Ahoj, podle mě budeš mít špatnej snímač tlaku oleje. Tenhle motor bych řekl má konstrukční vadu s umístěním snímače tlaku oleje (tlakový spínač). Je tak blízko kolene výfuku že se teplem spéká a z dlouhodobého hlediska nepomáhají ani ty ochranné šprcky a opletení co tam dává výrobce. Někdy se přepeče i přívodní kabel. Mě se spínač spekl tak, že prasknul a začal s krz něj vytékat olej, přesto tlak měřil
. Koukal jsem co za něj chtěj frantíci a přišla mi to nesmyslná cena a nechtělo se mi ani čekat na dodání abych mohl jezdit. Na originále bylo naštěstí uvedeno,že spínací tlak je 0.15 BAR a závit to má M10x1, tak jsem se pohroužil do katalogů náhrad a téměř nic. Nakonec mě vysvobodil olejový spínač ze škodovky Felicie např.
https://www.lacneautodiely.sk/olejovy-t ... ,1656,1858 . Má sice velkou výrobní toleranci spínacího rozsahu, ale je to OK. Stál něco kolem stovky
. Zhasíná hned po nastartování. Problém byl akorát s tím že matice spínače je o něco větší (originál je 21 a škodovka má na 24mm klíč) a byl docela problém to tam natočit (nevejde se tam pak pořádně klíč). Musel jsem dát podložku (hliníkovou) pod spínač, aby mi vyšlo natočení šestihranu matky a dal se natočit vedle zašroubovaný imbusový šroub. Žádný nervy si z té kontrolky nedělej, podle schématu ten spínač rozsvící a zhasíná pouze kontrolku na palubce. Řídící jednotka tuhle informaci nesbírá. Na jednu stranu je to blbý, protože já raději koukám na silnici než na kontrolky a v případě závady bych uvítal i zhasnutí motoru, ale na druhou stranu pokud víš že mazání je OK, tak se s tím dá i bez obav jezdit než se to vyřeší.