Tak teraz neviem čo chceš vlastne zhadzovať
Ak víko variátora, tak vyskrutkovať obvodové skrutky a jemným zapáčením, tak aby sa víko nepriečilo, najlepšie dvoma šrobovákmi proti sebe. Ložisko je vzadu, tak páčiť tam zvrchu a zospodu, iné tam nemá čo držať. Ak ideš demontovať zadné koleso, tak zhodiť výfuk (3x imbus M8 a objímka na potrubí), pomocné rameno (2x imbus M8, centrálna matica a tlmič) a potom sú dve možnosti, buď demontovať brzdu, alebo odskrutkovať tri skrutky ktoré držia pokope koleso s nábojom. Sú rovnaké ako na aute na kolesách, kuželové. V tomto prípade ostane náboj s brzdovým kotúčom na mieste. Zitow, Satelis 125 má motor Peugeot a má odlišné víko ako Satelis 250 a viac kde je motor Piaggio. (nepočítam Satelis 2 kde už sú peugeoťacke motory)