Piaggio Beverly 125ie

Diskuze o skútrech většího objemu.

Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod BrAtKo » 18 dub 2014, 21:25

Petre ufff drahé teda poriadne a najmä najdrahší liter oleja aky som videl. A prevodový olej hm uz pri 1000... Tak mna stala 700Kc druha prehliadka 4000km na Honde. To plexi zamrzi ale co narobis ak teda umenie nákupu zo sveta ebay nemáš zmaknute tak zostava ti len čakať ak nechceš zrušiť objednávku a kúpiť inde.
Naposledy upravil BrAtKo dne 18 dub 2014, 21:30, celkově upraveno 6
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod saimon1 » 18 dub 2014, 21:27

To co dostaneš na slevě skútru, tak dáš vždy na servisu! To platí všude. :mrgreen:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 18 dub 2014, 21:45

Bratko, já ty ceny nedělám, prostě realita je taková jaká je. Ale na druhou stranu jak jsem psal v článku, vyzdvihuji pružnost domluvy. Tohle v Moravamotors neexistovalo, tam bych čekal týdny, spíše měsíce, než by mi vzali Hondu nebo Kymco na servis, což je pro mě nemyslitelné... No co se dá dělat, sobota, neděla makačenko v rachotě a snad to splatím :-D
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod BrAtKo » 18 dub 2014, 22:02

Ďakujem pekne pružnosť za 2 tisíce ;) Za to by si došiel do servisu v radiusu 300km aj k nam do BA na servis ;) No ale je to jedno mas po zábehu tak to uz mozes pekne vytrapit. Aku mas maximálnu ?

Aha pozerám že interval výmeny oleja je 5000km ci nie ? Potom je jasne že zvýšený interval si kompenzujú vyššími cenami.

Našiel som manual ale najmä servisný manual: http://pscgroup.square7.ch/Manuals/Piag ... 20-%20250/
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Gandalf » 18 dub 2014, 22:39

Cena servisu nic moc :(
Me nalili stejny MO, ale pocitali jen 1,1 l. Nemam na doliti, ale nikdy jsem to ani nepotreboval a cena 415 Kc (po zaruce tam pujde jiny). Prevodovy se meni jen jednou a to mi uctovali 90 Kc. Filtr stejna cena jako Tobe, ale do budoucna lze i Hiflo za polovic.

Jinak plexi Givi jsem objednaval pres www.motocyklovedily.cz - byli levni, objednali dle origo kodu, protoze ho sami ani nenabizeli a v prosinci byl do 10 dnu doma.
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 21 dub 2014, 19:45

Takže dneska jsem opět tankoval, jak jsem psal v dřívějším příspěvku, dal jsem na radu a vyzkoušel jsem natankovat "prémiový benzín" na benzince Gulf 95 Extreme. Popisoval jsem, že se mi jeví, že skútr namísto aby vykazoval vyšší výkon a nižší spotřebu, tak se mi podle palivové ručičky zdálo, že se děje pravý opak.

No a dnes při tankování se mi má domněnka potvrdila. Zajel jsem tentokrát tankovat na Shell Krčmaň, kde jsem zkusil natankovat V-Power Nitro+ 95. Cena teda dost vysoká - 38,70Kč/l, no řekl jsem si, ještě zkusím značkovou benzinku. Takže tentokrát mi do nádrže vlezlo 10,34 L po najetí 307km. Takže spotřeba na toto tankování mi vyšla 3,37 l/100km !!!, tedy něco jako na mém předchozím skútru Kymco Agility City 125. Takže u slavné benzinky Gulf Přerov jsem tankoval poprvé a naposled. Skútr houby jel, i po zajetí 1.000km s potížemi jen 100km/h dle tacho, takže nějaké kecy o zvýšení výkony a úspoře paliva je nějak mimo realitu. Alespoň na mé Beverly se ty tzv. "zázračné vlastnosti" neprojevily.

Naopak, teď jak jsem natankoval u Shellu V-Power Nitro+ 95, tak ručička palivoměru klesá výrazně pomaleji, tady u tohoto paliva se zdá, že skutečně skútr žere méně. Také se mi podařilo dosáhnout o něco vyšší maximálky. Dneska jsem teda moc maximálku netestoval, poněvadž bylo dost větrno, takže údaj by byl zkreslený, nicméně určitě byl cítit lepší tah než s benzinem od Gulfu. Takže otestuji teď tankovat u Shellu a uvidím, co to udělá, jestli půjde spotřeba pod 3L, nebo jak to bude.
wp_20140421_10_25_22_pro.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 21 dub 2014, 20:48

Neradil bych záměrně špatně. Samotný se divím, co může být jinak. Tak jako tak, něco na tom benzínu bude jiné, když se projevuje jinak (v tomto případě hůř) než obyčejný.
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 21 dub 2014, 21:05

