Peugeot New Vivacity 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Peugeot New Vivacity 125

Příspěvekod dessonek » 22 črc 2016, 21:02

Ahoj, rád bych vám představil můj první skůtr který mam tak trošku taky díky tomuhle foru. Tohle forum již nějakou dobu pročítám ale tohle je můj první příspěvek. Původně jsem si chtěl koupit Motorro speedjet 50 ale po přečtení spousty vláken zde jsem se rozhodl pro značkovou 125ccm. Chtěl jsem něco co není moc velké má jednoduchý motor s možností manuálního startování a velkým úložným prostorem. Nakonec byla moje volba můj Peugeot new vivacity nebo Piaggio new Fly. Rozhodl úložný prostor a i vzhled vivacitky mě zaujal o kousíček víc. Teď ho mám již déle než dva roky a záruka je již na mnou. Garančky si plním poctivě a za nedlouho mě čeká garančka ve 5000km. Jediný problém jsem měl že se mi povolila nakopávací páka a upadla. Naštěstí jsem se jí vydal hledat a našel. Už mě nenapadá co napsat víc tak se klidně pokud vás něco zajímá ptejte. Tak třeba někde na projížďce zdar 8)
Uživatelský avatar
dessonek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 23 úno 2014, 22:50
Skútr / moto: Peugeot New Vivacity 125ccm
Tuning / úpravy: žádné

Re: Peugeot New Vivacity 125

Příspěvekod puffybodie » 09 říj 2016, 17:25

Napada mne:

1) Kolik je realna maximalni rychlost?
2) Co se vleze dopredu do tech schranek?
3) Spotreba?
4) Servis jako ceny, dily, kvalita celkove zpracovani?
Uživatelský avatar
puffybodie

100+
 
Reputace: 16
Příspěvky: 147
Registrován: 16 črc 2015, 06:13
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Yamaha XVZ 1300 RSV

Re: Peugeot New Vivacity 125

Příspěvekod jirkanez » 23 črc 2017, 09:29

Peugeot New Vivacity 125 mám měsíc, najeto cca 1500 km (14 dní jsem však nejezdil, to jsem nedomyslel, skutr čekal v servise na garančku po 500 km, nevěděl jsem, že je třeba se objednat s takovým předstihem - druhou má předepsanou při 2500km, tak abych se raděj už objednal :-).
Ad 1) zatím bych ještě nepsal, protože s tím jak se zajíždí se docela výrazně zlepšují tech.parametry . Do 1.garančky se nemělo jezdit na plný plyn - bylo to hodně tuhé, tak cca do 70 když bylo potřeba, po garančce dále do 1000km tachometrových postupně cca 80 rovinka, dlouhé táhlé kopce cca 60, v současnosti po rovince 90, ještě by tam drobná rezerva byla, z kopce i lehce přes 100. Do 70 je zrychlení svížné, potom už zrychluje pozvolna. Na semaforech po městě do 60 vážně nemá chybu. V TP je maximálka napsaná 81.
Ad 2) do předu mě vejde helma pro spolujezdce bez štítku vel.S , je to naknop, se štítem ne, jinak batoh , taška apod. Pod sedadlem je místa víc (helma se štítem plus taška, ledvinka apod).
Ad 3) teď reálně někde mezi 3,6 – 3,8 (tankováno plná – plná - takže počítám dotankováno / najeté km*100)
Ad 4) Servis ještě nedovedu posoudit – zatím vše OK, gar.po 500 km (výměna olejů, seřízení ventilů, variátoru…) cena s DPH cca 1900,-. Vlastně jedna úsměvná -na těsnění pod víčko od nádrže nebyl otvor odvzdušnění, musel jsem si jej do těsnění doma propíchnout - skutr se mi po pár kilometrech od prodejny zastavil , po chvíli stání zase nastaroval a tak několikrát - až do doby než jsem nechal povolené víčko nádrže.
jirkanez

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 23 črc 2017, 08:07
Skútr / moto: Peugeot new vivacity 125

Re: Peugeot New Vivacity 125

Příspěvekod Dusan14 » 26 črc 2017, 10:09

Dovod kupy zrovna tohto stroja?
Cina z nalepkou peugeot?
Vykon 5,9kW, tak nech ti sluzi. Do mesta bude v pohode.
Ked sa tu pacil dizajn tak potom chapem kupu.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Peugeot New Vivacity 125

Příspěvekod jirkanez » 26 črc 2017, 16:13

Dík za dotazy, důvodem koupě skůtru byla šílená situace na cestách, jezdit po brně autem ve špičkách (spíš teda pořád stát) je čím dál větší děs.
Konkrétně na vivacity se mi líbil vzhled (hnědá metalíza a světlé sedátko), což jsi odhad správně, potom praktičnost (2 úložný prostory, případně můžeš dát ještě kufr dozadu) dál klidně velká taška mezi kolena, místa je tam dost. Co se týče výkonu, tak těch 8 koní fakt není žádná hitparáda, ale se skútrem s čtyřtaktní 125 s variátorem se rozhodně do žádného soupeření na silnici mimo město pouštět nebudu a ani jsem s tímto cílem nekupoval. Prostě lehkej , obratnej skůtr se spoustou ukládacích prostorů.
Ad Čína s nálepkou peugeot – jak říkáš …. vše jde do pr…le, Asiatovi u nás montujeme Hyundaje, Kije a podobný fára a my si pak necháme montovat Peugeoty u ťonga. Naštěstí to na tomto skútru na rozdíl od těch typických zatím krom jednoho řádku v TP není znát.
jirkanez

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 23 črc 2017, 08:07
Skútr / moto: Peugeot new vivacity 125

Re: Peugeot New Vivacity 125

Příspěvekod stretavka » 26 črc 2017, 17:35

Bohužel ta jedna řádka v TP je ten největší prů*ser jakej mohl Peugeot udělat. Piaggio koncern by to nedopustil montovat do svých motorek čínský motory (ikdyž co není může být - doba se mění.....)
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....
Uživatelský avatar
stretavka

250+
 
Reputace: 317
Příspěvky: 496
Registrován: 21 črc 2011, 12:36
Bydliště: Budweiß
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 125/Honda Hornet 900
Tuning / úpravy: série


Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron