Peugeot Elyseo 100 - je třeba větší karbec?

Diskuze o skútrech většího objemu.

Peugeot Elyseo 100 - je třeba větší karbec?

Příspěvekod LFH » 12 črc 2007, 12:30

na svym pažoutu mam 2 vybrusy, vetší píst, nebylo by treba větší karbec ??? puvodně to byla 100vka, ted po těch vybrusech...
LFH

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 12 črc 2007, 12:12
Skútr / moto: Peugeot Elyseo 100

Příspěvekod KYBLOS » 12 črc 2007, 12:33

To je tank? 100vka karbec? No já mám 17,5ku :cyclops: To mi do 100vky chybí eště celkem hodně :D
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod LFH » 12 črc 2007, 12:39

ja myslel, obsah 100 ccm...
LFH

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 12 črc 2007, 12:12
Skútr / moto: Peugeot Elyseo 100

Příspěvekod KYBLOS » 12 črc 2007, 12:43

Tak to jo, já už si řikal co to je za karbec 100vka :D Tak to chápu :D
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod LFH » 12 črc 2007, 12:45

myslite ze by tam šel ze 125tky ??? co na to motor ???
LFH

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 12 črc 2007, 12:12
Skútr / moto: Peugeot Elyseo 100

Příspěvekod Gullwing » 12 črc 2007, 13:02

Všechno de, motoru je to jedno, maximálně to nepojede. Chtělo by to porovnat s nějakou 125cou jaký je množství nasávanýho vzduchu, jaký otáčky, jaká příruba, tryska, vzdálenost od válce, kompresní poměr, možná pozice svíčky, zda bude stíhat přívod paliva,...
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod LFH » 12 črc 2007, 13:06

mam nabidku na ten karbec, tak to zkusim a snad tim nic nepos....
LFH

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 12 črc 2007, 12:12
Skútr / moto: Peugeot Elyseo 100

Příspěvekod Gullwing » 12 črc 2007, 13:17

Urkitě néééé
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod kure.11 » 12 črc 2007, 13:52

[quote=Gullwing]Všechno de, motoru je to jedno, maximálně to nepojede. Chtělo by to porovnat s nějakou 125cou jaký je množství nasávanýho vzduchu, jaký otáčky, jaká příruba, tryska, vzdálenost od válce, kompresní poměr, možná pozice svíčky, zda bude stíhat přívod paliva,... [/quote]
co to meles?
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod Gullwing » 12 črc 2007, 14:45

2Kuře. No to je konstruktivní příspěvek.
Chtěl jsem říct, že zkouškou by neměl motoru ublížit. Nějaký základní parametry by to mělo mít podobný, protože by třeba nemusela jehla stíhat přívod paliva, kdyby měl třeba 2x víc otáček než na co je karbec stavěnej. To ostatní je o optimalizaci plnění válce směsí. Když se motor navrhuje tak se přeci sleduje jak rovnoměrně se válec směsí plní ne?
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod Filas » 12 črc 2007, 14:52

[quote=LFH]mam nabidku na ten karbec, tak to zkusim a snad tim nic nepos....[/quote]
Já bych teda kdyžtak měnil jen větší trysku. Jinak já mám taky Peugeota 100vku, tak by mě pak zajímaly tvoje zkušenosti :-)
Filas

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 09 kvě 2007, 22:22
Bydliště: Horoměřice
Skútr / moto: Peugeot Vivacity 100

Příspěvekod LFH » 12 črc 2007, 16:13

Filas: ty maš Elyseo ??? s tou tryskou to zkusim, za to nic nedam a je to levnejsi nez kupovat celej karbec
LFH

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 12 črc 2007, 12:12
Skútr / moto: Peugeot Elyseo 100

Příspěvekod Filas » 12 črc 2007, 17:30

Ne,mam vivacity, ale to je asi stejnej motor jako elyseo,ne?
Filas

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 09 kvě 2007, 22:22
Bydliště: Horoměřice
Skútr / moto: Peugeot Vivacity 100

Příspěvekod LFH » 12 črc 2007, 17:50

Filas: řek bych že to bude stejny nebo podobny, ja mam vzducháče
LFH

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 12 črc 2007, 12:12
Skútr / moto: Peugeot Elyseo 100

Příspěvekod Dj RE5PECT » 12 črc 2007, 17:51

zbytecny kupovat novej karbec kvuli vybrusu,maximalne dat vetsi trysku
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Další

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků