Mam podobnej dotaz,jako Martinsima.. Taky mam v merku Jet Force 125..Ale vubec netusim,jak jsou na tom motory s kondici..Daji se srovnat s motorama u Japonskejch skutru,co se vydrze tyce,maji nejake neduhy atp?
motor je tam Peugeot, co se výdrže týče měl by být ok.
problem je třeba se servisem, diagnostiku na vstřikování má napr. jen v Brně Scooters. Jinak bežný servis zvládně třeba scootland. např. vzduchový filtr se meni jako celý Airbox za cenu 3500,-Kč.
můj problém je se střílením do výfuku, kdy při 4-5tis to střelí do výfuku. zatím nevyřešeno.
Mám taky tento problém i když mě už začal chcípat a nešel nastartovat už je v servisu a asi to vypadá na dopravní čerpadlo nové stojí 9000kč.Předtím jsem vyměnil vstřikovač/přestal střílet do výfuku/2700kč a když to pokračovalo tak mám i novou váhu vzduchu 2700kč.Mám najeto 14000 a jeto darda.Jsem velmi zklamán i když do letoška jezdil moc pěkně ceny náhradních mě ale nas......Jízdně špice kvalita čína.Abych nezapomněl loni měněna spínací skřínka 2000kč.Asi ho nechám na dojetí juniorovi a koupím 500/nexus apod/
tak další závada je na svete, včera sem projel skutr a ke konci vyjíždky začalo od motoru jit divny hvízdání, ve vyšších otáčkách se to ztratilo ve zvuku výfuku. po 2km se na skutru rozsvitilo mazání a teplota motoru letěla nahoru.
ted nezbývá než rozdělat a podívat se zda to je repadlo nebo ty ozubený kola k němu. čerpadlo stojí cca 3000,-Kč
Zdravím všechny, mám takový problémek, nikde na netu nemůžu najít nový výfuk na jet force 125... Poradíte někdo, kde hledat... ...nižší cenu než 550 jsem nenašel... Stačil by i origo, nepotřebuji tuningovej (i když by také nebyl na škodu). Předem díky za odpovědi a přeji mnoho skvělých km s touhle raketou
Tuning / úpravy: Předchozí majitel nemohl sehnat jinou origo řídící jednotku -> komplet nová ř.j. "na míru" programovaná kdesi v Jablonci, jiný výfuk ze staršího endura 450ccm (opět nelze sehnat origo díl za přijatelnou cenu)
trošku překlep, mělo tam být 5500kč... každopádně díky za radu - ten mezikus se dá sehnat jednoduše, pokud máš nějaké odkazy, prosím, hoď to sem... Předem díky a držím palce s rychlou (a levnou) opravou...
Tuning / úpravy: Předchozí majitel nemohl sehnat jinou origo řídící jednotku -> komplet nová ř.j. "na míru" programovaná kdesi v Jablonci, jiný výfuk ze staršího endura 450ccm (opět nelze sehnat origo díl za přijatelnou cenu)
večer sem vložím foto výfuku. Na motoru byly vylámaný 2 plastový kola, cena 250Kč/ks a těsnění k tomu za 350, takže celkem oprava 850,-Kč. Skutr jezdí, ale stejně jde z motoru nějaký ševel, jak kdyby se brzdila vrtulka čerpadla.
edit: Koupil jsem na netu odřený výfuk z Hondy CBR125R. Koncovka vzadu je odvrtana a tudiz je tam dira skrz. bral jsem to jako výfuk na pokus jestli to ma smysl. Výfuk je uchycen ke kolenu 3 šrouby, ty jsem provařil do mezikusu. Mezikus je privareny kolo s vnitřní dírou shodnou s kolenem. Na mezikusu jsou 2 šrouby pro uchyceni ke kolenu. Tudíž nic složitýho a funguje to
Foto z boku a detail mezikusu
Video
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 črc 2013, 11:59, celkově upraveno 2
Důvod:Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jirka639 mi napsal co dělat když mu motor kucká a střílí do výfuku kolem 4t ot. tak píši pro všechny že problém bude v solenoidovém vstřikovači neb skutr nemá palivový filtr /r.v03 novější už ho asi mají/ a bordel jde rovnou od pal. čerpadla.U mého po dosazení pal filtru/150kč/ a výměně vstřik. motor krásně zabírál a jen občas střelil do výfuku.Vstřikovač stojí 2700 od dovozce z Brna.Mám ladák tak mi poradil mechanik u Havrdy v H Kralové a taky provedl jiné nastavení zap. přes Gameboy ze zásuvky pod sedlem a zároven načetl závady z paměti.Muj problém kdy mi motor ve výkonu padal o 2t ot dolu ale pokračoval až začal uplně chcípat a tak to vypadá na dopravní čerpadlo zatím je v servisu a řeší se to.Tak šetřím nové stojí 9000 ale třeba to nebude čerpadlo ale nějaká blbost.Nahradní díly jdou objednat na www. scooters z Brna jak se někdo schání já to měl do týdne doma a byla i malá sleva.Tak skutršnura bude asi bez není na čem jet tak ostatním štastnou cestu at dojedete v pořadku až budu vědět víc napíšu.
Tak Jet je doma včera jsem na něm přijel z Brna a jezdí líp než předtím.Nakonec to nebylo čerpadlo ale rozházené vstřikování a několik zoxidovaných spoju které diagnostika vyhodnotila a chcípla motor.Mechanik ve Scooters si poradil říkal že najezdil 100km a vše nastavil od volnoběhu do max ot. na ladák a skutr lítal po rovině 125km tach. takže real tak 110-115km.Oprava pouze práce 2500kč Domu jsem ho protáhl z Brna na Svitavy do kopcu a jel moc pěkně tak snad to vydrží.Takže ladák ano ale přemapovat vstřikování je to rozdíl proti sérii.
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 črc 2013, 12:00, celkově upraveno 1
Důvod:Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Vlastním Peugeota 125 Jet Force , jsem s ním docela spokojený po výměně variátoru od firmy MALLOSI se zněho stala uplně jiná motorka a to klepšímu.Mám najeto asi 12000km a poslení dobou se mi stává , že po ubraní plynu když brzdím motorem a otáčky hodně spadnou občas střelí do výfuku. Jinak výkon se nezměnil a jezdí pořád stějně. Nemáte někdo s tímto jevem nějaké zkušenosti?Je to stříkačka a tady nic neseřídim a hlavně to nemám možnost připojit na nějakou diagnostiku ,takže nic nezjistím.Každá rada dobrá dík PEPA.