Diskuze o skútrech většího objemu.
14 čer 2015, 22:15
Nejlepší asi bude,když vyměníš mechanika,podle toho jak to tady tak čtu.... Pokud jsi z Prahy jak máš uvedeno,divim se že jsi ještě nenavštívil travexe,kterej má na pažouty i diagnostiku....
16 čer 2015, 11:45
No to proto, že když jsem se ptal, jestli je v Praze nějaký expert na Satíky, odpovědí mi bylo hrobové mlčení
Travex má nějaký servis a tedy www stránky s kontaktem, nebo se s ním domlouvá přes SZ tady na fóru?
Jinak spojka mi vypíná ve 3500 ot. a spíná tak v 5000, takže v té to asi nakonec nebude, ne?
16 čer 2015, 13:58
5000? A nejsou to ony 2000 co ti Chybí? Tam i zpět v sérii kolem 3000.
16 čer 2015, 13:59
Tak zobrat fixu oznnacit remenice skontrolovat na remenici pri zadnom kolese ci je remen v celkom hornej koncovej polohe (urob foto z boku predu a tak aby sa nieco dalo vidiet) poskladat a vytocit na stojane na povolene max otacky, rozobrat a pozriet kde sa dostal remen na remenici pri motore
21 čer 2015, 15:38
Dusan: hm, tak jsem to zkusil, ale pohořel: sundal jsem plastový kryt, odmontoval šrouby držící u sebe ty dvě poloviny krytu řemene (mimochodem, bylo jich 7 namísto 11, tzn. ten skůtr jsem koupil jako import z DE v poměrně "zajímavém" stavu)... A tu přední část nesundal -- šlo jí pouze zaviklat o pár milimetrů.
Nechtěl jsem nic urvat a nepřišel jsem na to, co ty dvě poloviny ještě drží u sebe, tak jsem to zase smontoval a nechal být. Může to u sebe držet ještě držák pro montáž vzduchového filtru? Nebo ta matka navlečená na hřídeli zadního kola? Žádný jiný otvor či šroub jsem nenašel...
21 čer 2015, 16:48
Drží ti ho matka na zadní hřídeli. Njn dobrému mechanikovi vždycky něco zbude. ) neboj na čtyřech to bude držet.
21 čer 2015, 17:08
A jak se ta matka na zadním hřídeli sundává (a pak bezpečně utahuje bez momentového klíče)?
Ať jsem dělal cokoli, nepovedlo se mi ji povolit/sundat ani s naplno zmáčknutou brzdou, ani dokonce se zadním kolem opřeným o zem: vždy se spíše otáčelo kolo, než aby se otočila matka.
21 čer 2015, 18:29
Buďto zablokuješ nějakým kusem dřeva zadní kolo přes motor, nebo použiješ rázový vzduchový nebo elektrický utahovák.
21 čer 2015, 19:59
Matica na zadnom hriadeli ho nedrží, drží ho ložisko zadného hriadela ktoré je osadené vo víku, treba len opatrne zapáčiť a pôjde to.
21 čer 2015, 20:57
To vies urcite, ja by som tu matku dal dole tak ci tak, lebo bez nej nieda dole koleso, a pacit loziko z hlinikoveho ulozenie nieje zdrave.
22 čer 2015, 21:49
Ano, viem to určite, veko variátora už som mal dole niekoľko krát. Samozrejme ak chce demontovať aj koleso, musí povoliť centrálnu maticu
23 čer 2015, 10:47
A zapáčit na kterém místě (aby se nic neulomilo, litina pevnost v ohybu mo nemá)?
23 čer 2015, 15:02
Asi máte na satíku několik druhů vík variátoru, aspoň dle obrázku na netu. Jestli máš pod plastovým víčkem matku a ložisko, musíš sundat matku.A podle mě, abych sundal zadní kolo, tak nemusím sundávat víko variátoru, ale musím sundat výfuk, abych se dostal na centrální matici.
23 čer 2015, 16:06
Tak tak
23 čer 2015, 18:22
Tak teraz neviem čo chceš vlastne zhadzovať
Ak víko variátora, tak vyskrutkovať obvodové skrutky a jemným zapáčením, tak aby sa víko nepriečilo, najlepšie dvoma šrobovákmi proti sebe. Ložisko je vzadu, tak páčiť tam zvrchu a zospodu, iné tam nemá čo držať. Ak ideš demontovať zadné koleso, tak zhodiť výfuk (3x imbus M8 a objímka na potrubí), pomocné rameno (2x imbus M8, centrálna matica a tlmič) a potom sú dve možnosti, buď demontovať brzdu, alebo odskrutkovať tri skrutky ktoré držia pokope koleso s nábojom. Sú rovnaké ako na aute na kolesách, kuželové. V tomto prípade ostane náboj s brzdovým kotúčom na mieste. Zitow, Satelis 125 má motor Peugeot a má odlišné víko ako Satelis 250 a viac kde je motor Piaggio. (nepočítam Satelis 2 kde už sú peugeoťacke motory)