Diskuze o skútrech většího objemu.
20 dub 2015, 10:37
Chlapi, jaký máte průběh otáček? Točí vám při akceleraci z 50km/h výše "na plný kotel" na 8,000 ot., nebo jde za 9,000?
Mně totiž dřív točíval nad 9 a krásně to zrychlovalo i jelo, jenže pak se zjistilo, že byla spálená spojka a řemen na odpis a po výměnách točí max. 8,000, na okruhu jede místo 110km jen 90km a tlačí se na mne kamiony
Tak chci vědět, jestli Satíky správně točí nad těch 9,000 RPM a jezdí tak, jak jsem byl zvyklý, nebo zda jsem se prokluzující spojkou "zhýčkal" a když chci stejný efekt, musel bych jít do 250ky...
20 dub 2015, 11:23
Mne to išlo aj na tých 9000 a po výmene valečkov a remeňa to točí na 9000, ale nemá to také zrýchlenie ako pred výmenou.
22 dub 2015, 13:34
Ahoj všem,
měl bych dotaz, zvažuji koupi 125, a hodně se mi libý Peugeot Satelis 125 (cca 2006-2010), ale ještě více se mi libý verze
Compressor, prosím jakou máte sní zkušenost a na co si dát bacha při koupi ojetiny.
Ještě jsem na zahraničním foru slyšel že verze Compressor je hlučnější nez klasika, je to pravda? chtěl bych právě nějkaou trochu vykonější 125, ale zas nechci hlučný skutr.
Zatím se mi hodně zamlouvá:
http://www.jjmoto.cz/motocykl-VM_284 kde je dokonce ABS
nebo pak ještě
http://www.smoto.cz/motocykly/detail/pe ... oFrom=list Ještě se zeptám měřím na výšku 181 cm, stačí na tuhle výšku standartní plexi jak má ta černá verze, nebo je potřeba prodloužené plexi ve stylu te vinově červené?
Předem děkuji
22 dub 2015, 22:36
Hooomr píše:Doufám, že to neni rudy S? :-/
jinak hezkeee.
Rudý S to je - a bude..
- i když "jen" hokejový...
-- 22 dub 2015, 22:39 --
celda1970 píše:Ty krávo ""Sparťan"" na Satelisu......to mi pos.r.......to mi nezbývá než tam to "S" dát taky....
))..ale Slávistickýýýýýý......
:-)
Jinak Satík pěknej......zdarec...
...a co ti brání?
Jen s tím "hokejovým S" bych se asi letos moc nevytahoval..
ale doufám, že po roční pauze zase bude derby jak se patří...
-- 22 dub 2015, 22:47 --
venturi píše:Ahoj všem,
měl bych dotaz, zvažuji koupi 125, a hodně se mi libý Peugeot Satelis 125 (cca 2006-2010), ale ještě více se mi libý verze
Compressor, prosím jakou máte sní zkušenost a na co si dát bacha při koupi ojetiny.
Ještě jsem na zahraničním foru slyšel že verze Compressor je hlučnější nez klasika, je to pravda? chtěl bych právě nějkaou trochu vykonější 125, ale zas nechci hlučný skutr.
Zatím se mi hodně zamlouvá:
http://www.jjmoto.cz/motocykl-VM_284 kde je dokonce ABS
nebo pak ještě
http://www.smoto.cz/motocykly/detail/pe ... oFrom=list Ještě se zeptám měřím na výšku 181 cm, stačí na tuhle výšku standartní plexi jak má ta černá verze, nebo je potřeba prodloužené plexi ve stylu te vinově červené?
Předem děkuji
Osobně jsem se chtěl tomu kompresoru raději vyhnout - není jich tolik a tak nevím co od něj čekat - ale pokud se v JJMoto pobavíš, tak ti i poradí - já kupoval svojeho právě tam, a musím říct, že skvělé jednání, skvělý přístup - prostě tak jak to má být.. jen je to (pro mne) trochu z ruky...
