by mě čekal asi kravál, jak jsem měl na Agility. Uvidím, co to udělá časem, snažím se čistit plexi opatrně s mikrovláknem, tak snad si ho hned nepoškrábu ... Ale je také pravdou, že zejména když svítí slunce, tak se na plexi hrozně projevují odlesky od reflexní vesty, někdy je to až nepříjemné. Ale to je zatím jediné negativum.

pro TUNER:
Tak dneska, jak jsem jel z práce, jsem schválně provedl měření dle GPS trackeru, v úseku, kde jsem měřil i rychlost Agility City 125. Je to úsek Osek nad Beč. a Lipník n. B., rovná silnice, minimální převýšení. Vyzkoušel jsem schválně pro objektivnost jet oba směry. Plyn na plno, na rychlost 90km/h dle tacho celkem jakž takž rychle jsem se dostal, pak už to stoupalo hrozně pomaloučku k číslici 100, Ve směru na Lipník jsem dokonce ani nedosáhl 100Km/h dle tacho - dle GPS mi to ukázalo max. 91,5Km/h.
Při jízdě opačným směrem jsem dosáhl max. 101km/h dle tacho, dle GPS 92,3km/h. Vytáhl jsem si data z neděle, kdy jsem tudy jel na výlet, tak v tomto úseku se mi povedlo dosáhnout "rekordních" 96,9km/h, ale to podotýkám, že bylo po větru ...

Takže co se týče dosažení maximální rychlosti, v tomto směru je pro mě Beverly velkým zklamáním. Co jsem tady na foru vyčetl, tak lidi dosahují u 11kW strojů maximálky kolem 110 a více, sice asi tacho, ale i tak. Já to na rovince vytočím max. na 100 dle tacho, což je fakt bída. To už Agility mi jela lépe. Tam výrobce udával max. rychlost 90km/h, no a já na Agilitce jezdil 95!!! dle GPS, tacho něco lehce přes 100!!! a to prosím byl tady pohrdaný číňan s jen 7kW motorem ...
O spotřebě ani nemluvím. Jako aby mi to žralo 3,5 l/100km a houby jelo, tak to je fakt síla. Takovou spotřebu bych bral třeba u motoru 300, ale ne u 125!!! Zatracená práce. Nevím, v čem je problém, jestli je to prostě dáno konstrukcí Beverly, a nebo mám nějaký vadný kus či co.

Nejhorší je, že nemám s kým porovnat mé poznatky. Nevím o nikom, kdo by měl stejný model, takže pro mě je to opravdu jen zjišťování faktů na vlastní náklady :-(. Ale na druhou stranu jak jsem pátral po jakýchkoli informacích o Beverly, tak jsem narazil na Skutrmanii na test Beverly 300ie, a tam borci vytáhli maximálku na 125km/h dle tacho, takže tím pádem u 125-ky asi tu rychlost, co dosahuji, bude asi fakt maximum. A v techničáku je udávaná jen 105, tak fakt je to Beverly asi tak přiškrcené? Nevím, nemám kde zjistit...

pro Gandalf:
Já u Agility také nezaznamenal po montáži plexi úbytek maximálky a ani spotřeba nijak měřitelně nevzrostla. Jediné co mě ještě u Beverly napadá, jestli tam nemají někde nějaké čidlo v těch zdířkách, jak se montuje plexi, které by nějak zaplo omezovač rychlosti? Nevím, asi je to blbost, ale nic kloudnějšího mě nenapadá ...

Nárust spotřeby vlivem využívání vyššího výkonu motor. No nevím jak to myslíš, v žádném případě nejezdím stylem plný plyn v kuse. Prostě jezdím stejně jak na Agilitce, tzn. 80-90 dle tacho, rozhodně nejezdím na maximum. Snažím se vyhýbat prudkým akceleracím. Počítám, že kdybych jezdil stylem jak mají ve zvyku mnozí mlaďoši, tak spotřeba by klidně vylétla i na 5L...

Jinak já těch vyloženě studených startů moc nemám, skutr garážuji, tudíž i když je třeba venku kolem nuly nebo i pod nulou, tak v garáži mám vždy podstatně více, tak skútr určitě nikdy nestartuji promrzlý. Ale i tak ho nechám chvíli zahřát a pak jedu pomalou rychlostí, dokud se motor nezahřeje, a i tak ráno jezdím jen kolem 80 tacho. Takže obávám, se, že ta spotřeba už níže nepůjde, spíše stoupá s každým tankováním.

