Diskuze o skútrech většího objemu.
15 kvě 2014, 20:20
Zdravím, neznáte někdo někoho, kdo umí seřídit motor a má diagnostiku? Motor se za jízdy nepravidelně dusí. Netáhne jak by měla. Díky. Praha a okolí
16 kvě 2014, 07:25
V Praze to dělá člen Travex.
16 kvě 2014, 19:39
Chlapí ....jak je to s dobíjením u skůtrů....??
Měl jsem prázdnou baterii.....dobil jsem ji a při startování v tom cvaklo a všechno zhaslo...!! Po opětovném otočení klíčku
blikala baterie...!!!
Tak jsem připojil skůtr s baterií kabelama k autu a pak to nastartovalo ......ale po odpojení kabelů od auta chcípnul.
Nemělo by to už normálně držet volnoběh.......?? i když by byla baterie prázdná...??
ale tato byla nabitá a ukazovala 12.5V....
Dík.
17 kvě 2014, 22:37
Ahoj.
Mám pocit že napätie musí byť vyššie ako 12,7 V. Aspoň u auta (P 407) to tak mám a s nižším napätím nenatočím...Minule mi skúter stál a tiež len cvakal. Normálne som dal nabíjačku bez odpojenia bat. z moto a nabíjal. Po kontrole napätia ( ukazovalo 13,2 V) som v pohode naštartoval...
19 kvě 2014, 17:25
No ono ti to naskočí i při míň ale musíš mít pořádnou baterku...
Jsem ji tam měl při koupi tak jsem to neřešil až když to nestartovalo tak mi v prodejně řekli že tam patří
12V 12Ah a alespoň 120A.....no a tam byla 12V 7Ah 40A..
...tak jsem se nemohl divit že šla do kytek.
Tak jsem objednal tuto bezúdržbovku:
http://e-akumulatory.cz/motobaterie-12v ... 14-bs.htmlJen ještě doufám že nebude haprovat dobíjení....to se uvidí zítra.....
20 kvě 2014, 12:38
Ahoj.U zahřátého motoru na volnoběžné otáčky ukazuje otáčkoměr 2000ot/min.Je to v pořádku? Nevíte čím by to mohlo být? Spotřeba cca 4,2l.Děkuji za rady a hezký den.
20 kvě 2014, 18:12
2000otáček mám taky
20 kvě 2014, 18:37
Ja mám otáčky pod 2000 a ja jazdím dosť do kopca,tak mi spotreba vychádza 4,3l !
20 kvě 2014, 19:09
čau kluci už mám nalítano přes tisic a bez problému ale budu muset asi vyměnit už valečky, jinak jsem si zkrátil kleci a zamračil přední svetla
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
20 kvě 2014, 20:47
Ja mám na volnobeh tiež cca 2000 ot. a spotreba okolo 3 L, takže je to asi OK.
22 kvě 2014, 19:47
Tak zas nestartuje...!!!
To už mám podezření na čerpadlo ,teda na relátko čerpadla.........nejde tam benzín...ani se nenatáhne při startování do filtru.
Jiskru to dává....krásně točí ale nechytne to.
Zítra vezmu relátko ze světel a prohodím ho a uvidíme jestli je to relátkem.....jinak sakra doufám že to nebude čerpadlo KO.
23 kvě 2014, 16:38
Tak hotovo...startuje a jede....
Bylo to spínací relé.....to vedle baterie...jsou tam nacvaklé čtyři(světla,větrák sahary,startér a právě palivová pumpa)
Použil jsem to ze světel a hned po otočení klíčkem bylo čerpadlo slyšet jak natáhlo a ve filtru byl hned benzín..
Pro ty co by měli stejný problém je to toto relátko....
www.e-xenony.cz/rele-spinaci-prepinaci/ ... -rele-12v/odtud jsem si do náhrady objednal. Původní origo jsou 25A ale mluvil jsem s elektrikářem a říkal že to je v poho.....
Ještě perlička.....v K.Varech v servisu co dělají Peugeoty skůtry na můj dotaz kolik stojí origo mi bylo řečeno
se podržte.....1534,- s daní....joooooooooooooooooo slyšíte dobře....
25 kvě 2014, 12:01
Už jste měl někdo u satíka venku airbox ...?? jde vůbec rozdělat a dát nový filtr...??? Koukal jsem na něj a vypadá celej zatavenej bez šroubů...
25 kvě 2014, 12:07
%24T2eC16V%2C%21ygE9s7HI7bNBR1dzjdgJw~~60_35.JPG
celda1970 píše:Už jste měl někdo u satíka venku airbox ...?? jde vůbec rozdělat a dát nový filtr...??? Koukal jsem na něj a vypadá celej zatavenej bez šroubů...
Ak máš taký ako ja,tak ten sa mení celý...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
25 kvě 2014, 13:26
jo a je drahej jak sviň - kolem 110,-Eur.....na Fr.fóru jsem se dočetl že na něm najeli i 30tisíc a v pohodě....tak to by bylo OK...
Jde prej i ve sváru rozříznout....vyměnit pěnu vevnitř a pak zas zatavit....ale je to vopruz....