HMI - koukal jsem na tu babetu. Bylo to k něčemu? Dělal jsem stejnou věc pro dvouválec veterána, kterým po mnoha desetiletích době nefunguje odstředivá regulace předstihu a nedá se to za rozumný prachy uvést do původního stavu. Byl to taky 2T. Ovšem měl jsem to jednodušší o to, že jsem křivku nějak extra nemusel ladit, ale okopíroval jsem původní. Tam to ale zřejmě od výrobce bylo jen na zklidnění volnoběhu a zlepšení běhu v nízkých otáčkách, protože předchozí předválečný model to neměl a měl stejný výkon. Taky je problém že do 2T nedáš lambda sondu, takže snaha o efektivní řízení je tak trochu naslepo . Tak jsme se dál touto cestou pro jiné 2T motory nevydávali, ikdyž nás taky lákalo dát vstřiky ke klice. Prostě moc problémů a málo benefitu ale hlavně chceme jezdit V tom autě jsem měl dvě křivky a obě byly v CPU přepínatelný jumperem, rozhraní pro ladění přes PC se mi nechtělo dělat.. ale koukám že Ty jsi větší hračička, zahlédl jsem USB. Mě psát SW pro PC prostě nebaví..
Jak se ptáš na to zpoždění... no sice mám Geopolise, ale řídící jednotka a motor jsou stejný. Já nic takového u teplého motoru neregistruju. U toho studeného se to stává, ale to je spíš efekt dušení, než zpoždění. Hnusný je ale když zazlobí za jízdy na neprohřátém motoru, že to při ubrání plynu jde do volnoběhu a nereaguje pár vteřin na plyn. Ale to souvisí s tou závadou jak jsme si psali. Obcházím to tím, že na studeném motoru pokud možno prudce neubírám plyn.. no občas to v provozu není úplně košer jet víc na motor než na situaci