Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio Beverly 125ie

18 črc 2014, 20:41

Přesně tak :D a já jsem chytrý, tím pádem je mi líto ale nezávidím, ač je mi jasné, že by Ti to přidalo na egu. ;)

Re: Piaggio Beverly 125ie

19 črc 2014, 07:51

Kura Petře,
když koukám na ta Tvoje videa a občas zahlídnu ručku tachometru, tak odhaduju 80-90 že to s velitelkou mastíte... na 125cku dobrý kvapík, na rozbití úst ažaž... fotovýbavu taky kamsi poskládáš, spotřeba by taky šla, tak co ještě bys chtěl??? :?

Mám za sebou zkušenost s Madisonem 250, Kymco Xciting 500, B 400... nic nejelo o moc rychleji než cca.125 skutečných, váha K 240 a B 200 kg. Nad 100 km/hod. začíná být všechno nestabilní, vlní se, kroutí, zvlášť v zatáčkách, na hrbech atd. A mydlit to někde 120 s očima vytřeštěnýma na silnici a s křečovitě sevřenýma rukama na řídítkách... díky, už neee. Jak to píše Peter Mayle ve svých knížkách o Provence...".. teprve při jízdě po polní cestě rychlostí či spíše pomalostí traktoru můžete vychutnávat všechny vůně, zvuky a barvy provencálského venkova." A platí to i u nás.
Vidím to na PCX 150. :D

Hezké zážitky v sedle vašich miláčků. Jirka

Re: Piaggio Beverly 125ie

19 črc 2014, 08:05

V=((R^3/3,6^3)*P-H*9,81*1,3/100)/746

V=potřebný výkon v HP
R=zadaná rychlost v km/h
P=plocha čelního odporu (drag area) v m2; =Cx * čelní plocha v m2
H=hmotnost v kg

V=((110^3/3,6^3)*0,35-250*9,81*1,3/100)/746=

=13,34HP

Požadovaných 110km/h, čelní plochu jsem odhadl na 1m2 a koeficient odporu 0,35 (a to jsem byl podle mě optimista), hmotnost skůtru s řidičem 250kg (to má ale minimální vliv)…zkus to zpočítat s přesnějšími hodnotami a dobereš se k odpovědi, kolik by to asi tak mohlo jet.
Naposledy upravil sinistre dne 19 črc 2014, 08:06, celkově upraveno 1

Re: Piaggio Beverly 125ie

19 črc 2014, 08:06

V=((R^3/3,6^3)*P-H*9,81*1,3/100)/746

V=potřebný výkon v HP
R=zadaná rychlost v km/h
P=plocha čelního odporu (drag area) v m2; =Cx * čelní plocha v m2
H=hmotnost v kg

V=((110^3/3,6^3)*0,35-250*9,81*1,3/100)/746=

=13,34HP

Požadovaných 110km/h, čelní plochu jsem odhadl na 1m2 a koeficient odporu 0,35 (a to jsem byl podle mě optimista), hmotnost skůtru s řidičem 250kg (má ale minimální vliv)…zkus to zpočítat s přesnějšími hodnotami a dobereš se k odpovědi, kolik by to asi tak mohlo jet.

Re: Piaggio Beverly 125ie

19 črc 2014, 08:09

Nějak pořád nechápu, proč se vrtáte v tom, že má někdo Mp3 a né nějaký jiný scoot???
Někomu se líbí to a někomu či ono.
Berte to, jak chcete ale mně se líbí to co mám a zbytek je jen závist !
Kdybych si koupil co se vám někomu líbí, tak budu zase jen u někoho dobrý nebo špatný a to není dobré pro jiných?
Takže si ty blbé a neuvážené keci nechte pro své blbé kámoše co vám to hltají. :lol: :mrgreen:
Teď se ukažte jaký jste borci v ježdění a zkušenostma !!!

P.S. Potrefená husa se vždy ozve :mrgreen:

-- 19 črc 2014, 08:17 --

peezee píše:saimone, zavist ma koreny v hlouposti :-)

Přesně jsi to vystihl :D
Takových hlupákú tu je asi dost co kecají nebo blbě píšou ale tak to asi má být, protože na to dojde někdy a to už asi bude pro někoho příliš pozdě. :shock: :lol:
Naposledy upravil saimon1 dne 21 črc 2014, 21:17, celkově upraveno 1

Re: Piaggio Beverly 125ie

19 črc 2014, 21:48

"blbě píšou ale tak to asi má bít, protože na to" Saimone bít se píše s i, ale v tomto případě s tvrdým. Čeština je ořech pro Čechy, nechápu cizince, kteří se ji učí a naučí. To jen tak by the way

Re: Piaggio Beverly 125ie

20 črc 2014, 07:45

jirka04 píše:Kura Petře,
když koukám na ta Tvoje videa a občas zahlídnu ručku tachometru, tak odhaduju 80-90 že to s velitelkou mastíte... na 125cku dobrý kvapík, na rozbití úst ažaž... fotovýbavu taky kamsi poskládáš, spotřeba by taky šla, tak co ještě bys chtěl??? :?

Mám za sebou zkušenost s Madisonem 250, Kymco Xciting 500, B 400... nic nejelo o moc rychleji než cca.125 skutečných, váha K 240 a B 200 kg. Nad 100 km/hod. začíná být všechno nestabilní, vlní se, kroutí, zvlášť v zatáčkách, na hrbech atd. A mydlit to někde 120 s očima vytřeštěnýma na silnici a s křečovitě sevřenýma rukama na řídítkách... díky, už neee. Jak to píše Peter Mayle ve svých knížkách o Provence...".. teprve při jízdě po polní cestě rychlostí či spíše pomalostí traktoru můžete vychutnávat všechny vůně, zvuky a barvy provencálského venkova." A platí to i u nás.
Vidím to na PCX 150. :D

Hezké zážitky v sedle vašich miláčků. Jirka

Hezké ráno všem z Náchoda, kde jsme na tři denním tour po Čechách na skútru. Jirko, napsal jsi to pěkně. Rozbít hubu se dá i na kole při rychlosti 20km/h, samozřejmě je bez diskuze karambol při 20 a 120...
Píšeš: "co bys ještě chtěl?"
No chtel bych vyjíždět táhlé kopce rychleji než 50 km/h. Včera jak jsme jeli sem směrem na Náchod, tak mohelnický kopec, tam jsme se plazili padesátkou... :-( No tak jsme stihli pomalu sbírat hříbky :D a počítat srnky :D. Po rovině a bezvětří je 125 celkem v pohodě, ale jinak vopruz. V podstatě se jede stále s plynem na plno, čemuž odpovídá i spotřeba.
Jinam včera nám tady dělal doprovod samtony, on má Yamaha X -max 125, ten jen trochu zabral a už byl pryč. Beverly 125ie je fakt hroznej lenoch a jade pomalu, i na 125. A zajetím to nebude, protože zajížděl jsem dle návodu. Ale to je jedno, musím se spokojit s tím co mám, časem možná vyměníme za něco jiné.

Re: Piaggio Beverly 125ie

20 črc 2014, 08:06

MartyD píše:"blbě píšou ale tak to asi má bít, protože na to" Saimone bít se píše s i, ale v tomto případě s tvrdým. Čeština je ořech pro Čechy, nechápu cizince, kteří se ji učí a naučí. To jen tak by the way

Když se chceš rýpat v hovně, tak si dej do nosu. :lol:
Jinak jsi tu nic nového nepřinesl a dělat tu češtináře dokáže každý, když nic co přinese to opravdově a hlavně to zásadní a to je poradit a né prudit. :mrgreen:

Re: Piaggio Beverly 125ie

20 črc 2014, 08:59

Ale no tak, nebuďte jak malí kluci a nehádejte se :-). Každý jezdí na cem mu vyhovuje, tak snad není potřeba takové vzájemné napadání...

Re: Piaggio Beverly 125ie

20 črc 2014, 18:26

Petře, kdybys jel do kopce 100vkou, tak ty srnky nespočítáš :D ba bys je asi zahlídnul jen periferním viděním, hříbky to samo... :D Mohelničák je hroznej kopec, to máš recht, to kdo vymyslel.... :( .J

Re: Piaggio Beverly 125ie

20 črc 2014, 19:47

Petře, je jedno jestli tvůj stroj jede po rovině 100 nebo 110, ale pokud chceš jezdit na výlety ve dvou, tak to chce rozhodně něco silnějšího.
Už se to tady rozebíralo v různých tématech xkrát. 125ka je prostě slabá :(

Re: Piaggio Beverly 125ie

20 črc 2014, 20:49

V Itálii by ti stačila klidně padesátka, ale tady potřebuješ nejmín tříkilo...to samý v autě, jak nedá stovku pod deset sekund, automaticky je brzda provozu. Je tady jiný pohled na plynulost provozu. Jezdí se jakkoli, jen ne plynule.
Samozřejmě, že když se vydáš v pondělí ráno na hlavní tah na fechtlu, tak moc ovací nesklidíš.

Re: Piaggio Beverly 125ie

20 črc 2014, 20:54

Jojo, Beverly 125ie je prostě po slabší ale spíše to vidím na mp3 kor po dnešním ježdění po náchodských heghlech, kdy jsme se několikrát dostali do situace, že jsme málem havarovali. Myslím, že s mp3 bychom takové potíže neměli, ale třeba se pletu.

Re: Piaggio Beverly 125ie

23 črc 2014, 21:48

Ahoj,
taky zreaguji...
Beverly je nádherný,slintal jsem u každýho, kterýho jsem v chorvatsku viděl(a že jich tam je) určitě bych si ho bejt tebou nechal a pořídil si Ačko a časem něco většího nebo MP3, tuším že na Bčko můžeš řídit MP3 300LT, píšou to v inzerátech na TIPMOTO.
Kolik ti to asi žere? Já jezdim od 90ti až 100km/h, někdy když je pěkná silnice tak až 115, a z kopce mezi 115 a 120 blbne omezovač což mě vytáčí.
Samozřejmě že na nádrž(na červenou čárku) dám tak 250km..Nádrž mám asi na 8,5 litru a sucho je až tak odhadem dílek pod červenou čárkou.Odhduji že od plné nádrže po červenou čárku to bude asi 7,5 litru. V Pečkách jsem nádrž vyjel , že jsem tlačil k benzínce:mrgreen:
Pomalejš mě jezdit prostě nebaví, po městě si to užívám a rád i razatně brzdím, předjíždím brzdaře a kolony, kamiony i auta, plazící se 90km/h a užívám si to.Včera jsem jel z Nymburka přes Loučeň, Dobrovice, Ml.Boleslav, Bakov nad Jizerou, krásným údolíčkem kolem Jizery, až k Bělé pod Bezdězem pořád podél kolejí(super zatáčky a hupy a skoro žádný provoz), Doksy(pauza na colu cígo u železniční trati u hotelu u Jezera), Česká Lípa-tam jsem občíhnul nádraží a natočil pár vlaků) Mimoň-Doksy, Vrátenská hora a zase stejnou cestou z Bělé údolíčkem zpět. 230 najeto.Jezdím i delší výlety. Vždycky vyrazim a nevim kam, jen zhruba vím směr. Je to maximální relax a odpočinek od práce a i jiných věcí...
Párkrát jsem jel s bráchou se projet na Seč přes Chvaletice a Hrochův Týnec(on má BMW F850GS) a i když mě odrazoval, ať si koupim skútra, dneska mi říká abych si koupil něco většího ale i tak že to upaluje slušně a rozhodně to nuda není. Druhej kámoš se kterým jsem se konečně po mnoha letech poprvé vrazil projet(Yamaha xjr1300) chválil společnou jízdu na Sázavu a někde jsem mu i ujel :mrgreen: (ale v zatáčce)
Co se týká účelu jízdy, tak za prvé je to kvůli pocitu z jízdy na jednostopém stroji(jezdil jsem dálky na fichtlu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ),
za druhé kvůli ježdění za občasnou vedlejší práci po práci a kvůli nižší spotřebě, vetším přehledu kolem sebe .
Co se týče mě, jsem pevně rozhodnut si udělat řidičák sk. A. Zatím jen udělat. Na moto nemám a řkám si buhví co bude, je mi 36 a když ty testy v práci zatím zvládám při přezkušování tak si udělám dárek k narozkám a udělám si noty na moto.
Jinak Scarabeo splácím tátovi a spíš čekám a sleduju, co se teď dělá za zajímavý stroje za docela slušný prachy s velmi nízkou spotřebou.
Koupi velké moto nemám v plánu, nejdřív za 2 roky.Končím :mrgreen:
P.S.:neech si Piaggio, to je mé doporučení
P.S.II: štvou mě mušky

Re: Piaggio Beverly 125ie

25 črc 2014, 09:38

Petre ja mam tu oranžovou derbi gp1 125 a v prodejních dokumentech se pise ze dosahuje rychlosti az 120 km za hodinu. Když jsem mel seriovej variator tak jsem to na rovine dokazal rozjet i na 118 tacho, coz je neco kolem 109 gps. Pak jsem se nechal lukinem a hlavne tomasem ukecat na variator pollini, ze je lepsi jak malossi (aby taky nebyl kdyz jsou jejich zastupci, ze?)
Od te doby porad uvazuju ze jim vratim ten varec polini oknem! Rozjezd, zmenu jsem nepoznal. Maximalka je ted kolem 108 tacho cca 100 gps a na fakt dlouhé rovine to vyjede na 116/108gps.
Takze kdyby jsi daval lepsi variator, tak se nenech ukecat na pollini!
Odeslat odpověď