Neměl sražené hrany, takže při maximálním otevření dělal nepřístojnosti, a po 1000 km byly dva válečky úplně sjeté.
Byla to chyba, propříště opravdu raději ND Peugeot

"Proporcionální" průběh otáček, kdy každému RPM odpovídá fixně daná rychlost, je též vysvětlen variátorem: podle zahraničních recenzí je to tak naschvál, aby šlo "rychlost nastavovat otevřením plynu".
Tak uvidím, co s tím udělá oprava variátoru a lehčí válečky, se kterými by to mělo při maximální rychlosti točit k těm 10-11 tisícům otáček...
Jo, ještě dva dotazy.
1) myslíte si, že by šel na Satíku 125 vyměnit motor za 250 a nechat zbytek stroje ze 125? A smí se, resp. dá se taková výměna "zapapírovat", když 250 je sama o sobě homologovaná?
2) zkoušel někdo z vás upínat nějaká zavazadla na ta madla pro spolujezdce? Jestli ano, jaká a kolik zátěže jste do toho maximálně dávali?