obiwanken píše:Kolega sa neohlasuje tak moj dalsi pribeh.
Tak ten moj Satelis uz ani s otepelenim nechcel startovat. Jednoducho tocil a tocil, sviecka mokra a nic. Uz ani po vymene sviecky sa mu nechcelo naskocit.
Zacal som postupne, najprv vstrekovac/injektor isiel von a sledoval som rozstrek volnym okom pri startovani. Rozprasoval nadherne. Ale aj tak isel do ultrazvukovej vane, nasledovala skuska ale ziadna zmena.
Dalej som kupil novy regulator tlaku paliva, vymena a zase ziadna zmena.
Potom kontrola vole ventilov, tam bolo vsetko OK.
Dalej som zacal so sledovanim videi na YT na toto tema. Padlo rozhodnutie na kupu sady na meranie tlaku v palivovom systeme a tiez na meranie kompresie. Po cca mesiaci prisiel prvy balik z AE. Bol to kit na meranie tlaku paliva. Hned som isiel na to. Podla servisných papierov ma mat tlak 250 kPa. Ja som vsak nameral "LEN" 200 kPa. Aj ked mi kazdy tvrdil ze toto to nemoze robit tak som aj tak objednal nove cerpadlo, tiez z AE v cene asi 25 eur. Predsa 250 a 200 kPa je rozdiel -20%. A tych par eur ma iste nezabije. Este som si aj vsimol ze mi "pada" palivo, cize po tyzdni stania bol filter prazdny a bez tlaku.
Medzi tym prisla sada na meranie kompresie. Tu som sa zacal bat ci nieje motor uz KO. Výsledok merania cca 150 PSI. Super odlahlo mi. Uz som sa videl ako kupujem Satelis 250 a prehadzujem SPZ
Asi pred dvoma tyzdnama mi prislo cerpadlo, sice bolo urcene pre KTM s vystupom 350 kPa oproti povodnemu VDO 250kPa ale co, na skusku dobre.
Cerpadlo islo ihned do nadrze, dalsia skuska a tlak 250 kPa. Nasleduje start a zase to iste. Ziadna zmena. Este ma napadlo vyhodit sviecku co tam bola pocas skusania. Hnusna cierna zakarbonovana. Dal som tam pouzitu ale ocistenu v ultrazvuku na ktorej som jazdil minule leto.
Nasleduje start a sup motor slape. Takto som skusal startovat kazde rano aj pri vonkajsiej teplote okolo 5°C a super, motor ide.
Konecne som mohol nahodit kapotaz a ist uz aj tak na prepadnutu STK.
Suma sumarum
Takze chyba v palivovom cerpadle aj ked vizualne sa zdalo ze vstrekovac rozprasuje ako ma.
A reci ze rozdiel 50 kPa to nemoze robit ? Ale trt moze. Uz som nabehal par kilometrov a bez problemov a taktiez palivo "nepada".
A ako bonus ! Bol som navstivit Motoshop v nedalekom meste lebo hladam/zvazujem kupu choppra. Dal som sa do reci s mechanikom a prisla rec aj na Satelis a povedal som mu ako ma ten moj poklad skusal. Hned hodil rukov a povedal "Uz som ich tu mal styri a vsetko chyba cerpadla !"
Tak pani, zacina nova sezona. Prajem vela stastnych KM.
125 píše:Ahoj Satelise 125 mám od loňského podzimu.
Jede úplně božsky, zrychlení, pohodlný posez, všechno O.K.
Jsem s ním maximálně spokojený.
Servis dělají v Brně Modřicích, takže pro mě kousek.
Vždy po 5 000 km , bys měl zajet na servis, čeká mě to na jaře.
keto píše:a hlavně to vozidlo bude provozu nezpůsobilé, když tam dáš jiný rozměr, než je v TP, takže při nehodě půjde vše za tebou
panTerek píše:keto píše:a hlavně to vozidlo bude provozu nezpůsobilé, když tam dáš jiný rozměr, než je v TP, takže při nehodě půjde vše za tebou
To není 100% pravda, vozidlo sice není způsobilé, ale v případě nehody je rozhodující, zda použití nesprávných pneumatik mělo prokazatelný vliv na vznik dopravní nehody, viz https://poradna.finance.cz/pojisteni/64273-nezpusobile-vozidlo-a-postoj-pojistovny/.
To, že spousta lidí věří první věci, kterou jim Franta v hospodě, policie, nebo pojišťovna řeknou, je jejich problém, ale není nutné tyto neúplné informace posílat dál.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků