11 dub 2019, 07:56
24 dub 2019, 17:42
obiwanken píše:Hladal som dalej, Prisiel som az ku konektoru k ECU. Ked som snim zacal hybat tak motor samovolne pridaval, uberal a rozsvietila sa kontrolka EFI (porucha vstrekovania) a vybehlo niekolko poruch vsetko okolo vstrekovania. Takze som aj tento konektor odmastnil ale nepomohlo. Ked som sa nan pozrel z blizsia tak som zbadal v konektore samica "roztahane" vnutra. Tak som ich malym skrutkovacom stlacil. Vsetko som poskladal, vymazal chybove hlasenia a nastartoval. A VOILA motor ide tak ako chcem ja. Este som skusil hybat s ECU konektorom ale ziadna zmena v chode, vsetko OK.
24 dub 2019, 18:26
24 dub 2019, 18:37
mhi píše:ECU je umistena na prave strane nadrze (tzn. pravy plast u nohou). Nicmene to muze byt cokoliv, nejjednodussi je to vzit na diagnostiku a hned se uvidi co to je bez nutnosti badat.
Otacky to samovolne "pridava" kdyz nefunguje MAP nebo je rozkalibrovana skrtici klapka (moje zkusenost, ale muze to byt i vic veci, treba vadny vstrik, prisavany falesny vzduch, atd).
24 dub 2019, 21:13
25 dub 2019, 17:36
29 dub 2019, 16:01
01 kvě 2019, 08:09
19 čer 2019, 10:23
Chong píše:Ahoj, no mě to taky dlouhou dobu koktalo při startech a tak jsem letos chtěl jít do nové lambda sondy. Ale začátkem zimy mi zazlobil motor že nešel nahodit a při čištění svíčky jsem jí prohodil za šuplíkovou co nezačína NGK9 ale NGK8 a najednou jsou starty čistý.. nechce se mi věřit že to bylo tím, ale funguje a tak neřeším. Taky moc nevěřím že po zimě může být dobré palivo s ohledem na babišovy sračky v benzínu. Párkrát jsem už zažil na jiných motorkách že po výměně starého paliva chytla. Chci sem ale napsat svojí další zkušenost. V tejdnu se mi zajízdy rozsvítila kontrolka mazání. Hned jsem tušil že motor je gut, tak jsem to risknul a těch pár kiláků dojel. Tedy jak jsem předpokládal došlo k destrukci tlakového snímače oleje. Jedná se v podstatě o konstrukční vadu motoru 125ccm motoru Peugeotí produkce. Tlakové čidlo je velmi blízko výfukového kolene a sálavé teplo uškvaří tělo tlakového snímače. Předchozí původní tlakový snímač se rozpadl tak, že praskl a přes něj vytékal olej z motoru. Frantíci se snaží tento defekt zmírnit tak že tlakový spínač zabalili do takové šprcky a přetáhly přes něj a také přes část přívodního kabelu opletenou chráničkou. Moc to nepomáhá, protože moje další čidlo vydrželo tak lehce přes 4500km. http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/tl ... M_0306.JPG . Čidlo jsem vyměnil za nové (v pořadí i s původním už třetí). Bohužel to nejde udělat na motorce, takže jsem musel vycuknout motor ven ze skůtru, no spíše jsem odjel skůtrem z pohonné jednotky. Tenhle problém nelze nijak efektivně vyřešit, tak abych ulevil od tepla působící na čidlo, obalil jsem celou délku kolena termoizolační páskou na výfuky. No uvidíme jak dlouho nyní vydrží nové tlakové čidlo. Fakt mě nebaví co rok vyndyvat motor ze skůtru... Přikládám fotky pro inspiraci. http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/tl ... M_0316.JPG , http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/tl ... M_0317.JPG a http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/tl ... M_0319.JPG .
19 čer 2019, 17:24
27 čer 2019, 20:18
28 čer 2019, 09:41
28 čer 2019, 10:11
15 črc 2019, 21:01
16 črc 2019, 00:46