Diskuze o skútrech většího objemu.
09 kvě 2016, 20:51
Kapaliny je dost, je to těma deskama, jdu je objednat.....
19 kvě 2016, 11:42
Dnes jsem se po dojetí do práce mrknul na destičky a přijde mi, že už je to docela katastrofa a chce to moc nebrzdit, dostat to domů a okamžitě vyměnit, že?
desticky.jpg
desticky2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
20 kvě 2016, 20:07
Hele Cover ...ty máš dost...se ptáš jestli vyměnit...jo...
))))) a že s tím ještě jezdíš....už máš pístek nadoraz...bodejd by to brzdilo.
28 kvě 2016, 17:35
Ahoj zkušenější,
první hloupý dotaz pro ujištění tohle je vypouštěcí šroub na olej že?
Druhý méně hloupý dotaz čím to povolujete vypadá to jak čtyrhran, někde jsem se dočetl že 8mm ten se prodáva dokonce i na Peugeoty, tak jsem ho koupil ale vypadá to, že se nevleze. Díky za info.
Honza
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
29 kvě 2016, 23:07
Čéče, to asi bude ten šroub, pokud je na spodku motoru, tak je to ono. Možná se mi to jen zdá, ale jako by v tom 4HR bylo něco zalomenýho....pokud je to v pohodě a klíč tam nejde, tak ho přejeď na brusce, taky jsem to tak udělal, ale já jsem si ten klíč udělal z 8 4HR, nic jsem nekupoval.
31 kvě 2016, 08:37
Tam nejni nic zarezlýho....jen je tam rez z bordelem....to nikdo neměěěnil už hodně dlouho......pasuje tam normálně čtyřhran z kliky u dveří.
..maximálně trochu líznout na brusce aby pasoval líp.
Ten šroub musíš vydlabat aby byl čistej......
01 čer 2016, 14:32
Chlapi, jak moc v zatáčkách pokládáte Satíka? Měl někdo odvahu jít "na krev" tak, aby zaskřípal hl. stojan od tření se zemí, jako to v extra utahovaných zatáčkách dělají lidi na malých skůtrech? Já mám totiž pořád psychický blok mašinu pokládat víc než jen trošku a některé zatáčky tak projíždím čtyřicítkou, protože mám pocit, že jinak to podklouzne a já se svezu i s mašinou...
Celda: kdepak, brzdilo to ještě naprosto v pohodě a asi vypadá fotka hůře, než skutečnost, protože mechanik říkal, že ještě pár set km to vydrží (což je i mým stylem jízdy, protože vnitřní město skoro nejezdím a brzdy používám prakticky jen když zastavuji do úplné stopky - brzdící schopnost motoru je fenomenální)... Ale čekám teď s pojížďkami než to vyměním, to ano.
01 čer 2016, 19:44
Čus, já mám na zadním pláští poser drážku 1cm, takže posud sám
05 čer 2016, 22:03
Taky asi záleží na pneumatikách, já tam mám Michelin City Grip a odvažuju si čím dál víc, tu hranici musíš asi vycítit.....ale taky mi občas prdelka zacvaká, né že né...
07 čer 2016, 12:53
Přesně tak, i já mám city grip a jsem spokojen, ale je opravdu situaci vycítit. Ale nic se nemá přehánět, stačí chytit kámen v zatáčce a je úplně jedno jak moc to položíš..
07 čer 2016, 13:53
Kámen, vlhko, trocha oleje, mokré listí atd. atd., k tomu v protisměru někdo, kdo si najede víc ke středu vozovky, a už máš o problém víc. Myslím, že je víc takových "dodatečných" okolností, které mají větší vliv na to, zda za zatáčkou vyjedeš vcelku nebo se jen vykutálí jedno kolo
, než to, jaké zrovna máš gumy. Jistě, sjeté a navíc vyloženě nějaké šunty tomu případnému podjetí jen víc nahrají. Ale je to jen jeden z mnoha faktorů, které ovlivní, zda si zatáčku vychutnáš s trochou adrenalinu v krvi nebo zda si vychutná ona tebe s trochou krve na asfaltu. Takže raději o pár stupňů méně klopit, než o pár měsíců déle ležet v nemocnici.
08 čer 2016, 12:23
To všechno je mi jasné, mně šlo jen o to, zda je Satík konstrukčně "nenakláněcí", nebo zda se bojím iracionálně.
"Na měkkém" to totiž logicky vyzkoušet nemohu, bo to klouže
24 čer 2016, 13:22
Zdravím, jsem také majitelem Satelise a potřeboval bych radu od zkušenějších. Včera se mi vyskytl první problémek. Začaly celkem zlobit otáčky. Při nastartování otáčky pod 2000 (dříve to drželo 2000) a se slyšet jakoby chtěl chcípnout, ale ustojí to. Dříve to občas takto udělalo, ale po cca minutě to bylo v pořádku. Ale větší problém nastal při jízdě. Skútr zabírá prakticky jen při vysokých otáčkách. Když chci jet ve měste cca 50km/h tak otáčky často spadnou a musím je znovu chytit ubráním / přidáním plynu a někdy to i celkem trvá než se chytne zpátky. Můžete mi někdo prosím poradit, kde by mohl být problém? Mockrát díky za rady.
06 črc 2016, 17:07
Ahojte,
tiež mám po novom Satelisa alebo, ako sa tu familiárne nazýva "Satík". Nakoľko mám už modelový rad s led svietidlami ako stretávacimi, či sa dajú niekde vypnúť normálne svetlá. Myslel som si, že hlavné svetlá sa zapnú až pri nižšom svetle ale nie je tomu tak a svietia všetky svetlá naraz. Dá sa to vôbec nastaviť, tak aby svietili cez deň len LED obrysovky?
06 črc 2016, 18:50
Cerna96 píše:Zdravím, jsem také majitelem Satelise a potřeboval bych radu od zkušenějších. Včera se mi vyskytl první problémek. Začaly celkem zlobit otáčky. Při nastartování otáčky pod 2000 (dříve to drželo 2000) a se slyšet jakoby chtěl chcípnout, ale ustojí to. Dříve to občas takto udělalo, ale po cca minutě to bylo v pořádku. Ale větší problém nastal při jízdě. Skútr zabírá prakticky jen při vysokých otáčkách. Když chci jet ve měste cca 50km/h tak otáčky často spadnou a musím je znovu chytit ubráním / přidáním plynu a někdy to i celkem trvá než se chytne zpátky. Můžete mi někdo prosím poradit, kde by mohl být problém? Mockrát díky za rady.
Ahoj pravděpodobně je problém se škrtící klapkou jak starej je satík? Já měl něco podobného a celkem mě to štvalo dělal to na škrtící klapce snímač otáček alespoň mě ale ten se sehnat nedá jen celou klapku