od cover72 » 28 úno 2015, 17:52
Mám problém: když jsem dnes jel po výpadovce, najednou se ozvalo cvaknutí jako když člověk přejede přes diletační spáru a když jsem poté na dálnici potřeboval zrychlit, najednou jsem zjistil, že skůtr nejede více jak 90 (dříve jezdil 110) a to proto, že točí maximálně 8,000 namísto dřívějích 10,000 rpm (podle papírů má nejvyšší výkon v 9,200).
Když jsem jej pak postavil na hlavní stojan a zkusil, kam až to půjde, slyšitelně tam něco prokluzovalo.
Má prvořadá otázka zní: mohu s tím přejet cca. 30km domů a k mechanikovi, aniž bych riskoval, že něco zničím?
A pokud ano, je lepší jet po dálnici tou 90kou na 8000rpm s případným prokluzováním, nebo polehoučku okreskama další cestu i celkovou dobu jízdy, ale teoreticky s méně prokluzováním?
Nebo myslíte, že je to dané něčím úplně jiným?