Původně jsem kalkuloval se spotřebou do 3 l/100km, při udávané nádrži 12-13 L jsem předpokládal s dojezdy kolem 350-400km. No a teď to vypadá, že budu rád, když na nádrž udělám alespoň 200km, což je teda parádní průser. Na tak obrovskou nádrž u 125-ky je to zoufale malý dojezd. Jen podotýkám, že tankuji předražený Shell V-Power Nitro 95. Asi přejdu na obyčejný Natural 95, když už to tolik žere, tak alespoň ať mám levnější benzín.

pro Fota:
1/ tak to máš dobrý, já těch 110 dám akorát z kopce ... :-(
2/ já mohu jedině srovnávat bez plexi, možná byl motor o něco pružnější, ale opět jen subjektivní pohled, neměřil jsem to.
3/ Také ti to dost žere ...
4/ přesně tak :-)

Jinak nechci dávat ještě předčasný verdikt, ale mám takový neblahý pocit, že koupě Beverly 125ie nebyl ten nejlepší obchod. Docela už lituji, že jsem nešel raději do Kymco Downtown 125i ABS ...

PS: omlouvám se za ten memoriál, ale v jedné větě jsem nedokázal odpovědět na všechny příspěvky, tedy šlo, ale ta věta by byla rekordně dlouhá a končila by až touto TEČKOU :-D :-D :-D
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod BrAtKo » 06 kvě 2014, 20:44

Ahoj Petre ja viem že po boji je kazdy generál ale spomen si ako som ti pri našom stretnutí vravel že Honda je len Honda že to je istota ale ty si o nej moc počuť nechcel ;) Vision tacho 100 no váha stroja robí svoje. Porovnaj si váhu (o spotrebe pomlcime) SH125 a tvojho stroja, to vplýva výrazne na výkon najmä ak sedíš za plexi jak figurína vo výklade Otexu :) Ale kolega v praci ma na SH125 najväčšie origos plexi takze ti viem presne zistiť jeho maximálku. Tak ale ved nejde o rýchlosť ale o pohodu a tu si dosiahol tak si to užívaj proste tak ako to je.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 06 kvě 2014, 20:54

Já jsem popisoval tuším hned na začátku, proč jsem si vybral zrovna Beverly a proč ne třeba SH125. Jako maximálku bych až tak neřešil, teda ne že by mě nechyběla možnost rychlejšího přesunu někde po dálnici, ale na bočních cestách dejme tomu. Ale nejvíce mě vyděsila ta spotřeba. Právě i to byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem měnil Agilitku za stroj s více jak dvojnásobnou nádrží...
Jak říkáš, po bitvě už je každý generál. Ale já při mojí smůle už nevěřím, že bych natrefil na dobrou Hondu ... :-(
No co už teď, musím se smířit s tím co je...
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod AlesM » 06 kvě 2014, 20:55

Ahoj

Je mi docela upřímně líto,že jsi z Beverlky tak rozčarovaný, ale třeba se ještě rozjede podle tvých představ...jenom se zabíhá déle ...

Co se týče spotřeby skus pro změnu tankovat obyčejný benzín a ne prémiovky....nemám to ověřeno měřením, ale pocitově mi přijde, že u nich nám snad i nižší spotřebu o nějakou decku. (rozdíl ve výkonu nejsem schopen postřehnout...nejezdím na plný plyn)

Do téhle neděle bych si na tvé nářky s rychlostí v duchu říkal, že co čekat od 125,..to moc přes 100km nepojede.
Ted vím, že máš stejný výkon jako Mepa 11kW a tomu to při cestě po dálnici jelo tacho 120+ a i v teto rychlosti vypadal, že mu to jede naprosto v pohodě.
Jediné rozumné vysvětlení je, že výrobce uvádí nepravdivě výkon, nebo máš technický problém v motoru co by snad i odpovídalo vyšší spotřebě a i chvilkovém vynechávaní tahu motoru jak jsi v neděli na projížďce zmiňoval.

Rychlost těsně pod 100km odpovídá spíše výkonu tak odhadem 7kW.
Uživatelský avatar
AlesM

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 13 črc 2012, 22:07

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 06 kvě 2014, 21:12

No já také doufám, že se snad postupně umoudří a pojede trochu lépe. Uvidíme. pokud se nic nebude měnit, tak zamířím do servisu, ať mi ho proklepnou, jestli je někde problém.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod mailo » 06 kvě 2014, 21:16

ahoj tak ja mam sh125i 2013 mam tam plexi plus deflektor a po rovince 105tacho a s vetrem 110tacho a na nadrz 7,5l najedu cca 290-310km v plynulejsi jizde. spokojeny jsem ted tam davam variator malossi tak sem zvedavy.
Uživatelský avatar
mailo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 428
Registrován: 08 bře 2013, 13:16
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: yamaha x-max 125 2014 matna bila
Tuning / úpravy: 12V zasuvka, cervene reflex prouzky,drzak na mobil, intercome, gopro hero 3+ black,deka louis

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod AlesM » 06 kvě 2014, 21:18

Asi ano..máš pravdu....ještě to bude chtít nejspíše zajet.

Určitě bych si ,ale hlídal to vynechávaní tahu a jestli by se to začalo opakovat častěji, tak bych to bez meškání odvezl do servisu !
Uživatelský avatar
AlesM

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 13 črc 2012, 22:07

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků