Piaggio Beverly 125ie

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 08 kvě 2014, 07:45

Nechápu, proč by měla být chyba očekávat, že na Beverly 125ie budu jezdit pod 3 l/100km? Jak jsi určitě sám četl, tak kluci se tady chlubí, že na obdobných strojích jezdí pod 3, tak pokud nekecají, tak to asi není nereálné. Ale jinak souhlasím s tím, že je potřeba počkat na nájezd více tisíc km a teplejší počasí. Já už jsem na čekání v životě zvyklý a povětšinou se stejně ničeho nedočkám... :D :D :D
A teplejší počasí, to je myšleno od kolika stupňů? V našich klimatických podmínkách si během roku moc tepla neužijeme a v mem případě po většinou tím pádem jezdím v extrémních podmínkách, protože zejména při ranních cestách do práce, nebo večer z práce, bývá dosti chladno.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod TUNER » 08 kvě 2014, 10:56

Psal jsem 3 litry +/- 0,5 litru a ty záleží hodně na stylu a podmínkách. Proto očekávat že budu stále jezdit do 3 litrů mi přijde nesmyslné. Pokud pojedeš v létě dálku pohodovym tempem,tak do 3 litrů pojedeš,pokud budeš jezdit crcačky do práce nebo po městě kde je spousta rozjezdů v chladu kolem 5-10°C tak ne. Nevidím na tom nic divného. To že někdo napíše že mu to žere 2,5 litru je nicneříkající údaj......neznáš okolnosti a podmínky.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Janek » 08 kvě 2014, 12:21

Souhlasím s Tunerem. Já když jezdil s Kymcem jen tady po městě, nebyl problém i přes 4 litry. No a na dálce to slezlo pod 3. Takže je to o pohledu na věc.

Ale taky musíš vzít v potaz, že ne každý napíše pravdu o spotřebě :) Nevím proč, ale lidi to tak taky dělají :-)
Jako první Kymco Agility City 125 - byť jen 3 měsíce
Nyní nová Honda SH 125 ........
A samosebou stará dobrá Babeta :-)
Janek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 24 úno 2014, 21:35
Bydliště: Kaplice
Skútr / moto: Už jen Honda SH 125i rv.2013
Tuning / úpravy: nic nic nic

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod waikik » 08 kvě 2014, 12:40

...a tá moja pravda o spotrebe na PCX 150 je asi taká....,že mestký štýl jazdenia asi 3,0 l.......a ak mimo mesto a nie stále plný plyn...,tak cca 2,3-2,6...priemerna rýchlosť 70-80 km/h.No tiež ešte snáď si motor sadá....mám 2300 km najazdených.Osobne si myslím Petře,že si to ešte "sadne".....a propo....ešte si nebol na vývhode Slovenska......toď moja výzva .....chi,chi
..."talianský muzikál"..FORD FOCUS ecoboost 1,6
waikik

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 02 lis 2013, 17:03
Skútr / moto: už žiadny
Tuning / úpravy: žiadne

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 08 kvě 2014, 13:19

Tak já s Agility City 125 měl dlouhodobou spotřebu na hranici 3,3, pod 3 jsem se nikdy nedostal ani při dlouhých výletech, a taktéž mi to nevyskočilo ani na 4 při kratších pojížďkách. Tehdy mi všichni tvrdili, že ta spotřeba odpovídá typu motoru, že je to karbec a tudíž bere více.
nerozumím, proč by někdo mel důvod falšovat spotřebu? Možné je cokoliv, lidi jsou divní. Ja teda za celou dobu od počátku jsem si vedl pečlivou evidenci veškerých nákladů jal u Agilitky, tak nyní u Beverly, takže každý má možnost se ode mě dozvědět skutečné, nijak nefalšované hodnoty. Vedu si na spotřeby.cz.

ale je fakt, že nejen lidi - uživatelé, pozměňují údaje o nejen spotřebě, ale dopouští se toho v hojné míře i prodejci atd. Tak abyste ti měli nad čím mudrovat, přidám pár odkazů.

trochu jsem zapátral na netu a našel zajímavé údaje o Beverly 125ie. Tak např. článek zde, na skutrportalu:
http://www.skutrportal.cz/176-novy-piaggio-beverly-300ie-a-125ie-italsky-klenot.html
dovolím si z něho citovat část:
Také nový motor 125 ccm je nyní vybaven elektronickým vstřikováním paliva, v jeho prospěch mluví nižší spotřeba (- 20%) a náklady na údržbu (- 20%), a také novým chladicím systémem ECS (elektrický chladící systém), který zajišťuje nižší spotřebu energie a tím přispívá k šetření pohonných hmot.
krásně napsáno, ale chybí mi podstatný údaj, jakékoli čísla vyjadřující skutečnost. Takto je to jen prázdná fráze, pod kterou si může kdokoliv představit cokoliv. Autor článku se zjevně neobtěžoval nijak ověřit, jaká je skutečná spotřeba, jaké náklady na servis atd. Prostě jen od nekud převzatý článek, do reality moc nepoužitelný.... A to nemluvě o tom, že ceny za servis od doby napsání článku šly spíše výrazně nahoru i diky slavnému zásahu banky... :-(

další příklad přímo ze stránek dovozce Piaggio - Aspirit.cz:
http://www.skutry-piaggio.cz/skutry/125-ccm/beverly-125-ie
zde si dovolím také citovat zajímavou pasáž:

... Nádrž je umístěna vpředu a pojme slušných 12.5 litru paliva, což při nížké spotřebě zaručuje solidní dojezd...

Opět žádná čísla, takže se ptám, co je ta tzv. nízká spotřeba, 2, 3 nebo 4 l/100 km? A solidní dojezd je co, 200, 300, 400km?? No v podstatě jinak řečeno v reálu ať ta čísla budou jakákoli, tak výrobce, dovozce i prodejce bude z obliga, protože žádná čísla neuvádí. Takže to vypadá, že já budu takový jediný průkopník v ČR, který bude podávat veřejně dostupné a reálné údaje o spotřebě Beverly 125ie a celkových nákladech na provoz :-)
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod waikik » 08 kvě 2014, 13:38

údaje sú síce staršie no nájdeš si tam aj ten tvoj stroj...,aj ked..asi už prešiel úpravami ten motor 125.....http://www.scooter-tuning.sk/?p=429
..."talianský muzikál"..FORD FOCUS ecoboost 1,6
waikik

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 02 lis 2013, 17:03
Skútr / moto: už žiadny
Tuning / úpravy: žiadne

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod koudáček » 08 kvě 2014, 13:41

Jediné motory od piaggia kde je spotřeba pod 3 litry jsou 125 3V a ty jsou u piaggia fly a vespy dá se snima jezdit za 2.5 litrů ostatní jezdí za 3 a více toto mám zjištěné zase já a potvzené několika majiteli ze zahraničí jsou to starší lidé né nějací 20 letí co by možná mohli kecat o spotřebě.

waikik-taky tam kecají rok jsem jezdil z yamahou x-max 125 a spotřeba na dálky v pohodě za 2.3 litrů dlouhodobě jsem si vedl evidenci spotřeby.

Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 kvě 2014, 22:51, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
koudáček

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 16 črc 2010, 19:20
Skútr / moto: X-MAX 125,KYMCO PEOPLE GTI,APRILIA ATLANTIK 125

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 08 kvě 2014, 14:19

pro waikik:
ty bláho, to je snad špatný vtip ne?? Beverly 125 prý 3,85??? No doufám, že se to týká toho předchozího motoru, tudíž po modernizaci by hodnoty, které měřím já, byly asi odpovídající. Ale i tak, zlatá Agilitka... :-(

pro koudacek:
no jak říkám, tady v ČR seriózní ověřené údaje o spotřebě Beverly 125ie nejsou k dispozici, tak alespoň v něčem mám prvenství :D :D :D

pro PBM2:
ano, toho špatného údaje o nádrži jsem si také všimnul, ale už jsem to zde nepsal :-). Dovozce uvádí 15,5L, v manuálu mám uvedeno 12 +/- 1L, v reálu se mi do nádrže povedlo nstlacit nejvíce 10,3L. Takže aby se v tom čert vyznal, jak to vlastně je ... :D
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Janek » 26 kvě 2014, 20:11

Sice jsme o tom už dlouho nemluvili, ale musím Ti napsat svou zkušenost.

Dneska tankováno po najetí 210 km a vešlo se do nádrže rovných 5,37.
Skútr má celkem najeto 400 a tak doufám, že si to ještě sedne a bude trochu líp :-)
Jako první Kymco Agility City 125 - byť jen 3 měsíce
Nyní nová Honda SH 125 ........
A samosebou stará dobrá Babeta :-)
Janek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 24 úno 2014, 21:35
Bydliště: Kaplice
Skútr / moto: Už jen Honda SH 125i rv.2013
Tuning / úpravy: nic nic nic

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 26 kvě 2014, 20:35

Tak já mám k dnešnímu dni najeto přes 3.000km, při několika posledních tankováních mi vyšlo spotřeba pod 3L, a to dokonce při plném zatížení - jízdy s batůžkem. Na druhou stranu, co mi předvádí palivoměr ... no jsem z toho na větvi. Ukazuje si co chce. Natankuji plnou, ujedu pár km, hned ručička spadne na 3/4 nádrže, pak když stojím tak zas ukáže plnou, a nebo teď naposledy jak jsem tankoval, tak pistole už mi vystřelovala, jako že je plno, no ouha, po zapnutí ukazovalo že není plná nádrž a opět při jízdě ručička letí dolů. No nevím, jestli takto blbnou ukazatele paliva u všech skútru, ale na Beverly to je děs. Z auta jsem zvyklý na 100% přesnost, ale to co předvádí skútr .. škoda mluvit... :-(
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Janek » 27 kvě 2014, 17:23

Tak se spotrebou me to tesi za Tebe :-)

A palivomer by me taky stval. Nevim jak na jinych skutrech, ale na Kymcu a i ted na Honde mi to ukazuje dobre.
Pravda, ze jsem na Kymcu ujel 370 a na Honde mam zatim 440 km :-)

Neves hlavu, treba si to sedne. Nebo naopak u me rozbeha :-) :-) :-) :-)
Jako první Kymco Agility City 125 - byť jen 3 měsíce
Nyní nová Honda SH 125 ........
A samosebou stará dobrá Babeta :-)
Janek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 24 úno 2014, 21:35
Bydliště: Kaplice
Skútr / moto: Už jen Honda SH 125i rv.2013
Tuning / úpravy: nic nic nic

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 27 kvě 2014, 21:29

No to máš ještě dost málo najeto, počítám, že na Agility jsi tankoval 2x, max. 3x, na Hondě max. 2x, jestli se nepletu?

Moje Beverly je poslední dobou nějaké divné. Ukazatel paliva ukazuje čím dál větší nesmysly. Dneska jsem se byl schválně projet, abych vyjel nádrž téměř do sucha. Podle ukazatele jsem jel doslova na výpary. Od rozsvícení kontrolky rezervy jsem najel ještě 80km, více to zkoušet jsem už neměl odvahu, neměl jsem s sebou rezervní benzín, takže jsem zastavil na benzince, ručička byla prakticky na suchu. Byl jsem zvědavý, kolik se mi do nádrže vleze. Odhadoval jsem, že minimálně 11L. Omyl. Bez nějakých setinek vlezlo pouze 10L!!! Tedy stále někde líce více jak 2L paliva. A to jsem při tankování dotláčel jak se dalo, pistole mi stále vystřelovala že je plno.

Jak jsem pak sepnul zapalování, taky že ukazovalo plnou nádrž, více tam nemělo smysl rvát, jen by to přeteklo. Po ujetí pár km zas začala ručička klesat neskutečně rychle dolů. Jak jsem pak zastavil u garáže, po najetí necelých 15km, tak ručička zas vylétla na stav plná nádrž.

No jsem z toho už jelen, tohle snad není normální, aby ta ručička lítala jak splašená??
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Mohy 125 » 27 kvě 2014, 21:32

asi bych zvážil reklamaci. :o :(
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod jackm » 27 kvě 2014, 21:34

Moc se v tom rýpeš, víc jezdi, míň piš. Žádný stroj není dokonalý. :wink:
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod saimon1 » 27 kvě 2014, 21:36

Nech si při servisu zkontrolovat kontakty a funkci plováku nádrže, třeba je něco špatně. :roll:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků