Piaggio Beverly 125ie

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 13 dub 2014, 11:52

petr311 píše:Na jaké benzince? Já tankuji na Agip.
Přerov Lověšice 46/3
Tady PR článek: http://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-13/csr-gulf-prerov-2992.aspx
Taky jsem brával na Agipu, skůtr jezdil jak zdechlina a blbě startoval...jednou jsem náhodou vzal na benzině, od té doby jezdí líp a začal jsem to řešit. Už jsem na Agipu nebral ani do auta (pocukávalo) dobrej rok, nevím jak to je teď.
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 14 dub 2014, 21:27

pro sinistre
Díky za typ. Tak o této benzince jsem nějak moc nevěděl, tedy jel jsem kolem ní x-krát, ale ta značka mi nic neříkala, tak jsem se o ni nezajímal. Jako ty prémiová paliva já beru s rezervou. pokud by měla být úspora kolem 10%, to už by muselo být zatraceně znát.
Nicméně, dnes jsem tam zajel, jako vizáží benzinka na mě nic moc nezapůsobila, moc toho nenasvědčovalo, že by se zde mělo prodávat špičkové palivo se zázračnými vlastnostmi. Ale to je vedlejší. Zkusil jsem natankovat plnou. Vlezlo mi do nádrže 9,77L, od posledního tankování jsem najel 320km, průměr mi tak vyšel 3,04 l/100km. Tentokrát se mi rozsvítila kontrolka rezervy o něco dříve - už po najetí 260km, takže cca 60km jsem najezdil se svítící kontrolkou a stále ještě v nádrži bylo záhadno kolik litrů, když se mi nepodařilo dotankovat více jak 9,77L.

V manuálu ke skútru jsem vyčetl, že nádrž by měla mít dokonce 13L +/-1 L !!!! tak to by zatraceně měl být ještě větší dojezd ne?? To že by měli nastaveno na rezervu 5L?? Nějaké divné...

No jsem zvědavý, jestli se nějak projeví to palivo Gulf 95 Extreme. Bylo dražší o 1,40Kč/L, tak jsem fakt zvědavý, co se z toho vyklube. Zatím první poznatek - po najetí 20km od tankování sletěla ručička palivoměru téměř na 1/4 nádrže!!!, což je teda mazec. Takže nějaké přesné ukazování palivoměru se mi moc nezdá. Buď je fakt na rezervu ještě hodně litrů, ale otázka kolik je využitelných, nebo prostě blbě ukazuje.

Uvidím a dám pak vědět. Už se stejně blížím k nájezdu prvních 1.000km, tak mě čeká předepsaný servis, tak uvidím, jak skútr bude dál jezdit.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 14 dub 2014, 22:34

Sám jsem zvědav. U mojí padesátky je to znát tak, že to nemusím rvát na plnej, tím se projeví i na spotřebě. Do auta to beru ze zvyku a taky, že to mám kousek od baráku. Než bych jel natankovat deset litrů benzínu jinam, beztak těch 15 korun projedu.
Jezdíš v reflexní vestě? Dneska jsem tě zahlídl v Horní Moštěnici, když jsem si jel na kyselku.
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod morfeus1 » 14 dub 2014, 22:51

Mám sice silnější motor, ale jinak stejný stroj a úplně stejné zkušenosti s ručičkou palivoměru. Kontrolka rezervy mi začne svítit kolem 210km ujetých kilometrů, a klidně najedu i další 100km, ale už si to raději hlídám a většinou kolem 300 natankuju kolem 9- 10 litrů. Takže by tam mělo ještě pár litrů být, ale mám strach to zkoušet :-)) A prémiové paliva jsou dle mé zkušenosti jen obchodní trik - viz podobný test nafty, kde v důsledku rozdíl mezi nejdražší a nejlevnější vyšel NEPOZNATELNÝ. Prostě ani závodník na 110kW rozdíl 3 kW nemohl poznat. Proto se vždycky pousměju, když mi někdo tvrdí, jak mu to po natankování najednou jede.:-))
Uživatelský avatar
morfeus1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 čer 2013, 21:22
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350i

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 15 dub 2014, 08:05

Debatu nad benzínem jsem přesunul sem: http://www.skutrforum.cz/viewtopic.php?f=67&t=7073&p=241632#p241632
Spotřebu si píšu dva roky, to je přes 80 tankování.
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 15 dub 2014, 21:30

Tak konečně jsem se dostal k PC, celý den jsem se snažil vložit odpověď přes mobil, bohužel nešlo to, stále mě automaticky odhlašovalo ... :-(

pro sinistre
Ano, také jsem zvědavý, jestli zaznamenám nějakou změnu. No nějakou jsem zaznamenal, hned po natankovaní odjezd z benzinky po zadním kole, na tachometru během chvilky 110, a to pouze jsem plyn lechtal!!!

:D :D :D no vidím, že mi nikdo nevěříte, tak dobrá, kecám, jen pokus trochu odlehčit téma :D, ale jak jsem psal, jsem zvědavý, jestli nějakou změnu zaznamenám, o všem budu informovat. Je fakt, že si normálně připadám jako nějaký průkopník, co objevuje Ameriku :D. No je pravdou, že koupě Piaggio Beverly 125ie byl pro mě skok do neznáma, vůbec žádné uživatelské recenze, zkušenosti, o sledování spotřeby ani nemluvě, takže já nemám vůbec šanci s někým porovnávat své poznatky... :-( No alespoň na mé škodě a náklady budou mít tuto možnost druzí... :-).

Jinak ano, jezdím v žluté reflexní vestě, s bílou přílbou a na červeném Beverly 125ie, mě pozná vždy a každý na 100 honů :D :D, a je pravda, že včera jsem se plantal kolem Moštěnice a hlavně poblíž Gulfu, najížděl jsem ještě nějaké kilometry, a tak jsem se motal poblíž benzinky, kdyby mi došel benzin, abych daleko netlačil... :D :D

pro morfeus1

No tak tě zdravím kolego, konečně někdo se stejnou značkou, sice s větší kubaturou :-) a také stejná barva? Odkud jsi, jen tak mimochodem?

No vidím, že palivoměr ukazuje asi stejně na všech verzích Beverly. Jen tak pro zajímavost, sleduješ u svého stroje spotřebu, přip. jaké hodnoty dosahuješ? Předpokládám, že 350 bude brát více jak 125?

S těmi premiovkami, no já jsem k tomu také dost skeptický. Pročetl jsem na toto téma hodně článků, diskuzních for, i zde je na to vlákno, ale co člověk, to jiný názor. Naprostý laik, běžný uživatel si myslím, že prakticky nemá šanci poznat zásadní rozdíl mezi běžným a prémiovým palivem, tedy akorát na ceně, to je znát hned... :-(. Já Zkoušel do auta tankovat u Shell prémiovou naftu, žádný rozdíl ve spotřebě ani výkonu jsem nezaznamenal. Totéž u skútru Kymco Agility City 125, také jsem tam párkrát nalil premiovky a nic se nedělo, jen velký vítr v peněžence. Na druhou stranu nedokážu posoudit vliv prémiového paliva na motor, to je to, co běžný řidič nevidí. To lze možná poznat až po rozebrání v servise. Jak jsem vyčetl v článcích, tak údajně motory které jezdily na premiovky byly čistější. Jestli je to pravda a jestli to má nějaký zásadní vliv na provoz motoru, jako laik si netroufám posuzovat.

No nic, nechci dále toto téma zde rozviřovat, to se když tak můžeme přesunout do patřičného vlákna, ale stejně se obavám, že bychom na nic kloudného nepřišli. Takže bych to uzavřel tím, že zkusím v rámci možností tankovat několik nádrži premiovky, abych měl objektivnější údaje. Ale jedno je jisté, že při udávané nádrži 12, nebo dokonce 13 litrů a při očekávané průměrné spotřebě kolem 3 l/100km bych očekával dojezdy na plnou nádrž někde kolem 400km, a ne abych se stresoval už při 260 nebo 300km, že mi zdechne motor... :-(
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod BrAtKo » 15 dub 2014, 21:34

Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 15 dub 2014, 21:40

Prosím tě, a na co by mi to bylo při deklarované "obří" nádrži??? Jako u Agility City by mělo smysl vozit kanystry s sebou, ale u Beverly?? To snad neee!! Možná jen pro jistotu při testování dojezdu, abych zjistil, co si mohu dovolit, ale jinak tohle fakt neplánuji vozit.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod BrAtKo » 15 dub 2014, 21:44

Žiadna nádrž nie je bezodna. Ani ked je veľká. Uz sa mi stalo že som počítal s benzinkou a aj na GPS bola na mape avšak bola zatvorená alebo zrušená. A kedže som s ňou počítal tak som došiel tak tak. Nepodcenoval by som to i ked ti to príde ako blby napad.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 15 dub 2014, 21:50

Tak samozřejmě, člověk nikdy neví a jak píšeš, výdup může přijít kdykoliv. Uvidím, zvážím. Ale jinak od toho jsou asistenční služby ne? U Agility hned zpočátku jsem je využil, když jsem také testoval kolik dojedu a prostě došel benzín dříve než jsem čekal :-D Stačilo zavolat a borec za chvíli dorazil se životodárnou šťávou :-) Tedy ne že bych chtěl úmyslně zneužívat asistenční služby, ale mohou za to výrobci, kteří nedokáží dát seriózní údaje o nádrži. Myslel jsem, že ten problém bude jen u tzv. neznačky Kymco, na kterou se tady všeobecně blije, ale že bude problém s nádrží i u tzv značky Piaggio, to mě zarazilo ... Nebo je to tím, že to není ta pravá značka?? :-)
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 15 dub 2014, 22:08

Myslím, že to bude stejné, jako když Škoda udává objem kufru (protože to je u nás důležitější údaj než hmotnost vozidla) bez rezervy, takže rovnou musíš dobrých 40l ubrat...
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod AlesM » 16 dub 2014, 17:04

Určitě je jen dobře, že se kontrolka rezervy rozsvítí dříve a třeba s rezervou 100km, než když se rozsvítí a v ten okamžik zůstaneš stát :P

Důležité je jen to, aby se vždy rozsvítila při stejném množství zbývajícího benzínu v nádrži, abys v klidu věděl kolik asi ještě ujedeš !
Uživatelský avatar
AlesM

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 13 črc 2012, 22:07

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 18 dub 2014, 07:43

Opět mi tu nejde vložit příspěvek přes mobil... :-(
tak už se povedlo, na několikátý pokus :-)

Jak se skútr chová po natankovaní prémiového paliva

Tak jak jsem psal v předchozích příspěvcích o spotřebě paliva na mém Beverly 125ie, tak jeden uživatel na Skutrforu mi poradil vyzkoušet natankovat prémiové palivo na benzince Gulf v Přerově - Natural 95 Xtreme. V pondělí jsem tam tedy skutečně tento benzin natankoval plnou nádrž. Jaké jsou mé první poznatky?

No po pravdě, jak jsem měl nedůvěru vůči těm prémiovým benzínům, tak teď se mi to víceméně potvrzuje. Rozhodně jsem nezaznamenal žádný nárůst výkonu, že bych nemusel více tahat za plyn apod., tohle se fakt nekoná. :-(. Naopak, zaznamenal jsem razantní nárůst spotřeby, tedy alespoň dle ukazatele paliva.

Prakticky hned po natankovaní a po najetí pár kilometrů začala ručička palivoměru velmi rychle klesat, což mě dost zneklidnilo. A opravdu, po nájezdu pouhých 50km už ručička ukazovala, že je 1/4 nádrže pryč!!!, což teda pěkný mazec. No a po ujetí 120km od posledního tankování už ukazuje, že je 1/2 nádrže pryč!!! To je tedy citelný nárůst spotřeby, protože před tím, při tankování běžného benzínu Natural 95 mi ručička palivoměru ukazovala, že je spotřebováno 1/4 nádrže při 70-80km, 1/2 nádrže při 150-160km!!!