Ten v tom Smoto - upřímně - to plexi je dost šílené - a řekl bych že naprosto zbytečné... já mám 197 cm a mám klasické vyšší plexi ze satelisu (ne z verze RS) a bohatě to stačí - na 181 cm je to strašně moc... - a hlavně čím větší plexi, tím víc reakcí na vítr... takže to asi bude trochu víc házet - ale jak jsem řekl, zkus klidně zavolat do JJMoto a zeptat se a tak. Já jsem s nimi byl moc spokojený - i když jsem jel 230 km tam a zpět... A skútr mi pak poslali kurýrem domů---
23 dub 2015, 08:34
venturi píše:Ahoj všem,
měl bych dotaz, zvažuji koupi 125, a hodně se mi libý Peugeot Satelis 125 (cca 2006-2010), ale ještě více se mi libý verze
Compressor, prosím jakou máte sní zkušenost a na co si dát bacha při koupi ojetiny.
Ještě jsem na zahraničním foru slyšel že verze Compressor je hlučnější nez klasika, je to pravda? chtěl bych právě nějkaou trochu vykonější 125, ale zas nechci hlučný skutr.
Zatím se mi hodně zamlouvá:
http://www.jjmoto.cz/motocykl-VM_284 kde je dokonce ABS
nebo pak ještě
http://www.smoto.cz/motocykly/detail/pe ... oFrom=list Ještě se zeptám měřím na výšku 181 cm, stačí na tuhle výšku standartní plexi jak má ta černá verze, nebo je potřeba prodloužené plexi ve stylu te vinově červené?
Předem děkuji
Jako pokud nechceš, aby na tebe "foukalo ze předu" v sedě, tak se u toho menšího plexi musíš předklonit. Ale i tak bych bral ten menší, protože ten větší ti opravdu bude při větší rychlosti či větru dělat zbytečné problémy, nehledě na to, že to vypadá fakt divně
Jinak ten černý satelis vypadá fakt luxusně!
Já sem taky kupoval u JJMOTO a mám bohužel špatnou zkušenost :-/ příště musím míň věřit a víc prohlížet a hledat!
23 dub 2015, 19:11
Arte: Jo hokejový...to beru
...ikdyž mě letos moje hokejová Slávie oddělala....celý rok k tomu směřoval no a nakonec k tomu došlo....
pro Venturi: Satelis s ABS ano....bez kompresoru....když je s ním problém tak je průser.....plexi radši cestovní vyšší ....
23 dub 2015, 21:40
kompresory na JET FORCE 125 (predpokladam, ze satelis to nebude mit vyrazne jinak) jsem probiral se znamym, ktery prodava peugeoty, a je to pry nestesti. v pripade zavady - naklady a prace az nad hlavu....
Odesláno z mého Transformer TF101 pomocí Tapatalk
Naposledy upravil
JIRW dne 29 dub 2015, 09:03, celkově upraveno 1
24 dub 2015, 18:38
mockrat všem diky, tak že kompresor padá
no je to škoda u klasicke 11 kW mám dojem že na tu hmotnost 160 Kg je strasně moc, a nerad aby na mě na oresce se tlacil kamion co jede 90 km/H
25 dub 2015, 21:42
Hele, když jsem měl ten skůtr čerstvě, tak měl vyjetou spojku, proto točil "na plný kotel" v rozsahu nějakých 9200-10500 otáček a s takovou krásně akceleroval na 100-110 kmph (vážím tak 90kg) i do mírného kopečka, takže s kamiiony vůbec žádný problém neměl.
Teď s vyměněnou spojkou a řemenem točí 8000 otáček a jede na rovince maximálně 80km/h.
Takže to právě řeším: je zjevné, že jak se dostane do otáček -- podle techničáku má nejvyšší výkon v 9200rpm --, jede dostatečně i na dálnici.
A tak se ptám všech ostatních: má někdo z vás tuningový variátor Malossi? Jak vám to s tím točí a jezdí?
26 dub 2015, 10:33
Co tak osadit lachcsie valceky ako menit variator a je mozne ze mas unavenu kontrastku
26 dub 2015, 12:35
To bych rád, ale zjistilo se, že předchozí majitel vyměnil variátor za nějakou zřejmě "čínu" (na variátoru jsou jen písmena "GT"), do které žádný standardní rozměr válečků nepasuje
30 dub 2015, 19:57
mcpapa píše:to tomas100: ty máš satelise a ani nevíš, že v něm máš piaggio motor jo? je to přesně tak jak píše radox73. Do r.v. 2012/13 je tam piaggio a pak si peugeot začal dělat vlastní motory
Ja mam satelis r.v.2006 a mam Peugeot motor.
01 kvě 2015, 09:16
Hooomr píše:venturi píše:Ahoj všem,
měl bych dotaz, zvažuji koupi 125, a hodně se mi libý Peugeot Satelis 125 (cca 2006-2010), ale ještě více se mi libý verze
Compressor, prosím jakou máte sní zkušenost a na co si dát bacha při koupi ojetiny.
Ještě jsem na zahraničním foru slyšel že verze Compressor je hlučnější nez klasika, je to pravda? chtěl bych právě nějkaou trochu vykonější 125, ale zas nechci hlučný skutr.
Zatím se mi hodně zamlouvá:
http://www.jjmoto.cz/motocykl-VM_284 kde je dokonce ABS
nebo pak ještě
http://www.smoto.cz/motocykly/detail/pe ... oFrom=list Ještě se zeptám měřím na výšku 181 cm, stačí na tuhle výšku standartní plexi jak má ta černá verze, nebo je potřeba prodloužené plexi ve stylu te vinově červené?
Předem děkuji
Jako pokud nechceš, aby na tebe "foukalo ze předu" v sedě, tak se u toho menšího plexi musíš předklonit. Ale i tak bych bral ten menší, protože ten větší ti opravdu bude při větší rychlosti či větru dělat zbytečné problémy, nehledě na to, že to vypadá fakt divně
Jinak ten černý satelis vypadá fakt luxusně!
Já sem taky kupoval u JJMOTO a mám bohužel špatnou zkušenost :-/ příště musím míň věřit a víc prohlížet a hledat!
Co ti provedli v JJMOTO???
17 kvě 2015, 00:00
Tak mám nový, oficiálně tuningový variátor: Malossi Multivar 2000.
Hlavně proto, abych snáze sehnal ND (to, co tam bylo doposud má na sobě jen vylisované zvenku "GT" a o něco níže "5 9" a uvnitř "TGB" a rozměry válečků ani vodítek to není kompatibilní snad s ničím na světě), ale též s nadějí, že s ním skůtr zase bude točit 9500 ot./m jako když mu prokluzovala spojka a tudíž bude s lehkostí akcelerovat na 100km/h i do mírného kopečka.
No, a to jsem se spletl. I s tím novým variátorem točí maximálně 8500 ot/m a tudíž s velmi relativní lehkostí akceleruje tak na 70 km/h a potom už se mu na rovince moc nechce; zjistil jsem ale, že když sedím ne jako na židli nýbrž jako na motorce, akceleruje nakonec až na 80-90; že by aerodynamický odpor nohou trošku vystrčených do stran měl až takový vliv?
No každopádně přemýšlím, jestli tam zkusit dát lehčí válečky a/nebo silnější kontrastku -- což se mi ale zdá jako blbost, když je to "tuningový" variotátor a jako takový by měl mít válečky optimální z výroby --, nebo se na to vykašlat, udělat si papíry a vrazit do toho silnější motor.
Nic nenaštve tak, jako když vám po opravách skůtr jezdí výrazně pomaleji a lenivěji, než před nimi. Protože když z vlastní zkušenosti vím, že 125ccm Satík motoricky i převodově skutečně dokáže jet těch 110 a zrychlovat na ně s lehkostí, neskutečně mne dere, že se mu do toho bez prokluzující spojky nechce.
Otázky:
1) Myslíte, že může mít smysl ladit tuningový variotor?
2) Kolik vám točí Satík, když akcelerujete "na plný plyn" v pásmu 70-100 km/h?
3) Může mít s horším výkonem něco společného řemen? Mám nový, tak jen jestli není třeba potřeba jej víc napnout nebo já nevím...
4) Nebo není něco s motorem, že má empiricky ověřenou špičku výkonu v 9500 ot/m a nikoli v 8500 na které je odladěný ten Malossi variátor?