Tak neříkám, že jsi radil záměrně špatně, je možné, že na tvém stroji má benzin od Gulfu jiné účinky. U mě bohužel byly špatné, vypozoroval jsem to hned prakticky po ujetí pár km. Teď po natankování Shell se ručka ukazatele paliva zas chová normálně jak na začátku. No tak zas mám nějakou novou zkušenost :-)
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod BrAtKo » 30 dub 2014, 10:40

Vysiel test Piaggio Liberty 125, mozno to bude pre niekoho prinosom ved je to pribuzne Beverly: http://motoride.sk/c/5686/vyskusali-sme ... -2014.html
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Mohy 125 » 30 dub 2014, 11:34

hele ještě k tomu premiovymu palivu...co rikate na aditivum do benzínu? U auta to tak dělám...a vysledek znatelný..
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod TUNER » 30 dub 2014, 19:28

Znatelný v čem ? V peněžence určitě ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 30 dub 2014, 19:48

pro bratko:
Zběžně jsem koukl na ten test, Liberty s Beverly moc nejde srovnávat. Ale co mě teda hodně zaujalo, nebo i zarazilo, technické parametry. U Liberty udávají max výkon 7,6kW, ale přitom maximální rychlost 110km/h !!!, spotřeba dokonce konkuruje PCX125 - údajně 2,1l/100km. No tak pokud je to pravda, jsou to údaje více než fantastické.
Já mám Beverly 125ie s max. výkonem 11kW, udávaná maximálka pouze 105km/h, spotřebu raději nikdo neuvádí, ale v reálu mi to vychází kolem 3 l/100km.

pro mohy 125:
Já žádná aditiva nepoužívám do ničeho a v tomto vlákně to ani nechci řešit, nebo dostaneme od admina po čuni :-D

Ale jinak, měl jsem už několikeré tankování, zatím se mi jeví, že nejlepších výsledků dosahuji s palivem Shell Nitro+ 95. Je teda dost drahý, nicméně zkusím pak přejít na "normální" Shell Natural 95. V neděli jak jsem byl na výletě v Ostravě, tak jsem zkusil tankovat na OMV Natural 95, no nevím co to tam prodávají, ale nepodařilo se mi natankovat plnou nádrž, ten benzín šíleně pěnil či co. Pistole mi stále vystřelovala, jako že už je plno, ale potom jak jsem šel startovat, tak ručička ani zdaleka nedosahovala plné nádrže. Tohle mi zatím u jiných benzinek neudělalo. Takže poslední tankování mi dost rozhodilo měření spotřeby, poněvadž jsem natankoval ne úplně do plna. Takže uvidím, co bude dál.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod TUNER » 30 dub 2014, 20:58

Ty netankuješ po hrdlo ? Pak je nesmysl vůbec chtít porovnávat kolik to na jaký benzin žere....Ale i tak si myslim že je to nesmysl kterej doma nikdo nespočítá,protože rozhodně víc záleží na tom kde a jak jezdíš a nepředpokládam že tohle je v reálné situaci dosažitelné - jezdit 100% stejné trasy se 100% stejnym jízdnim stylem,při 100% stejných povětrnostních podmínkách atd atd..... Na to by bylo potřeba laboratorní měření a nevěřim že tam budou nějaké extra měřitelné rozdíly.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 30 dub 2014, 21:19

Jasné že tankuji po hrdlo, ale vzhledem k tomu, že do nádrže není vůbec vidět, tak prostě tankuji stylem zmáčknutá pistole naplno, po dosažení hladiny sama vypne a pak ještě trošku opatrně dotláčím. Jak jsem popisoval v předchozím příspěvku, ne u každé pumpy lze dotankovat opravdu do plna.
Nemyslím si, že měření spotřeby je nesmysl. Samozřejmě, nemám laboratorní podmínky, ale přece o tom to je ne? K čemu mi je nějaký údaj výrobce, že dosáhl v laboratorních podmínkách třeba 2,1 l/100km, když pak v reálu je to nemožné dosáhnout?? Od toho je tzv. průměrná spotřeba, která je klíčová. Zohledňuje veškeré podmínky v reálu a při dlouhodobém měření lze získat naprosto věrohodné údaje, to už mám odzkoušeno.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod TUNER » 30 dub 2014, 22:05

Přečti si to znova. Nepíšu že je nesmysl měřit spotřebu,sám si ji na všech strojích eviduju. Nesmysl je ale to,porovnávat dva odlišné benzíny pokud nedodržíš 100% stejné podmínky a to v reálném provozu prostě nedodržíš ať chceš nebo ne......
Tankovat po hrdlo,to znamená že máš benzin v hrdle na víčko,ne jinak nebo do vypnutí pistole a pak ještě trochu.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků