Diskuze o skútrech většího objemu.
26 srp 2019, 22:53
O tu sadu - "spalena jednotka" bych mel zajem na nejaky vyzkum, viz
100-125ccm-skutry-f3/dokumentace-motoru-125ccm-peugeot-fdx-piaggio-t16168.html (mimochodem, prave ladim kod na synchronizaci senzoru klikove hridele, resp. detekci te mezery).
Rucicky pri otoceni klice probehnou, ale to dela ta pristrojovka sama. je potreba zjistit zda "naskoci" rpm pri startovani starterem. + ty dalsi veci co jsem psal.
Podle meho nazoru ty jednotky jsou skoro vsude stejne atmosfery az po variantu s kompresorem, alespon tedy v tech zakladnich vecech (neberte mne prosim ted' za slovo, rozdily tam jsou, ale jsou drobne). Startoval by to melo i se "starym" kabelovym svazkem. Kdyz prohodim jednotky mezi jetforce a satelis, tak prestoze maji obe jiny vstrik a buh vi co dalsi, normalne kazdy skutr jde nakopnout.
29 srp 2019, 13:58
Ahoj mhi, nejde mi odpovědět přes SZ, napiš na email:
peugeot406x@seznam.cz
29 srp 2019, 14:11
Tak se zeptám na Satelise 125 a ŘJ, je zde někdo, kdo dokáže resetovat ŘJ do továru, tak aby se dala přihlásit k jinému stroji na immo ? Co jsem zatím zjišťoval, tak by to měl umět Advanced scooter workshop a ještě jeden SW, který by mohl i fungovat s elm327, popř. s KKL.
29 srp 2019, 17:32
ASW umi udelat klice a naparovat motorovku k immu (synchronizace IMMO-Motorovka bude pres ID master klice). O nicem dalsim nevim, ale zajima mne to.
FiCOM to neumi
http://www.obdtester.com/ficom-eculist/ ... _2006_2013
29 srp 2019, 19:55
Jo tohle kdyby slo tak možná už jezdím
Sent from my iPhone using Tapatalk
30 srp 2019, 07:43
Ahoj, dle manuálu jde nová ECU spárovat se strojem a immo bez použití dalšího nástroje, dle manuálu od ASW jde použitá ECU dostat do továrního natavení "NEW ECU", proto sháním někoho s ASW, já jezdím, ale moje ECU není úplně zdravá, mám náhradní.
30 srp 2019, 07:50
Jen úplně přesně dle manuálu ASW vlastně nevím kterou mám jednotku:
PHILIPS TSDI / DiTECH / PUREJET with TQFP-64 MC68HC908AZ60A (3K85K) MCU
READ/WRITE MC68HC908AZ60A internal EEPROM by K-Line
READ/WRITE external SPI EEPROM 25C160 by K-Line
READ MC68HC908AZ60A full 64K memory area
CLEAR FAULT MEMORY
RESET TO NEW / IMMO-OFF !!!!!!!
Changing the injection ECU
Change the ECU.
Check that the diagnostic plug jumper is fitted.
Switch on the ignition using the red key to program the injection ECU.
Checking the ignition and injection ECU.
Install a new ignition injection ECU.
WITHOUT the diagnostic plug jumper, start the engine with a black key.
If the vehicle
25 zář 2019, 19:50
Tak jsem to natočil co to děla Vlastně nedělá
https://youtu.be/FRveOfOpmrsSent from my iPhone using Tapatalk
25 zář 2019, 22:41
Motorovka ani immo podle meho nazoru nemaji napeti nebo vubec nefunguji.
Alternativne nejaka hruza v kabelazi.
EFI kontrolka se musi rozsvitit, Immo (zamecek uprostred vlevo) musi blikat kdyz je vypnuty klic (mene nez 24/48? hodin) a pri zapnuti klice se rozsviti a pak zhasne.
27 zář 2019, 20:07
No nic já si myslím osobně že bude provar v tom svazku protože když jsem to připojil na starý svazek alespoň IMMO blikalo, motorovka ne to dá smysl když ve starším je jiná, po výměně svazku za novější typ to je takhle. teď se mi povedlo sehnat sadu toho staršího typu za slušný peníz tak ještě tomu dám šanci poslední. Mám i nabídku k tomu dostat kompletní sadu zámků ( nemusel bych řešit klíč v klíčnictví poskládat dle mého zámku ) jen nevím jak vyndat zámek spínačky ???
30 zář 2019, 18:08
Ty jednotky Synerject M2/M3 maji stejne (podobne) zapojeni. Stejne je v zakladnich vecech. Motor se starym svazkem dle meho nazoru musi jet i s novou jednotkou a opacne. Stejne tak kdyz se prehazou vstriky (maly za velky a naopak), NEJAK to jede.
Kdyztak toho Satelise na dily koupim
.
30 zář 2019, 18:58
Nemají novější typ má jednotku na klapce starší pod pravou nohou
Sent from my iPhone using Tapatalk
30 zář 2019, 21:05
Aha, tak moment, to je potom ale uz Euro4 a ne euro3. Nebo se pletu?
Ono bylo i vic tech verzi s tou klasickou jednotkou (prava noha) co ma 22pin konektor (Synerject M2/M3/TSDI). Lisi se treba vstrikem.
Slo by sem dat fotku te ECU ? Mela by to byt Synerject PMTC QP500.
01 říj 2019, 06:50
Jo až takhle se to rozlišuje dále jo, tak teď už jsem v tom úplně zamotanej a jestli to zprovoznim tak už mě asi nic nezaskoci. Nicméně tu původní teď vyfotit nemuzu jelikož se v garáži mění střecha a k části kde mám satika se fakt nedostanu, ale tohle jsem koupil jako první
tam mi bylo řečeno že je potřeba i jiný svazek - koupil jsem tedy i ten - výsledek známe jednotky spolu nemluví. Teď se chystám na tuhle
která na první pohled vypadá jako ta stará (immo a klíče k ni samo jsou ) tak doufám ze už to pojede
Sent from my iPhone using Tapatalk
04 říj 2019, 17:12
Jeste tu je alternativa takovato ridici jednotka
https://www.youtube.com/watch?v=8u-g0XgyDAA