Takže zatím to vypadá, že buď ukazuje blbě palivoměr, nebo ten extrémní benzin spíše pomáhá extrémně vysoké spotřebě, a nebo prostě moje Beverly 125ie žere jak sovětský Kamaz... :D. No jak to je doopravdy, ukáže až čas. Budu to dále sledovat a o všem informovat.

Jinak dnes odpoledne jedu do Velkého Týnce na předepsaný servis po 1000km, tak jsem také zvědavý, jak to dopadne, kolik mě to bude stát atd.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Gandalf » 18 dub 2014, 08:10

Pocital bych 1300-1500 Kc, ale je to servis od servisu.
Spotrebu 'premioveho' paliva bych hodnotil az po dotankovani a ne dle pohybu rucicky a taky zalezi, nakolik shodne nadrz pokazde naplnis :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 18 dub 2014, 08:58

Tak je mi jasné, že dělat závěry na prémiové palivo je ještě brzo, nicméně výše jsem popisoval zvláštní chování ukazatele paliva, který ukazuje abnormální úbytek paliva, což mi nepřijde normální. Ale jak říkáš, uvidím, jaká cifra mi vyleze při dalším tankování. Ale je fakt, že teď se mi asi nepodaří najet na nádrž ani 300 km, pokud ukazatel bude padat tak rychle ... :-(

21:16 edit:

993 km, 18.4.2014

Předepsaná servisní prohlídka po 1000km

V pátek 18. dubna 2014 jsem absolvoval se svým skútrem Piaggio Beverly 125ie předepsanou servisní prohlídku. Servis jsem dal udělat tam kde jsem skútr i koupil, tzn. Skutry-levne.cz, Velký Týnec. Musím vyzdvihnout fakt, že jsem se nemusel objednávat několik týdnů, nebo i dokonce měsíců dopředu, takže po rychlé domluvě mám skútr po servisní prohlídce a může se vesele jezdit :-). Zatím je vše bez poruch, skútr funguje skvěle, takže po této stránce spokojenost.

Dost pro mě zklamání, že ani po třech týdnech od objednání ještě nedorazilo plexi. Prý od Givi to takhle dlouho trvá. No italoši si dávají na čas, bohužel náš trh asi není pro ně natolik lukrativní, aby se více snažili pokrýt objednávky... Takže bohužel budu muset ještě nějaký čas mrznout na skútru … :-(. A to jsem chtěl v sobotu vyrazit na výlet na zahájení sezony do Šlapanic a v neděli na výlet se sigim, takže teď si mohu dát akorát výšlap na Helfštýn … :-(. No co už nadělám, musím vydržet.

Celková cena za servisní prohlídku vyšla na bezmála 2.300Kč. Je to poměrně dost, určitě podstatně více, než mě stál servis na Agilitce. No ale vzhledem ke vstřícnému přístupu personálu nějak cenu překousnu :-). Musím také pochválit, že jsem dostal vytištěnou fakturu s rozepsáním položek, což se dneska jen tak nevidí. Mnohde nevydají ani obyčejnou účtenku, tak člověk neví, za co platil. Takže za tohle Skutry-levne.cz chválím :-).

Kolik co stálo:
Olejový filtr Piaggio: 351,-
Olej Eni I-Ride 5W-40 - 2L: 900,-
do skútru z toho použito asi 1,25L, zbytek jsem si vzal na doplňování v případě potřeby
Olej převodový: 170,-
Servisní práce 2h: 847,-
--------------------------------------------
Celkem: 2.268,-

wp_20140418_12_58_46_pro.jpg
wp_20140418_16_29_09_pro.jpg
wp_20140418_16_32_28_pro.jpg
wp_20140418_18_51_52_pro.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 dub 2014, 21:41, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 20 návštevníků