Piaggio Beverly 125ie

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Lukees » 07 kvě 2014, 17:16

Petře musím se přidat k názorům co tady už padly a to rozhodně přejít na normální natural 95 a ne jezdit na prémiový či jiným přívlastkem vyzdvihovaný benzín. K aktuálnímu stavu najetých km na tvé beverly rozhodně není motor ještě zajetý do té míry aby mohl poskytovat plný výkon ,jinak abych urychlil tvé rozhodování o přechodu na větší obsah není problém se domluvit do Lipníku to mám kousek a můžeš se svézt a porovnat,musím tě ale varovat je to silně návykové :wink:
Uživatelský avatar
Lukees

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 16 bře 2014, 17:57
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Piaggio beverly 400 ie

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 07 kvě 2014, 18:45

Já bych to nedoporučoval. Už tak se mu nezdá, jak to jede a ty ho dorazíš!
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 07 kvě 2014, 19:29

:D :D :D Kluci tak dík no to jste mě potěšili :-D
Ne, vážně. Jak jede skútr o větší kubatuře si celkem umím představit. Měl jsem možnost kousek se svést na MP3 Piaggio 300 a 500ccm, jsou to nesrovnatelné rakety. No asi jsem divnej, ale nějak mě tyhle rakety nelákají. Jak jsem psal, pokud bude mé Beverly dosahovat parametrů jak tady uváděl Gandalf s Kymco Downtown 125, tak jsem naprosto spokojený člověk. Pro mé potřeby naprosto dostačující. Samozřejmě může nastat jiná situace, že se mi podaří zlanařit moju jako batůžek a pak se může stát, že výkon nebude stačit. Pak samozřejmě přijde čas na změnu. Buď udělám papíry na A a koupím něco výkonnějšího, nebo koupím další 125ccm, trochu menší a moja by jezdila s ním sama (ale to asi nebude hrozit) a nebo k Beverly bych pořídil mp3 buď 300 nebo rovnou 500ccm, že by nás to v pohodě uvezlo oba a ani bych nemusel dělat papíry. Ale to jsou zatím jen plány. Reálně budu vděčný, pokud se podaří rozumně rozchodit moje stávající Beverly.

Jinak dneska z práce poprvé jízda s plexi v dešti, je pravda, že bylo opršené, tudíž húře vidět, ale dalo se to. Naopak naprostý luxus v ochraně, konečně jsem nebyl mokrý, prostě pod dekou a za plexi, no co více si přát :-)
Ale mohlo by být už zas hezky, chtěl bych zas vyrazit na výlet a lidičky, možná se zadaří, že pojede se mnou moje polovička, což bude velký úspěch :-).
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Hondas » 07 kvě 2014, 19:53

Kdesi na Facebooku kdosi psal, že se nějaký prodejce divil, že si Petr pořídil Piaggio. Že by se dobře prodávalo a přitom mělo nějaký skrytý nedostatek? Nevím.
Já jsem právě koupil Hondu PCX 125, pro potěchu a občasné krátké výlety 50 tam a 50 zpět. Až to zajedu, tak se s Petrem zkusím domluvit, abychom porovnali výkon. Můj je papírově ovšem nižší. No ale Honda je údajně dobrá Honda.
Nakonec při výletě do Napajedel a Vizovic minulý víkend byla s Petrem ve skupině také jedna PCX a jeli na ní dva. Tak Petr mohl nejlépe porovnávat jízdní vlastnosti - on sám na silnějším stroji, oni dva na slabším.
Hondas

25+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 41
Registrován: 07 kvě 2014, 19:38
Skútr / moto: Honda PCX 125 2013

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 07 kvě 2014, 20:09

Z fyziky jsem jedničky nedostával, ale řekl bych, že výkon se projeví hlavně ve zrychlení a na rychlost je třeba krouťáku, který mají shodný...
Tedy čím nižší hmotnost a vyšší výkon, tím líp zrychlí...když už jede vyšší rychlostí, hmotnost nehraje velkou roli, důležitý je odpor vzduchu a převod výkonu na kola...takže bych se nedivil, kdyby PCX jelo rychleji vzhledem k nižší stavbě...
Třeba pomůže změna válečků za pulleye
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod pasena » 07 kvě 2014, 20:36

Ahoj, já si v roce 2012 koupil Kymco People 125GTi po ježdění na Piaggiu 50 NRG. Spotřebu jsem měl po zajetí 2,7 l při mé váze 110kg. Dokoupil origo plexi a na maximálce a na spotřebě to nebylo znát. Jak je zde řečeno je to pouze čínské Kymco, ale nikdy mě nezklamalo a po 7000km jsem ho prodal a koupil to samé v 300stovce.
Uživatelský avatar
pasena

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 14 bře 2011, 21:46
Bydliště: Děčín
Skútr / moto: 1. Kymco People GTi 125, 2. Kymco People GTi 300
Tuning / úpravy: 1. Malossi Multivar, 2. Nic zajíždím

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 07 kvě 2014, 21:03

Jejda, tady to žije, pomalu více jak ve vlákně PCX :-D :-D :-D
takže postupně.

pro Hondas:
Jo, to bylo na mém Facebooku, někdo tam cosi takové povídal, ale nic konkrétního. Ani nevím, jaký prodejce říkal že jsem koupil špatně a ani se mi nepodařilo vydolovat z dotyčného, co by pro mé potřeby lepšího doporučil. Takže ten názor beru jako jedna bába povídala ...
Tu tvou nabídku beru!! :-) Osobně by mě také zajímalo nějaké přímé srovnání. Odkud jsi? Nemáš v profilu bydliště ... Můžeme udělat nějaký test a pak to zde zveřejníme, určitě by to zajímalo dost lidí :-)
Ano, na výlet v neděli do Napajedel jel MartyD s manželkou. Já ze svého pohledu nedokážu posoudit, to by musel napsat sám Marty. Akorát co mohu za sebe sdělit, tak vedl jsem kolonu rychlostí zhruba 80-90km/h dle tacho, ale podotýkám, že jsme jeli prakticky celý úsek do Napajedel po větru, a to docela silném, takže já jsem ještě s tou mojí plachtou :-D plyn jen lechtal při této rychlosti a pak když jsem se Martina ptal, jestli stíhali, tak říkal že v pohodě. Ale po větru to není zrovna relevantní srovnání, po větru jede dobře i největší šnek :-D. Takže jsem pro určitě udělat nějaký test.

pro pasena
Nad Kymco People GTi 125 jsem také silně uvažoval, ale jeden prodejce mi to hodně rozmlouval, že jezdí hůře jak Honda SH125... No je fakt že People je dost podobné parametry Beverly, také dost velká váha, tudíž ty rozjezdy jsou pomalejší než u lehké Hondy. Ale s tou spotřebou jsi mě také překvapil, tady Piaggio udělalo někde chybu, že mi to tak žere. jak jsem psal výše, já čekal také spotřebu do 3L a ne 3,5 a možná i více ... :-( Jen se zeptám, jakým stylem jsi na People 125 jezdil? jakou rychlostí atd., protože to je také docela podstatné pro porovnání.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Janek » 07 kvě 2014, 21:08

Ahoj Petře,

já jsem si v únoru letos koupil Kymco Agilitku 125 a hodně k tomu pomohlo Tvoje vlákno.
Stačil jsem na něm najet jen 380 km. Pak přišla nabídka na Hondu SH 2014 za výborný peníz a protože jsem ho vždycky chtěl, pořídil jsem si ho. Dneska mám oba, než Kymko najde nového majitele a popravdě když jsem si sjel na Hondě, je to rozdíl. Zatím jí nehoním, takže bych to výkonově neporovnával. Ale zatím mi to takový rozdíl nepřijde.
Rozdíl je v podvozku a to podle mě docela dost a pak bude ve spotřebě. A i ve velikosti nádrže :)
Ale je to srovnávání dvou strojů, který je každý jinde a to hlavně cenově.
Popravdě si myslím, že kdo nepotřebuje větší dojezdovou vzdálenost na nádrž a extra nízkou spotřebu, Kymko je výborná volba a mám takový pocit, když čtu Tvé příspěvky, že Ti taky tak trochu chybí :-)
No a jaké poučení z bajky? Užívej to co máš, je důležité mít pocit spokojenosti. A neřešit. Každý skútr má nějaké plus a mínus a nikdy nebude nic 100%.
Jako první Kymco Agility City 125 - byť jen 3 měsíce
Nyní nová Honda SH 125 ........
A samosebou stará dobrá Babeta :-)
Janek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 24 úno 2014, 21:35
Bydliště: Kaplice
Skútr / moto: Už jen Honda SH 125i rv.2013
Tuning / úpravy: nic nic nic

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod pasena » 07 kvě 2014, 21:44

Styl jízdy byl při zajíždění do 80 km/h, po zajetí využívání výkonu. Ve 3000 km namontován malossi variátor a težší válečky. Spotřeba zůstala stejná. Ted´ s 300kilem mám aktuální spotřebu 3,15 - 3,3 l, při vyšší průměrné rychlosti a stejném plexi.
Uživatelský avatar
pasena

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 14 bře 2011, 21:46
Bydliště: Děčín
Skútr / moto: 1. Kymco People GTi 125, 2. Kymco People GTi 300
Tuning / úpravy: 1. Malossi Multivar, 2. Nic zajíždím

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 07 kvě 2014, 21:57

To zní jako z říše snů ... :-( ach jo :-(
To já kdybych jezdil po zajetí stále plný výkon, tak mám spotřebu asi 5 l/100km ... :-(
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Janek » 07 kvě 2014, 22:56

Měl jsem v oku kdysi Aprilku Scarabeo a nešel jsem do toho, protože motory dělá Aprilie už v Číně a co jsem vygooglil, tak s výkonem 11 kW se do třech litrů nikdo nedostal. Spíše psali 3,5 až 4.
Tak nevím, jestli nebudou třeba všichni Italové takový?
Jako první Kymco Agility City 125 - byť jen 3 měsíce
Nyní nová Honda SH 125 ........
A samosebou stará dobrá Babeta :-)
Janek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 24 úno 2014, 21:35
Bydliště: Kaplice
Skútr / moto: Už jen Honda SH 125i rv.2013
Tuning / úpravy: nic nic nic

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod koudáček » 07 kvě 2014, 23:52

Přesně tak tento motor označení quasar je prostě takový a strká se do hodně italů se podívejte na ty motory piaggoi,aprilie a vespa jeden motor a stejně papají s tím se budeme meset tak nějak smířit asi opravdu stojí za zkoušku ještě variátor malossi a po zajetí možná ty těžší válečky,ale tady bych byl asi opatrnější kdo jezdí v kopcovitém terénu tak si moc nepomůže spíš naopak nevím chce to vyzkoušet.
koudáček

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 16 črc 2010, 19:20
Skútr / moto: X-MAX 125,KYMCO PEOPLE GTI,APRILIA ATLANTIK 125

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod MartyD » 08 kvě 2014, 00:10

no já abych Tě Petře trošku uklidnil, tak ve dvou s manželkou to PCXko na výletě do Napajedel a zpátky taky vzalo 3l/100,
takže dojezd ve dvou s tou miniaturní nádrží 200 km. Ale co, v ČR máme řekl bych nejhustší síť benzinek v Evropě, tak to neřeším, stejnak mě po stovce na Hondě bolí zadek tak, že si rád to kafe na pumpě dám :-)
Uživatelský avatar
MartyD

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 44
Registrován: 23 čer 2013, 08:56
Bydliště: Uničov
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: čelní sklo, kufr, reflexní pásky na kolech

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 08 kvě 2014, 05:29

No Martine, tímto jsi mě moc neuklidnil, tobě to vzalo 3 L, ale ve dvou, já když pojedu ve dvou, tak počítám, že pod 4 L nepůjdu... :-( No zda se, že Italosi si pod pojmem "úsporný motor" představují úplně něco jiného, než třeba Kymco, Honda, Yamaha...
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod TUNER » 08 kvě 2014, 07:23

Zase neblbni.....5 litrů to žrát nebude ani kdyby jsi to honil. 4 litry...to už by jsi se musel hodně snažit,ale tak nejde jezdit pořád. Za 4 litry jezdim střelbu na 250ce....
Pokud jsi myslel že budeš jezdit do 3 litrů,tak to byla chyba. Tyhle motory se snad nikde (krom papírových hodnot) nepropagujou jako úsporný,ale reálná klasika kolem oněch 3 litrů +/- 0,5 litru,takže jseš naprosto v normě. Velká výhoda toho motoru - hodně dílů. Sežeň si válec a převody z VXRa a hned máš výkonu a rychlosti dostatek. .... samozřejmě že to je u nového stroje blbost,ale třeba časem. Ale uplně ideální,udělat "A" a nevymejšlet kraviny. Pak máš neomezený výběr kdykoliv tě napadne a nebude něco na daném stroji vyhovovat,ne se stále omezeně rozhlížet a jen slintat na větší stroje. Stopětadváca bude pořád omezená a když budeš chtít stíhat silnějším strojům,pojedeš za víc než ony stroje na půl plynu,jak už tady kolega a ostatně i já několikrát napsal.
Na závěry bych opravdu ještě pár tisíc počkal a hlavně počkej až bude tepleji,to udělá na spotřebě taky dost. :wink:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků

cron