Piaggio Beverly 125ie

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Hondas » 27 kvě 2014, 21:39

Petře311, něco podobného jsem zažíval u Hyundai i20, r.v. 2003. Porucha nebyla, palivoměr prostě reagoval se zpožděním na danou situaci. Natankoval jsem plnou nádrž a ručička byla třeba jen v půlce a za 2 minuty se konečně doštrachala na značku plná nádrž. To jen tak navedle, že to, co se zdá být porucha, může být normální stav. Anebo je Piaggio geniální stroj, který ukazuje zásobu paliva podle předchozí jízdy.
Hondas

25+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 41
Registrován: 07 kvě 2014, 19:38
Skútr / moto: Honda PCX 125 2013

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 27 kvě 2014, 21:43

pro jackm
Nevím, jak jsi to myslel, já jezdím dost, neměj obavu. Ale prostě když se nemohu spolehnout na 100% na ukazatel paliva, pak jsem z toho na mrtvici, zvláště při výletech, poněvadž nevím, kam dojedu. Prostě já si potrpím na přesnotu a tenhle ukazatel prostě přesně neukazuje. A za ty peníze, co jsem za to vysolil, si myslím, že ukazatel paliva by měl fungovat naprosto perfektně. U Tchajwance jsem to jaksi neřešil už z principu, doufal jsem, že italoši mají tohle lépe vychytané... :-(

pro saimon1
Ano tohle mám v plánu. Docela rychle se blížím k najetí 5.000km, kdy bude servis, takže tam budu řešit zjištěné nedostatky. Třeba to fakt bude jen nějaká blbost. Uvidíme.

pro hondas
No jenže mě už ta ručička více nevystoupí, naopak, při jízdě viditelně klesá dolů, a to hned po pár ujetých km!!!

pro pbm2
Je to přesně tak jak píšeš, akorát že mě ukazuje při jízdě že je tam méně než ve skutečnosti, tedy jak jsem popisoval, dle ukazatele už jsem měl tlačit, a já přitom jel, a natankovat se mi podařilo necelých 10L, tedy stále někde je 2L. No budu si muset vzít s sebou do kufru rezervní litr benzínu a prostě jet až dokud se nezastaví, protože tohle fakt není normální.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod saimon1 » 27 kvě 2014, 21:55

petr311 - Kdyby u plováku bylo vše v pořádku, tak už jen zbývá zkontrolovat konektory nebo celou přístrojovku.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 27 kvě 2014, 22:45

jj, dobře, uvidíme. Počkám do předepsaného servisu, jak se to bude chovat dále. Kdyby to zlobilo čím dál více, musel bych jít na servis dřív...

Když pominu ten problém s ukazatelem paliva, tak mě docela příjemně překvapuje spotřeba, několik posledních tankování mi vycházelo kolem 3L, a to prosím při maximálním zatížení!!! Poslední dobou totiž jezdím i s manželkou, nějak ji to ježdění chytlo, akorát pro 2 už je Beverly 125ie trochu poslabší, tak pomalu přemýšlím ... no raději nic, pššt, nic jste neslyšeli :-D :-D
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 16 črc 2014, 06:40

Mám dotaz, vlastně dva:
1/ nevíte někdo, jestli se vyrábí nějaké boční uzamykatelné a odnímatelné kufry na Piaggio Beverly 125ie ročník 2013, případně kde v ČR lze koupit? Máte je někdo namontované, pokud ano, mohl bych poprosit o foto? V krajním případě jestli nevíte o vhodných bočních brašnách, ale ty se hůře zabezpečují proti krádeží že?

2/ druhý dotaz se týká maximální rychlosti dosažitelné na Beverly 125ie. Už jsem se dříve zmiňoval, že moje Beverly jezdí nějak pomalu, maximalka se pohybuje těsně kolem 100km/h dle tacho, což mi přijde zoufale málo. Na 11kW stroj mi to přijde opravdu dost málo. Teď jsem si pročítal technické údaje Suzuki Burgman 125 ročník 2014 a já myslel, ze mě klepne. U toho stroje při udávaném výkonu necelých 10kW!!! udávají maximální rychlost 115km/h!!!! Je to vůbec možné???
A tak se ptám, jestli někdo nevíte, nemá Beverly 125ie někde aktivovaný omezovač rychlosti? Protože už podle zvuku mi nepřijde, že by jel na maximum svých možností, skútr je stavěny určitě na mnohem větší rychlosti. Existuje vůbec nějaký způsob, jak skútr zrychlit, aby se vyrovnal ostatním srovnatelným strojům? A nebo je Beverly 125ie staveno vyloženě na couračky?
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Hondas » 16 črc 2014, 07:02

No a co na tu rychlost říkají v tom tolik ochotném servisu ve Velkém Týnci? Nebude to náporem vzduchu? Já zkoušel onehdy maximálku na Hondě PCX 125 při bočním větru na perfektním asfaltu a víc, než 110 tachometrových to nejelo (ukazuje o 6 - 7 více, než je skutečnost podle GPS a obecních radarů). Výkon 11 kW asi nemusí být přímo úměrný dosažitelné rychlosti.
Hondas

25+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 41
Registrován: 07 kvě 2014, 19:38
Skútr / moto: Honda PCX 125 2013

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 16 črc 2014, 07:09

V servise ve Velkém Týnci s tím zatím nic neporesili, a co jsem se ptal oficiálního dovozce, tak maximalka je odpovídající. 11kw stroje buď podle veřejných údajů nebo podle zkušenosti majitelů jezdí podstatně více, běžně 110-120, např. Kymco Downtown 125i, Yamaha x-max, zmíněný Burgman apod. A pokud na PCX 125 dosáhneš 110 byť tacho, tak italosi opravdu Beverly 125ie konstruovali vyloženě na vyhlídkovou jízdu... :-(
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod TUNER » 16 črc 2014, 11:09

Co zkusit delší převod z dvoukila ? Je to stejně divný,že to jede jen 100. Ať ti Lukin půjčí Malosáckej variátor,myslim že ho má ve svej Malagutce )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 16 črc 2014, 20:23

Tak ono to až tak divný nebude, že Beverly 125ie jede pouze kolem 100, v techničáku je uvedena maximálka 105km/h, což za příznivých podmínek lze chvilkově dosáhnout, samozřejmě tacho hodnota, dle GPS asi -10%, talže reálná rychlost něco lehce přes 90km/h. Tudíž na reklamaci to nebude, poněvadž je to dáno konstrukcí skútru. A jestli lze Beverly 125ie nějak zrychlit, jedině nějakým tuněním o tom nic nevím a nikdo asi s výkonem neexperimentoval, tak teda nevím. Pokud je tu nějaký majitel stejného stroje a pokud prováděl nějaké úpravy, budu vděčný, když se podělí o zkušenost.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 16 črc 2014, 22:46

Je to otázka životnosti a spotřeby. Spokoj se s málem, podle mě by to uměli taloši naladit, ale vědí proč to neudělali.
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 17 črc 2014, 05:25

Tak je mi jasné, že teď už mi nic jiného nezbude, jen se smířit s tím co je, teď už s tím nic nenadělám, jedině opět nějakou změnu stroje, akorát už nevím co pořídit, aby konečně stroj vyhovoval po všech stránkách... :-(
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod TUNER » 17 črc 2014, 06:06

Pokud má psanou rychlost 105 a jede ti jen 90,tak je něco špatně,nemyslíš ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 17 črc 2014, 07:00

Špatně nafouklé gumy? Na některých benzinkách špatně měří kompresory. Specielně na Lukoilu v Přerově to ukazuje bludy a na skůtru mi to pokaždé to kolo vyfoukne. Na benzině v Přerově pro změnu nafoukne o 0,6baru víc, než ukazuje. Opravdu přesný je ten na Gulfu a na Slovnaftu.
Rozčarování chápu, když to má podobnou maximálku jako to zdechlé, vzduchem chlazené liberty, které stojí polovinu.
Něco špatně bude, ale říkám si, je to ital...tam je možný všechno, dokonce, že by ani na brzdě těch 11kW nenaměřil.
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 17 črc 2014, 07:36

TUNER píše:Pokud má psanou rychlost 105 a jede ti jen 90,tak je něco špatně,nemyslíš ?

no špatně tam toho bude asi více, špatně je už to, že jsem Beverly 125ie vůbec kupoval, oproti Kymco agility City 125 jsem si moc nepomohl, tedy alespoň co se týče rychlosti a výkonu, protože to je srovnatelné s Agility City... :-(
Ono to těch 105 s odřenýma ušima a při správné konstalaci hvězd :D vytáhne, ale pouze tacho. Tak podle mě tohle je nereklamovatelné, protože oni se mohou ohánět, že konstrukční rychlost to vytáhne i když reálná je někde jinde... :-(

co se týče nafouknutí pneumatik, tak mam svůj měřák a dofukuji ručně, na benzinkách ty kompresory stojí tak za velký kulový HO...

no co dodat, zlaté Kymco. Čím dal více lituji, že jsem raději nesel do Downtown... :-(
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod TUNER » 17 črc 2014, 08:28

Tachometrová hodnota tě vůbec nemusí zajímat. Bavíme se o skutečných rychlostech a pokud to skutečně jede jen 90,tak je to špatně a ani se nedivim tvému rozhořčení. Konstrukční rychlost = skutečná rychlost,ne to co ukazuje tachometr. Ten ber pouze jako informativní. Do TP se uvádí vždy skutečné rychlosti,jaké by měl stroj dosáhnout. Ne nesmyslné tachometrové hodnoty.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků