Takže dneska jsem opět tankoval, jak jsem psal v dřívějším příspěvku, dal jsem na radu a vyzkoušel jsem natankovat "prémiový benzín" na benzince Gulf 95 Extreme. Popisoval jsem, že se mi jeví, že skútr namísto aby vykazoval vyšší výkon a nižší spotřebu, tak se mi podle palivové ručičky zdálo, že se děje pravý opak.
No a dnes při tankování se mi má domněnka potvrdila. Zajel jsem tentokrát tankovat na Shell Krčmaň, kde jsem zkusil natankovat V-Power Nitro+ 95. Cena teda dost vysoká - 38,70Kč/l, no řekl jsem si, ještě zkusím značkovou benzinku. Takže tentokrát mi do nádrže vlezlo 10,34 L po najetí 307km. Takže spotřeba na toto tankování mi vyšla 3,37 l/100km !!!, tedy něco jako na mém předchozím skútru Kymco Agility City 125. Takže u slavné benzinky Gulf Přerov jsem tankoval poprvé a naposled. Skútr houby jel, i po zajetí 1.000km s potížemi jen 100km/h dle tacho, takže nějaké kecy o zvýšení výkony a úspoře paliva je nějak mimo realitu. Alespoň na mé Beverly se ty tzv. "zázračné vlastnosti" neprojevily.
Naopak, teď jak jsem natankoval u Shellu V-Power Nitro+ 95, tak ručička palivoměru klesá výrazně pomaleji, tady u tohoto paliva se zdá, že skutečně skútr žere méně. Také se mi podařilo dosáhnout o něco vyšší maximálky. Dneska jsem teda moc maximálku netestoval, poněvadž bylo dost větrno, takže údaj by byl zkreslený, nicméně určitě byl cítit lepší tah než s benzinem od Gulfu. Takže otestuji teď tankovat u Shellu a uvidím, co to udělá, jestli půjde spotřeba pod 3L, nebo jak to bude.
wp_20140421_10_25_22_pro.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.