tak jakasi udrzba by se obvzlast u 2T mela delat. Dekarbonizace pistu,hlavy. Cisteni karburatoru,mozna me nekdo za to zlincuje ale od dob co sem sedlal Mustanga cistim (cti vypalujil) vyfuk. Karburator by se mel take cistit ale tam by to spis nejelo nez vice zralo,pri zaneseni. To same vzduch filtr. Obcas vyprat neuskodi.
Nez budes kupovat novou trysku,koukni na svicku jakou ma barvu. Potom se mrkni jak mas nastavenou jehlu v karburatoru,zda neni na max. prutok,to znamena ze by byla na tom zarezu nejvic dole. Dale me napada ze by mohl byt problem se syticem, ze by mohl lehce nedovirat a tim padem by tam neco proteklo navic. Ze je spatny poznas treba podle toho ze musis obcas startovat s mirnym pridanim plynu,pokud je skutr myslim zahraty.
Me taky odesel a byl nahrazen manualnim. Moc nedoporucuju,pokud nema dalkove vypinani/zapinani. Je k nemu pristup jak k penezum
Pokud vyresis vsechny tyhle veci,myslim ze minimalne neco z toho bude spatne. Tak zacit pomalu stelovat a opravovat az se dosahne kyzeneho cile,kterym je spotreba pod 4l aspon