Piaggio Beverly 125ie

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod crhy » 17 črc 2014, 20:13

No, skůtra máš pěkného, takže první co by jsem tam dal, by byl variátor malossi, nebo by jsem nahradil alespoň válečky a zkusil Dr.Pulley slidery.
Dále někdy pomůže obyčejná výměna řemene . Když jsi ho zajížděl, dal jsi mu od 500Km občas do těla, nebo jsi ho šetřil ?
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 17 črc 2014, 21:48

Toto co píšeš, je pro mě španělská vesnice, tudíž musel bych svěřit do servisu, teď otázka, kolik by to stálo a jestli by to za to stálo. Zajížděl jsem tak piánko, od těch 500 jak píšeš občas zkusil víc protáhnout, ale na plný kotel ani teď zbytečně netahám.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod hstanislav » 17 črc 2014, 22:31

Tady je jedno povzbudive video www.youtube.com/watch?v=yQ91TZ9Ylrk.
Ale italsky neumim ani jsem to neprekladal ,takze je mozna nejaky fake.
Bývalky: Scarabeo 500, Aprilia Mana 850, Honda ADV 350
Uživatelský avatar
hstanislav

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 216
Registrován: 15 kvě 2013, 23:34
Bydliště: Žehuň, Praha
Skútr / moto: Honda Forza 750

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 17 črc 2014, 22:36

No tak to je pecka!!!! Tak pokud by mi takto jezdil můj skútr, tak jsem naprosto spokojen :-D :-D
Akorát mám obavu, že spotřeba tak o litr větší ne?
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod saimon1 » 17 črc 2014, 22:59

Problém je i v tom, že mu nedáš pořádně do těla! :D
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 17 črc 2014, 23:00

Pořádně do těla znamená co konkrétně?
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod hstanislav » 17 črc 2014, 23:04

No ono to video je extrem,takle jede 500.
Ostatni top speedy co na youtube u Beverly 125 jsou, maji kolem 110 tacho.
Bývalky: Scarabeo 500, Aprilia Mana 850, Honda ADV 350
Uživatelský avatar
hstanislav

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 216
Registrován: 15 kvě 2013, 23:34
Bydliště: Žehuň, Praha
Skútr / moto: Honda Forza 750

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod saimon1 » 17 črc 2014, 23:20

petr311 píše:Pořádně do těla znamená co konkrétně?

Že na plný kotel ani teď zbytečně netaháš.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod pietronimuss » 18 črc 2014, 00:54

Přesně, taky si myslim že to může být špatně zajeto, po pětistech km se tomu má začít pořádně nakládat, jinak se z toho udělá líná lemra ...
pietronimuss

5+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 7
Registrován: 21 zář 2012, 08:45
Skútr / moto: Ex Honda CBR 600 RR, Piaggio Liberty 3V ie

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 18 črc 2014, 05:15

Zajížděl jsem to podle manuálu a tam o tahání na plny kotel nebyla řeč. Podobně jsem zajížděl i můj předchozí skútr Kymco Agility City 125 a po zajetí jezdil minimálně stejně možná i malinko lépe než Beverly 125ie, takže v tom zajetí to asi nebude. Nehledě k tomu, že bych byl při takovém stylu jízdy se spotřebou úplně někde jinde...
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod AlesM » 18 črc 2014, 06:01

Ahoj

Za tu Tvoji velkou spotřebu a trošku nižší max. rychlost muže s velkou pravděpodobností to super maxi extra XXXXXL obrovské plexi. Musí mít při jízdě odpor jako blázen.
Všichni co jezdí na 125ccm 120km/hod. nevozí na skútru sebou tu obrovskou plachtu co ty :P
Uživatelský avatar
AlesM

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 13 črc 2012, 22:07

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 18 črc 2014, 06:58

Super, a záhada je vyřešena :D :D. Že to nikoho před tebou nenapadlo...
ale je zajímavé, že na Agility City 125 jsem mel také poměrně velké plexi a tam to nemělo žádný vliv na jízdní vlastnosti, spíše naopak, skútr jel dokonce reálně o více jak 5-6km/h více než udaval výrobce, takže asi tak k tvému argumentu...
Jo, a tu velikost plexi jsi určil nesprávně, správná velikost je 10XL :D :D :D
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod pietronimuss » 18 črc 2014, 09:02

http://www.motohouse.cz/jak-zajet-motorku - odstavec " Jak se servisem " ...
Je to jistě každého věc, ale třeba já jsem po pětistech km dával Liberty pořádně do těla a teď mi ten chudáček 7,6 kw vzducháč motor dává 94 km/hod na GPS ...
Na závěr si dovolím jeden citát z motorkářů.cz : Špatně zajetý motor. Netáhne to, nejede to, líná lemra. Typický příklad jsou auta starších lidí, koupená coby nová. Motor není zvyklý na vyšší zátěž a do otáček to leze jako když chce a nemůže. Motor se přílišným šetřením zprasí, ložiska jdou ztuha, o pravidelném podtáčení nemluvě.
Naposledy upravil pietronimuss dne 18 črc 2014, 14:09, celkově upraveno 1
pietronimuss

5+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 7
Registrován: 21 zář 2012, 08:45
Skútr / moto: Ex Honda CBR 600 RR, Piaggio Liberty 3V ie

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod peezee » 18 črc 2014, 09:12

Na me staricke X8(2005) mi to jede na rovine 110 a mam vysoke plexi, je pravda, ze to chvili trva nez to rozhulakam a kdyz projede kamion nebo prasti narazovy vitr, tak jsem na 90 :-) ale 100km/h tam mam behem chvilky. A minuly tyden, kdyz byla spravna konstelace hvezd, tak jsem z toho dal 120 pri predjizdeni na delsim useku. Pred vymenou zadni remenice a variatoru, oboji original, mi to jelo ztezka 95km/h a spotreba hrozna (zhruba 3.4-4.0 l/100km). Ted mi to zere 3.2, kdyz to honim 3.4 l/100km.
S přátelským pozdravem
peezee IT programmer
------------------------------------
http://peezeeu.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
peezee

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 181
Registrován: 10 čer 2013, 13:32
Bydliště: Opavsko
Skútr / moto: Piaggio X8 125, nyní Yamaha FZS 600 Fazer rv.2001

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 18 črc 2014, 10:30

Zatímco když tam plexi není, tak řidič nemá žádný aerodynamický odpor... :D
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků

cron