Diskuze o skútrech většího objemu.
17 črc 2014, 20:13
No, skůtra máš pěkného, takže první co by jsem tam dal, by byl variátor malossi, nebo by jsem nahradil alespoň válečky a zkusil Dr.Pulley slidery.
Dále někdy pomůže obyčejná výměna řemene . Když jsi ho zajížděl, dal jsi mu od 500Km občas do těla, nebo jsi ho šetřil ?
17 črc 2014, 21:48
Toto co píšeš, je pro mě španělská vesnice, tudíž musel bych svěřit do servisu, teď otázka, kolik by to stálo a jestli by to za to stálo. Zajížděl jsem tak piánko, od těch 500 jak píšeš občas zkusil víc protáhnout, ale na plný kotel ani teď zbytečně netahám.
17 črc 2014, 22:31
Tady je jedno povzbudive video
www.youtube.com/watch?v=yQ91TZ9Ylrk.
Ale italsky neumim ani jsem to neprekladal ,takze je mozna nejaky fake.
17 črc 2014, 22:36
No tak to je pecka!!!! Tak pokud by mi takto jezdil můj skútr, tak jsem naprosto spokojen
Akorát mám obavu, že spotřeba tak o litr větší ne?
17 črc 2014, 22:59
Problém je i v tom, že mu nedáš pořádně do těla!
17 črc 2014, 23:00
Pořádně do těla znamená co konkrétně?
17 črc 2014, 23:04
No ono to video je extrem,takle jede 500.
Ostatni top speedy co na youtube u Beverly 125 jsou, maji kolem 110 tacho.
17 črc 2014, 23:20
petr311 píše:Pořádně do těla znamená co konkrétně?
Že na plný kotel ani teď zbytečně netaháš.
18 črc 2014, 00:54
Přesně, taky si myslim že to může být špatně zajeto, po pětistech km se tomu má začít pořádně nakládat, jinak se z toho udělá líná lemra ...
18 črc 2014, 05:15
Zajížděl jsem to podle manuálu a tam o tahání na plny kotel nebyla řeč. Podobně jsem zajížděl i můj předchozí skútr Kymco Agility City 125 a po zajetí jezdil minimálně stejně možná i malinko lépe než Beverly 125ie, takže v tom zajetí to asi nebude. Nehledě k tomu, že bych byl při takovém stylu jízdy se spotřebou úplně někde jinde...
18 črc 2014, 06:01
Ahoj
Za tu Tvoji velkou spotřebu a trošku nižší max. rychlost muže s velkou pravděpodobností to super maxi extra XXXXXL obrovské plexi. Musí mít při jízdě odpor jako blázen.
Všichni co jezdí na 125ccm 120km/hod. nevozí na skútru sebou tu obrovskou plachtu co ty
18 črc 2014, 06:58
Super, a záhada je vyřešena
. Že to nikoho před tebou nenapadlo...
ale je zajímavé, že na Agility City 125 jsem mel také poměrně velké plexi a tam to nemělo žádný vliv na jízdní vlastnosti, spíše naopak, skútr jel dokonce reálně o více jak 5-6km/h více než udaval výrobce, takže asi tak k tvému argumentu...
Jo, a tu velikost plexi jsi určil nesprávně, správná velikost je 10XL
18 črc 2014, 09:02
http://www.motohouse.cz/jak-zajet-motorku - odstavec " Jak se servisem " ...
Je to jistě každého věc, ale třeba já jsem po pětistech km dával Liberty pořádně do těla a teď mi ten chudáček 7,6 kw vzducháč motor dává 94 km/hod na GPS ...
Na závěr si dovolím jeden citát z motorkářů.cz : Špatně zajetý motor. Netáhne to, nejede to, líná lemra. Typický příklad jsou auta starších lidí, koupená coby nová. Motor není zvyklý na vyšší zátěž a do otáček to leze jako když chce a nemůže. Motor se přílišným šetřením zprasí, ložiska jdou ztuha, o pravidelném podtáčení nemluvě.
Naposledy upravil
pietronimuss dne 18 črc 2014, 14:09, celkově upraveno 1
18 črc 2014, 09:12
Na me staricke X8(2005) mi to jede na rovine 110 a mam vysoke plexi, je pravda, ze to chvili trva nez to rozhulakam a kdyz projede kamion nebo prasti narazovy vitr, tak jsem na 90
ale 100km/h tam mam behem chvilky. A minuly tyden, kdyz byla spravna konstelace hvezd, tak jsem z toho dal 120 pri predjizdeni na delsim useku. Pred vymenou zadni remenice a variatoru, oboji original, mi to jelo ztezka 95km/h a spotreba hrozna (zhruba 3.4-4.0 l/100km). Ted mi to zere 3.2, kdyz to honim 3.4 l/100km.
18 črc 2014, 10:30
Zatímco když tam plexi není, tak řidič nemá žádný aerodynamický odpor...